AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Vel, dette er én måte å løse dette på. Anonymkode: 1c1a0...905 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Noen som vet hvordan man blir statsborger i Afghanistan? Anonymkode: ae929...161 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Motbydelig. Anonymkode: ea41a...166 38
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Interessant hvordan løsningen er å tvinge kvinner inn i ekteskap, heller enn å oppføre seg på en måte som gjør at noen vil gifte seg med en frivillig. Må være slitsomt å være så til de grader et viljeløst offer i eget liv, når man med enkle grep kunne tatt ansvar for seg selv, og lagd seg akkurat det livet man ønsket seg i stedet. Anonymkode: 82251...f97 43
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Dette fører for kvinnes del til å leve med voldtekt i åresvis stakkars unge kvinner for en skjebne 42
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Det finnes en bedre løsning: Incels kan pålegges å gifte seg med hverandre. Forøvrig synes jeg det er underlig at TS omtaler Talibans virksomhet som "statlig". Anonymkode: f2b2b...b81 26
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Interessant hvordan løsningen er å tvinge kvinner inn i ekteskap, heller enn å oppføre seg på en måte som gjør at noen vil gifte seg med en frivillig. Må være slitsomt å være så til de grader et viljeløst offer i eget liv, når man med enkle grep kunne tatt ansvar for seg selv, og lagd seg akkurat det livet man ønsket seg i stedet. Anonymkode: 82251...f97 Kvinner har ingen rettigheter her. Mannfolk styrer. Hadde vi gått fra dør til dør og spurt kvinner over 15 om de kunne tenke seg å bli med til Europa å få et verdig liv hadde Europa nok tjent mer på enn å drasse alle de mannfolka der i fra. Kvinner driver ikke med voldtekt som mannfolk gjør. De er ofte flinkere til å studere enn de mannfolka og det hadde vi tjent på. 19
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Incels burde vel heller pålegges å gifte seg med nettopp enker over 40 år som ønsker seg en mann. Kvinner 40 + er i sin mest kåte fase, samtidig som de blir valgt bort på datingmarkedet. Vinn, vinn! ……. Anonymkode: 39b82...872 12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 Afghanistan praktiserer flerkoneri, som er tillat i Islam. Siden profeten gjorde det. Selvsagt betyr det at noen får flere koner, veldig mange unge menn får det ikke. Når man verver seg til Taliban får man penger, status og makt som betyr at man kan få seg ei kone eller 3. Disse mennene har nå erobret tilbake Afghanistan og det er på tide å bli belønnet. En afghaner jeg jobbet med hadde 3 koner og 12 barn. Han lo når jeg fortalte jeg bare hadde 1 kone, men jeg forklarte at menn i Norge er beskyttet fra og bli sjefet over av mer enn 1 (Litt spøk mellom menn der altså). Og dette er ikke noe bare bakstreverske bønder på landsbygda driver med. Min kollegas far var lærer på universitetet og hadde kone nr 2 yngre enn han selv. Har du ressurser til å forsørge kan du skaffe flere. Anonymkode: 65cd1...2eb 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Incels burde vel heller pålegges å gifte seg med nettopp enker over 40 år som ønsker seg en mann. Kvinner 40 + er i sin mest kåte fase, samtidig som de blir valgt bort på datingmarkedet. Vinn, vinn! ……. Anonymkode: 39b82...872 Fjottnisse 40+ er for gammelt for spreke modne kvinns😂 Endret 16. august 2021 av Bente1234
Raven.Writingdesk Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Afghanistan praktiserer flerkoneri, som er tillat i Islam. Siden profeten gjorde det. Selvsagt betyr det at noen får flere koner, veldig mange unge menn får det ikke. Når man verver seg til Taliban får man penger, status og makt som betyr at man kan få seg ei kone eller 3. Disse mennene har nå erobret tilbake Afghanistan og det er på tide å bli belønnet. En afghaner jeg jobbet med hadde 3 koner og 12 barn. Han lo når jeg fortalte jeg bare hadde 1 kone, men jeg forklarte at menn i Norge er beskyttet fra og bli sjefet over av mer enn 1 (Litt spøk mellom menn der altså). Og dette er ikke noe bare bakstreverske bønder på landsbygda driver med. Min kollegas far var lærer på universitetet og hadde kone nr 2 yngre enn han selv. Har du ressurser til å forsørge kan du skaffe flere. Anonymkode: 65cd1...2eb Høres ut som du beskriver kveg, ikke mennesker. 12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Incels burde vel heller pålegges å gifte seg med nettopp enker over 40 år som ønsker seg en mann. Kvinner 40 + er i sin mest kåte fase, samtidig som de blir valgt bort på datingmarkedet. Vinn, vinn! ……. Anonymkode: 39b82...872 + == win? Anonymkode: 70e00...3ad 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 Det er 52% menn og 48% kvinner i Afghanistans befolkning; en befolkning som teller over 39,9 millioner mennesker. Dette betyr at det i utgangspunktet er 1 596 000 flere menn enn kvinner, og i tillegg er det ikke uvanlig at menn har mer enn én kone; noe som igjen øker overskuddet av single menn. Anonymkode: f2b2b...b81 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Ta unge jenter som gissel og voldta de? Rart at dette ikke er mer populært..det må jo være oppskriften på et lykkelig ekteskap. At ikke flere kvinner dreper mannen forstår jeg ikke. Anonymkode: 47e01...af8 14
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden): Høres ut som du beskriver kveg, ikke mennesker. Det er slik sexistiske menn ser på kvinner. Som objekter. Som ting. Som noe som kan brukes og kastes. Forskjellen på høyrevridde og venstrevridde (sexistiske) menn er at høyrevridde sexistiske menn ser på kvinner som privat eiendom, venstrevridde sexistiske menn ser på kvinner som felles eiendom. Anonymkode: 70e00...3ad 14
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Ta unge jenter som gissel og voldta de? Rart at dette ikke er mer populært..det må jo være oppskriften på et lykkelig ekteskap. At ikke flere kvinner dreper mannen forstår jeg ikke. Anonymkode: 47e01...af8 Afghanske kvinner som prøver å rømme fra mannen, får fengselsstraff. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er slik sexistiske menn ser på kvinner. Som objekter. Som ting. Som noe som kan brukes og kastes. Forskjellen på høyrevridde og venstrevridde (sexistiske) menn er at høyrevridde sexistiske menn ser på kvinner som privat eiendom, venstrevridde sexistiske menn ser på kvinner som felles eiendom. Anonymkode: 70e00...3ad Dagens beste innlegg. Anonymkode: f2b2b...b81 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 Og tenk at folk vil ha det hit, ved å slippe inn alle som kommer. Anonymkode: 566f7...07c 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #18 Skrevet 16. august 2021 Det er jo dette Incelsgjengem her inne ønsker. Så flytt til Afghanistan. Anonymkode: 01e15...ecc 11
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #19 Skrevet 16. august 2021 Supert... nå er det ikke lenge før det kommer horder med skjeggete flyktningebarn som har med seg denne infernalske ideologien på lasset. Det blir et bra tilskudd for Islam Net sånn at de kan fortsette den viktige jobben med å spre Islams innflytelse i Norge og Europa. Anonymkode: 69cc4...74f 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #20 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Incels burde vel heller pålegges å gifte seg med nettopp enker over 40 år som ønsker seg en mann. Kvinner 40 + er i sin mest kåte fase, samtidig som de blir valgt bort på datingmarkedet. Vinn, vinn! ……. Anonymkode: 39b82...872 Jeg er singel kvinne på 43 år, og jeg vil ikke bli sammen med incels. Og jeg kan ikke fatte at en mann, vil ha en kvinne som sin eiendom, og ha sex med henne mot hennes vilje. Anonymkode: 5660a...399 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå