Gå til innhold

Blomster i håret

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann

Jeg vurderer STERKT å ha blomster på den store dagen da jeg ikke skal ha slør. Er det noen som vet hvordan dette festes og hvordan blomstene holder seg ? Jeg skal nå ta en tur innom blomsterbutikken som skal fikse bordoppsatser og buketten min osv og høre med dem, men er det noen her inne som har erfaringer med dette eller vet om noen som har hatt blomster i håret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vudert blomster i håret, men i brudebutikken sa de at det var litt vanskelig. De visner så fort. De snakket om brudeslør, men det vil jeg ikke ha. Derfor pynter jeg håret på annet vis, enten med tiara eller perler/strass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett bruder med langt hår som har hatt små roser/knopper i håret. Dette har vært laget av roseblader og ikke av selve knoppen. Min vebninne hadde roser og annet i hårt da hun giftet seg uten ai jeg syntes det var vellykket. Roseknoppen, som var en liten knopp, og ikke en slik laget knopp, og var for stor. Synes det er fint med blomster i håret, men bare de ikke blir for store. tror nok at det beste resultatet blir hvis floristen lager en blomst og ikke tar en ferdig rose. Har forresten sett noe blått "tørraktig" liten blomst i hår, og det var fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins mye fint i plastikk!

Ellers vil blomster med tykk stilk være å foretrekke - da disse klarer seg lengre uten vann.

Jeg ville undersøkt med frisøren jeg, de vet sikkert sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så på bildene og fant hvertfall en frisyre jeg har sett med onkli blomster.

PLASTIK er inget alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for alle svarene - jeg skal inn til floristen som vi bruker neste uke og jeg kan forhøre meg hva hun sier icon_smile.gif syns blomster friskner litt opp jeg da jeg ikke skal ha slør. Jeg har ikke langt hår heller bare så det er understreket, men jeg mener at jeg har klart å spare nok til å feste noe i håret mitt .)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petra

On 2002-03-11 15:16, Mines wrote:

Jeg har også vudert blomster i håret, men i brudebutikken sa de at det var litt vanskelig. De visner så fort. De snakket om brudeslør, men det vil jeg ikke ha. Derfor pynter jeg håret på annet vis, enten med tiara eller perler/strass.

Gå i en annen brudebutikk da,en der de har peiling!!!!!!!!!!!!

Blomster i håret er vanlig og små rulde roseblad,små blomster osv. festes med streng i håret av frisøren.

Holder det de skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde små blomster i håret, akkurat i kanten av sølret.

De ble laget i blomsterbutikken. De gjør noe spesielt med stilkene (ståltråd og noe grønn tape)slik at de holder seg godt og er lette å feste. Jeg hadde de i hele dagen, inn og ut i varme og kulde. Og det var ikke noe problem. Holdt seg så fine så icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk folkens for alle svarene icon_smile.gif Jeg ønsker som sagt blomster og håper at dette lar seg gjøre .) frisker litt opp icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg var i ett bryllup der bruden hadde lillekonval i haret, det var veldig fint.

Var ogsa i ett bryllup hvor bruden hadde tre calla liljer i haret pa den ene siden.

Det var ogsa veldig fint.

Begge blomstene holdt hele dagen og natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Blomster i håret går fint.

Jeg var på Gardeball for ganske mange år siden, da satt frisøren friske roser (små) i håret mitt. Dette ble kjempe-flott, og de holdt hele dagen.

Men siden det er så lenge siden, husker jeg ikke om hun gjorde noe spesielt med de eller om hun bare kuttet stilken og satt de inn i håret.

Så hør med flere frisører eller blomsterbutikker om noen har erfaringer med dette.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er firsør. Vi har mange bruder i salongen som vil ha blomster i håret.

Dette går kjempe fint.

Du må ikke gjøre noe spesiellt med de, bare få med sånn grønn ståltråd fra blomster butikken. Så frisøren har noe å feste blomstene med.

( jeg ville ikke hatt for store blomster i håret, det kan bli litt voldsomt)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...