AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Har dreti skikkelig på draget. Fikk meg en kk på nakenprat. Viser seg etterhvert at han er i forhold, har familie og greier. Vi har hatt sex noen ganger og følelsene/hormonene mine begynner å spille meg et puss. Jeg kjenner han ikke godt, men han er jævlig sjarmerende og jeg får så mye komplimenter og han forteller hva han vil gjøre med meg, se meg dypt i øynene og lignende. Egentlig syns jeg ikke om han, etter jeg fant ut han var utro, men jeg har et sånn drag mot han. Så blir han litt kald og distanserende når vi har hatt sex, før han blir varm og sjarmerende igjen. Jeg blir bare så forvirret. Jeg vil ha han, men samtidig ikke, jeg respekterer han jo ikke. Jeg vet at mange vil synes at det jeg gjør er like forkastelig, men jeg er virkelig ikke den eneste han har seg med. Han er ikke utro pga meg og han søker etter andre relasjoner på denne siden, selv om han har hatt tilgang til sex hos meg f.eks og sikkert dama der hjemme og. Men hvorfor får jeg ikke nok? Er jo ikke den beste sexen jeg har hatt heller. Anonymkode: 596fa...d43
Gjest ABM Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dreti skikkelig på draget. Fikk meg en kk på nakenprat. Viser seg etterhvert at han er i forhold, har familie og greier. Vi har hatt sex noen ganger og følelsene/hormonene mine begynner å spille meg et puss. Jeg kjenner han ikke godt, men han er jævlig sjarmerende og jeg får så mye komplimenter og han forteller hva han vil gjøre med meg, se meg dypt i øynene og lignende. Egentlig syns jeg ikke om han, etter jeg fant ut han var utro, men jeg har et sånn drag mot han. Så blir han litt kald og distanserende når vi har hatt sex, før han blir varm og sjarmerende igjen. Jeg blir bare så forvirret. Jeg vil ha han, men samtidig ikke, jeg respekterer han jo ikke. Jeg vet at mange vil synes at det jeg gjør er like forkastelig, men jeg er virkelig ikke den eneste han har seg med. Han er ikke utro pga meg og han søker etter andre relasjoner på denne siden, selv om han har hatt tilgang til sex hos meg f.eks og sikkert dama der hjemme og. Men hvorfor får jeg ikke nok? Er jo ikke den beste sexen jeg har hatt heller. Anonymkode: 596fa...d43 Biologi kjære...eggstokkene dine skriker etter ham...Trekk deg unna nå før du blir skikkelig såret!🌹
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Du vil ha han fordi han gir deg en god følelse. Og så vil du ha han fordi du ikke kan få han. Du kommer bare til å gå gjennom en lang tid med masse forvirring og følelseslivet ditt vil svinge som om du kjører berg-og-dalbane. Jeg tror du kommer til å fortsette å treffe han. Du prøver å gjøre deg bedre enn du egentlig føler deg, ved å si at han treffer andre også så da gjør det ikke noe at du gjør det. Uansett. Det er han som er utro så han er jo bare en stor dritt. Du vil jo ikke ha han, egentlig. Like greit å finne en annen som kan gi deg samme kriblende følelse og som til og med er god i senga. OG som du ikke trenger å konkurrere. Tror det er konkurranseinstinktet ditt som gjør at du kommer til å fortsette (i tillegg til den gode følelsen når han ser deg dypt i øynene og gir deg masse komplimenter.) Anonymkode: f1eb4...e56 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Bare fordi han puler andre damer også, så betyr jo ikke det at det han driver med er greit. Les åssen type mann det er. Han har familie hjemme, kone/samboer (som han også puler), samtidig som han ligger med andre damer, OG deg? Og han er i tillegg kald og distansert mens han puler deg... og du vil ha en sånn en? Æsj, ville aldri hatt en mann som er bevisst utro, og at på til med flere samtidig... Tror du ikke han vil gjøre det mot deg også, om dere mot formodning skulle bli sammen? (Det blir dere jo ikke, hadde han likt deg på den måten, hadde han kuttet de andre damene, samt gått fra samboeren sin). Ha litt respekt for deg selv, og se dette for hva det er. Sex, og bare sex. Virkelig ikke verdt den smerten og skammen du kommer til å få ovenfor deg selv.. Anonymkode: 84318...5fe 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Finn en bedre mann. Anonymkode: c8726...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Det føles litt som en kjærlighetssorg uten at den egentlig er berettiget. Jeg vet at det riktige å gjøre er å kutte han ut. Det er jo det jeg har lyst til, jeg vet at det ikke er noen fremtid for oss. Og den gode følelsen erstattes med noe mindre godt så fort han har dratt og distansert seg. Vanskelig å kutte bare. Tar gjerne imot tips og råd. Ser at det stemmer at jeg prøver å lette min egen samvittighet mtp at jeg bidrar til hans utroskap. Men ja, jeg er en av flere så han er jo virkelig ingen bra mann. Hvorfor er noen slik? notorisk utro... Anonymkode: 596fa...d43 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det føles litt som en kjærlighetssorg uten at den egentlig er berettiget. Jeg vet at det riktige å gjøre er å kutte han ut. Det er jo det jeg har lyst til, jeg vet at det ikke er noen fremtid for oss. Og den gode følelsen erstattes med noe mindre godt så fort han har dratt og distansert seg. Vanskelig å kutte bare. Tar gjerne imot tips og råd. Ser at det stemmer at jeg prøver å lette min egen samvittighet mtp at jeg bidrar til hans utroskap. Men ja, jeg er en av flere så han er jo virkelig ingen bra mann. Hvorfor er noen slik? notorisk utro... Anonymkode: 596fa...d43 Han puler flere, så det kan du også gjøre. Anonymkode: c8726...b9a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Heter han Alexander, og kalles for Alex? Anonymkode: cd804...f0f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heter han Alexander, og kalles for Alex? Anonymkode: cd804...f0f nei Anonymkode: 596fa...d43
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): nei Anonymkode: 596fa...d43 Tror det er en del av de der inne på nakenprat. Jeg var medlem der før og møtte menn for sex, veldig lignende fortelling til min. Du vet det beste er å bryte kontakt, du må bare finne ut hvilken måte som er best for deg å gjøre det. Lykke til Anonymkode: cd804...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 Høres litt ut som sånn et hekt fungerer, du kan jo kanskje lese boka Hekta på et håp om kjærlighet av Sissel Gran, den er veldig bra. Når dere er sammen ser han deg dypt inn i øynene og gir deg masse komplimenter og oppmerksomhet, men så trekker han den tilbake igjen. Så sitter du igjen med en følelse av at du bare vil ha den oppmerksomheten. Det man ikke kan få helt, eller hvor man bare får stadige drypp, er det som virkelig kan feste seg og skape en veldig usunn og kanskje irrasjonell lengsel. Hadde han for eksempel vært singel og alltid tilgjengelig for deg og ringt deg hver dag så hadde han nok ikke vært like spennende. Han trigger noe i deg fordi han presenterer en liten lovnad om noe godt, og så forsvinner han. Anonymkode: 1ecc4...c10 2
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 Risikoen med ff, fwb og alt det der for oss damer. Vi lærer aldri at det der opplegget passer ikke for alle. Drittsekk til mann i hvertfall og en skog med røde flagg😩😩😩 1
