Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er langtidssykemeldt på grunn av sykdom og går hjemme og slenger innimellom litt trening og turgåing.

Jeg har hjemmekontor og kan legge opp dagen egentlig sånn som det passer meg best, og da tror han at det betyr fri sex hele dagen og blir sur hvis jeg ikke stiller opp.

Har forklart det så mange ganger nå at jeg gidder ikke å ha sex når tankene mine er opptatt av excel og hva jeg skal spise til lunsj i pausen min.

Hver gang jeg kommer ut av kontoret går han rundt og knar seg på pikken i joggebuksen sin, ser på meg og spør: Hva skal du nå da? Skal vi ha sex? Og jeg sier nei.

Nå skal jeg ut å bevege meg i solen i det fine været.

Jeg gidder ikke ha sex mot min vilje og jeg gidder ikke å være inne i finværet for å ha sex!

Noen andre som har det sånn?

Anonymkode: d10d8...351

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finne en mellomløsning? Gi han sex av og til.

Anonymkode: 4ffb8...769

• Liker 7
Skrevet

Uff, så avtennende.

Du har vel pratet med han om dette? At du omtrent for avsmak på sex når han maser slik? 

Tror du må si at han må la deg få lov å ta initiativ også, at det ikke er gøy å måtte avvise han slik, men å bli spurt flere ganger daglig er faktisk for mye. 

Anonymkode: cf955...9f1

• Liker 41
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må være stusselig å se så gammeldags på sex, gi han det? 

du har sex når du har lyst på det, om det skal mases eller presses inn i et skjema blir det vel bare stusseligere uansett. 

• Liker 48
Skrevet
Misanthropis skrev (16 minutter siden):

Må være stusselig å se så gammeldags på sex, gi han det? 

Det er slik unge kvinner tenker, så du har det motsatt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han får sex en til to ganger pr dag

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er slik unge kvinner tenker, så du har det motsatt

SYNET er utdatert, derav ordet «gammeldags» men ja tror også dessverre yngre kvinner kan være noe mer usikre på seg selv, og at de oftere tenker i disse baner.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Minner meg litt om hunden min som optimistisk tror at jeg skal gi han godbit hver gang jeg går til/ved/ fordi kjøkkenet. 

«godbit??? Åja nei..... GODBIT?? Hm.... godbit nå? Yess jeg får godbit!! Får jeg ikke godbit?? Åja.... godbit?»

Anonymkode: 6852b...311

Selvsagt tenker hunden din at han skal få en godbit når du er ved kjøkkenet, dersom det er på kjøkkenet han pleier å få det..

Anonymkode: ba957...8a2

• Liker 1
Skrevet

Altså, hvorfor gidder du å være i et slikt forhold? 

Anonymkode: 0e37a...8b9

• Liker 17
Skrevet

Hvis du ikke klarer å tilfredsstille mannen din, så burde du kanskje vurdere å være singel.

Anonymkode: 0751c...d75

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke klarer å tilfredsstille mannen din, så burde du kanskje vurdere å være singel.

Så kvinner skal hoppe til sengs hver bidige gang det napper i pikken til mannen?

Det blir jo akkurat som å spise favorittmaten sin hele tiden, selv om det smaker godt så blir du lei etter en stund.

Ts

• Liker 35
Skrevet

Kan du komme deg ut av hjemmekontoret og tilbake på arbeidsplassen er det best for dere begge. Det er ikke bra at begge er hjemme på dagtid over lengre tid. 

Anonymkode: 38088...7f3

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Selvsagt tenker hunden din at han skal få en godbit når du er ved kjøkkenet, dersom det er på kjøkkenet han pleier å få det..

Anonymkode: ba957...8a2

Ja, var ikke vondt ment mot min egen hund 😂 Men mer mot mannen, som kommer løpende og forventningsfull, bare om ts f eks tar en pause for å gå ut. Han leser ikke situasjonen, han gidder ikke prøve en gang, så den mannen er like korttenkt som min hund ;) 

Anonymkode: 6852b...311

• Liker 27
Skrevet

Hvor ofte GIR han DEG sex da? 😊

Anonymkode: eeaea...56a

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor ofte GIR han DEG sex da? 😊

Anonymkode: eeaea...56a

Når vi har sex

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og du burde skjerpe arbeidsmoral din, heimekontor er faktisk jobb 

Anonymkode: d6202...d26

• Liker 18
Skrevet

Fatter ikke hvorfor folk maser om sex. Hvis jeg ble avvist gjentatte ganger ville droppet å ta initiativ og latt det være opp til dama å vise initiativ.

• Liker 9
Skrevet

Høres ut som han bare venter på at du skal ha tid til å underholde han mens du jobber. Tipper han kjeder seg. Høres slitsomt og avtennende ut. Tror du bare må si det som det er til han, at det er avtennende med så mye mas om sex og at han trenger å finne noe annet å underholde seg selv med om dagen. 

Anonymkode: 09ae8...efd

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...