Gå til innhold

Interessant artikkel om 'romantisk bedrageri'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det til etterretning. Har blitt utsatt for romantisk bedrageri..

Anonymkode: c4a36...1cc

Skrevet

De burde ha med en seksjon om menn som lover barn og stikker når det er på tide å bli en familie. Gjerne etter ekteskap er inngått og alt...

Anonymkode: 26f5b...502

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Stemmer mye her i dagens datingverden.

• Liker 1
Skrevet

Enig i det han sier, og det stemmer i grunn godt med det en del av oss jevnlig sier i diskusjoner om temaet; Om du ikke ønsker eller er fornøyd med kun lettvint sex, ikke ha lettvint sex. Det er på mange måter et mye mer "empowering" budskap enn den passivt aggresive kronikken han svarer på, og antagelig en uendelig mye bedre strategi for å oppnå det en ønsker enn å skylde på alle andre. 

• Liker 4
Skrevet

«Blandingen av storsamfunnets anonymitet og tilgangen på nye kandidater ved hvert swipe, har skapt en perfekt slagmark for den romantiske bedrageren».

Ja, før jeg fikk tinder for 2 år siden ble jeg behandlet mye bedre av menn, hadde heller aldri opplevd menn som bare ikke dukker opp på date som jeg nå har opplevd flere ganger og heller ikke ga de jeg møtte inntrykk for interesse men var heller ute etter å ha meg som backup. Og før noen drar utseendekortet og det evinnelige maset om de 20%, de mennene jeg møtte utenom tinder var like fysisk attraktive. Nå er appen slettet, og jeg har gått tilbake til å ikke bli behandlet som søppel lenger.  

Anonymkode: d9d26...822

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe nytt det der. Og løses ved at man er tydelig på hva man forventer hele veien, og setter tydelige grenser. Det er ikke uten grunn at noen alltid blir utsatt for slikt, mens andre aldri opplever det. Har aldri skjønt det der med folk som ikke tør å si fra, si hva de forventer og vil ha. Om noen ikke tåler det så er de ikke riktig person uansett. mye bedre å finne ut det med en gang enn etter mange månder med usikkerhet.

• Liker 1
Skrevet
Just now, Engel said:

Ikke noe nytt det der. Og løses ved at man er tydelig på hva man forventer hele veien, og setter tydelige grenser. Det er ikke uten grunn at noen alltid blir utsatt for slikt, mens andre aldri opplever det. Har aldri skjønt det der med folk som ikke tør å si fra, si hva de forventer og vil ha. Om noen ikke tåler det så er de ikke riktig person uansett. mye bedre å finne ut det med en gang enn etter mange månder med usikkerhet.

For min del sluttet jeg å tørre å si ifra når jeg sårbart fortalte at jeg har fått følelser og liker han jeg treffer veldig godt, bare for å enten se at meldingen er lest men ikke blitt svart på eller fått svar men så har personen vært kald og unnvikende når vi har møttes igjen. Har nå som mange andre fått angst for å være sårbar. Men det skal sies at jeg kutter kontakten tvert da, driver ikke å møter de som oppfører seg sånn igjen. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

For min del sluttet jeg å tørre å si ifra når jeg sårbart fortalte at jeg har fått følelser og liker han jeg treffer veldig godt, bare for å enten se at meldingen er lest men ikke blitt svart på eller fått svar men så har personen vært kald og unnvikende når vi har møttes igjen. Har nå som mange andre fått angst for å være sårbar. Men det skal sies at jeg kutter kontakten tvert da, driver ikke å møter de som oppfører seg sånn igjen. 

Er da snakk om mange menn og ikke bare èn. Naturlig at man slutter å lufte følelser da tenker jeg, men heller bare kutter dem ut.

Skrevet

Er det rart jeg har droppet å date siden jeg skilte meg fra eksmannen for fem år siden.... Kjenner dessverre at jeg ikke stoler på noen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...