Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere sykepleiere. Hvor mye får du i lønn 75% nattevakt på sykehus? Jeg har hørt at det er dårlig betalt nattevakt sykehus.

Anonymkode: 361da...abc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt så mener sykepleiere seg underbetalt. Sikkert det du har hørt? Spl på natt er greit nok betalt det. 

Anonymkode: 32c0c...049

• Liker 1
Skrevet

Spørs på ansiennitet det da. Jeg har 550 000 i grunnlønn om jeg jobber 100%. Jobber 70% natt, med tillegg blir det ca 500 000 i året før skatt. Så spiser jo det opp mye så ender man jo opp på 320 000 som jeg må si jeg synes er veldig lavt.. har 2 barn og mannen har ikke høy inntekt, men han hadde heldigvis ett hus han tjente godt på når han solgt det så vi har ikke stort lån selvom vi bor godt.. allikevel synes jeg 26 lapper i måneden er lite for en såpass viktig jobb med såpass mye ansenitet. Men jeg er sikkert bare en sutrete sykepleier 🙄

Anonymkode: 7095a...943

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørs på ansiennitet det da. Jeg har 550 000 i grunnlønn om jeg jobber 100%. Jobber 70% natt, med tillegg blir det ca 500 000 i året før skatt. Så spiser jo det opp mye så ender man jo opp på 320 000 som jeg må si jeg synes er veldig lavt.. har 2 barn og mannen har ikke høy inntekt, men han hadde heldigvis ett hus han tjente godt på når han solgt det så vi har ikke stort lån selvom vi bor godt.. allikevel synes jeg 26 lapper i måneden er lite for en såpass viktig jobb med såpass mye ansenitet. Men jeg er sikkert bare en sutrete sykepleier 🙄

Jobber foresten på sykehus. Og en ting til, 10 års ansenitet det meste man kan få, så ikke noe særlig lønnsvekst i sikte. Kommer ikke til å jobbe der veldig lenge, selvom jeg trives.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye betaler du i skatt? Høres ut som om du har for høyt skattetrekk, 500 000 I året er jo en god lønn

Anonymkode: bf1a1...80a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye betaler du i skatt? Høres ut som om du har for høyt skattetrekk, 500 000 I året er jo en god lønn

Anonymkode: bf1a1...80a

36% i skattetrekk.. fikk baksmell i år liksom.. 2000 kroner da men, allikevell…

pleier som regel å få igjen 10 000, men siden renta var så lav i år bla bla bla ettellerannet gjorde at jeg ikke fikk restskatt (fått det forklart, og sjekket at det stemmer, bare husker ikke detaljene 😅..) 

Skrevet

Da jeg hadde 60% nattevakt tjente jeg like mye som jeg tjente med 80% tredelt turnus, med full ansiennitet. 

Anonymkode: f4a4d...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...