Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg jobber sammen med en som jeg finner veldig interessant, kjekk og sexy. Han er en skikkelig flørter og det er jeg også. Jeg er gift og har en sønn, jeg ser ikke for meg at jeg noengang kommer til å gå fra mannen min for noen andre. Likevel tenker jeg på å få han interessert, bare for å se hvordan det er på en måte. Hvorfor i all verden tenker man slike tanker? Det hadde jo uansett ikke blitt noe ut av det, og hadde kanskje vært direkte slemt mot han også (selvfølgelig også mot mannen min). Tanker anyone?
Lina Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 er dessverre ikke alltid lett å styre sine følelser, jeg skal ikke dømme deg for noe, men du bør tenke på at du ikke leker med følelsene til noen! Det blir bare dumt og vondt! Skal du fortsette å flørte med han, bør du mene noe med det, ikke bare nyte at han er interessert liksom... Men det er nå min mening....
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Det er sånn det er nå, digger at han flørter/ er interessert og er spent på hvor langt jeg kan trekke det på en måte. Det er jo ikke sikkert at han er noe mer enn en flørter selv.. Men, det blir jo helt feil. Huff, hvorfor må alt være så vanskelig innimellom. Helt vanlig flørting syns jeg er ok, men når jeg får slike tanker er det jo ikke ok.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Gjør mot andre, som du vil at andre skal gjøre mot deg!
Lina Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Enig med deg! Flørting er helt ok! ...men en skal være veldig forsiktig med å dra det lenger, du skal trossalt jobbe med fyren i ettertid også... Lykke til ihvertfall! Det skal visst ikke være lett alt her i verden!
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Tanken er fri, ikke uvanlig å tenke slik. Men hold deg til tanken, ev litt flørting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå