Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier lønning å komme på mandager om det er lønningsdag da? Vi har på kontrakten at lønnen betales 20-21 men lønning skal være inne 23.

Alltid fått pengene den 23. Hver måned.

Kommer den da fredag eller mandag?

Anonymkode: 3450a...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du høre med arbeidsgiveren din om. De er de eneste som kan svare på det. Men mandag er 23., så hvis du pleier å få lønn 23., så får du de mest sannsynlig på mandag ja

Anonymkode: 58954...de8

Skrevet

Hvis den ikke pleier å komme tidligere ellers, så gjør den vel ikke det om det er på en mandag heller. Jeg får lønn nøyaktig den 12. hver måned, unntatt hvis det havner på lørdag eller søndag, da får jeg det på fredag.

Anonymkode: 5735c...64d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pleier lønning å komme på mandager om det er lønningsdag da? Vi har på kontrakten at lønnen betales 20-21 men lønning skal være inne 23.

Alltid fått pengene den 23. Hver måned.

Kommer den da fredag eller mandag?

Anonymkode: 3450a...c38

Det kommer an på hvliken bank du og arbeidsgiver har. Da lønn skal være inne den 23, for alle, må den kjøres dagen før. Er det innen samme bank, kommer den omtrent med en gang. Har du annen bank, går det til neste dag, som da blir utbetalingsdagen. Dvs, har du konto i samme bank som arb.giver har du de på fredag. Hvis ikke, kommer de på mandag. Slik fungere det her jeg jobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...