Gå til innhold

Hvorfor gjør venninna mi ting for meg som hun ikke vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn har det vært så lenge jeg har kjent hun, vet ikke hvorfor, men har lagt merke til det lenge. Alt fra små ting til store til. Det som skjedde nå var at hun gjorde noe som ikke var bra (jeg skriver ikke hva fordi jeg tror ikke akkurat det har skjedd med noen her inne), jeg sa da meningen min om det, og hun tok det dårlig. Jeg sa til henne men det er jo ikke så viktig hva jeg mener om det, men hadde det vært meg så hadde jeg tatt han og han skulle fått høre det, men du var så rolig og smilte og lo. Hun begynte å si at hun skal ta han, jeg sa at det er kanskje bedre å bare la han være nå siden du ikke gjorde det med en gang, nei nå sier hun at hun skal ta han for meg. men for meg? jeg skjønner meg ikke på henne, hun trenger ikke å ta han for meg eller noe. Jeg kjenner han ikke. Jeg sa til henne at DU har egne valg og du må ikke føle deg presset til noe bare fordi jeg luftet tankene mine. Nei nå skulle hun gjøre det for meg sa hun. Men hva mener hun med det? jeg føler at hun ikke vil det, og jeg vil ikke være grunnen til at noen gjør ting de ikke vil. Hvis hun gjør det så mister hun jo han og det vet hun, men likevel vil hun gjøre det, for meg? Hva mener hun med for meg? Jeg skjønner ikke dette. Har dere lignende venninner?

Anonymkode: 6f1da...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke, men det er kanskje mest fordi du skriver uforståelig. 

Anonymkode: 09bcc...765

• Liker 8
Skrevet

Skjønner ingenting av hva du vil frem til her.

Anonymkode: 1ac56...5a6

• Liker 4
Skrevet

Må si meg enig i de andre her.  Det er ikke lett å få fatt i hva du vil fram til 

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg på en annen måte? Spør meg om det dere vil vite så svarer jeg :) Ts

Skrevet

Altså "ta han" som å snakke til han, ikke noe vold eller noe sånt. Håper noen her inne forstår innlegget mitt og svarer :) Ts

Skrevet

Hun skal ta noen for deg? Høres skremmende ut. Er hun hemmelig agent eller jobber i PST?

Skrevet

Makan til kverulering fra dere andre her.

Til TS:

Flere muligheter her:

1. Hun var usikker på hvordan hun burde reagert, og du åpnet øynene hennes da du luftet dine tanker.

2. Hun synes det er mindre skummelt å gi deg ansvaret for handlingene sine, og derfor sier hun at det for din skyld.

3. Hun prøver å manipulere deg, med å gi deg skyldfølelse.

Men nå har du jo sagt at hun skal gjøre det for sin egen skyld, ikke din. Så da har du gjort ditt. Ikke bekymre deg mer for det. Noen er mer lett påvirkelige enn andre. Og hvis det faktisk var noe hun burde reagert på, er det bra at du fikk henne til å gjøre det.

Anonymkode: 69dc3...bb1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Makan til kverulering fra dere andre her.

Til TS:

Flere muligheter her:

1. Hun var usikker på hvordan hun burde reagert, og du åpnet øynene hennes da du luftet dine tanker.

2. Hun synes det er mindre skummelt å gi deg ansvaret for handlingene sine, og derfor sier hun at det for din skyld.

3. Hun prøver å manipulere deg, med å gi deg skyldfølelse.

Men nå har du jo sagt at hun skal gjøre det for sin egen skyld, ikke din. Så da har du gjort ditt. Ikke bekymre deg mer for det. Noen er mer lett påvirkelige enn andre. Og hvis det faktisk var noe hun burde reagert på, er det bra at du fikk henne til å gjøre det.

Anonymkode: 69dc3...bb1

Jeg tenker du har helt rett i det du skriver. Jeg føler det også sånn. Tusen takk for ett godt svar 💖 Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...