wandagirl Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres litt ut som sånn et hekt fungerer, du kan jo kanskje lese boka Hekta på et håp om kjærlighet av Sissel Gran, den er veldig bra. Når dere er sammen ser han deg dypt inn i øynene og gir deg masse komplimenter og oppmerksomhet, men så trekker han den tilbake igjen. Så sitter du igjen med en følelse av at du bare vil ha den oppmerksomheten. Det man ikke kan få helt, eller hvor man bare får stadige drypp, er det som virkelig kan feste seg og skape en veldig usunn og kanskje irrasjonell lengsel. Hadde han for eksempel vært singel og alltid tilgjengelig for deg og ringt deg hver dag så hadde han nok ikke vært like spennende. Han trigger noe i deg fordi han presenterer en liten lovnad om noe godt, og så forsvinner han. Anonymkode: 1ecc4...c10 Lener meg litt på denne. Kanskje slette og fjerne alt av kontakt. Vurder om du skal fortsette å ha bruker på nakenprat. Kanskje ikke slike relasjoner er noe for deg? 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Merker jeg blir nysgjerrig på hva denne fyren heter på Nakenprat. Faktisk så kan jeg ganske fort gjette meg til hvem det er, mtp de mest fremtredende typene der inne også er i forhold. Bare vit at de som er der inne er mennesker som aldri kommer til å bli mett på nye relasjoner og de kommer antageligvis aldri til å slå seg til ro med noen. Det er bare pulepulepule som gjelder. Anonymkode: e8647...a62 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merker jeg blir nysgjerrig på hva denne fyren heter på Nakenprat. Faktisk så kan jeg ganske fort gjette meg til hvem det er, mtp de mest fremtredende typene der inne også er i forhold. Bare vit at de som er der inne er mennesker som aldri kommer til å bli mett på nye relasjoner og de kommer antageligvis aldri til å slå seg til ro med noen. Det er bare pulepulepule som gjelder. Anonymkode: e8647...a62 Ja, jeg tror jeg bare sletter brukeren min der. Jeg kan tydeligvis ikke ha et slikt forhold med noen. Opprettet bruker fordi jeg savnet nærhet, men det kommer til kort når det kun er sex. De fleste der er nok slik du beskriver, de er umettelige på nye relasjoner og sex, vise seg frem. Anonymkode: 596fa...d43 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg tror jeg bare sletter brukeren min der. Jeg kan tydeligvis ikke ha et slikt forhold med noen. Opprettet bruker fordi jeg savnet nærhet, men det kommer til kort når det kun er sex. De fleste der er nok slik du beskriver, de er umettelige på nye relasjoner og sex, vise seg frem. Anonymkode: 596fa...d43 Vet du hva, jeg har det helt likt som deg. Og jeg laget meg bruker der pga akutt ensomhet og savn etter nærhet. Men jeg har jo etterhvert funnet ut at det er ikke mulig å finne på et sånt nettsted. Føler meg faktisk dårlig etter å ha tilbrakt tid der inne. Jeg har ikke møtt noen, vet ikke hvordan jeg hadde taklet å faktisk gjennomføre et møte. Antagelig hadde jeg ikke taklet det bra i det hele tatt. Det er jo først og fremst sex de vil ha så... Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: e8647...a62 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva, jeg har det helt likt som deg. Og jeg laget meg bruker der pga akutt ensomhet og savn etter nærhet. Men jeg har jo etterhvert funnet ut at det er ikke mulig å finne på et sånt nettsted. Føler meg faktisk dårlig etter å ha tilbrakt tid der inne. Jeg har ikke møtt noen, vet ikke hvordan jeg hadde taklet å faktisk gjennomføre et møte. Antagelig hadde jeg ikke taklet det bra i det hele tatt. Det er jo først og fremst sex de vil ha så... Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: e8647...a62 Takk, det er jo litt godt at vi er fler i samme båt, selv om jeg skulle ønske vi slapp det Er du selv aktiv der, eller bare tidsfordriv? Jeg har bare truffet to menn, han første datet jeg gjennom våren, fin fyr egentlig men ingen match. Anonymkode: 596fa...d43
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #18 Skrevet 16. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk, det er jo litt godt at vi er fler i samme båt, selv om jeg skulle ønske vi slapp det Er du selv aktiv der, eller bare tidsfordriv? Jeg har bare truffet to menn, han første datet jeg gjennom våren, fin fyr egentlig men ingen match. Anonymkode: 596fa...d43 Aldri vært særlig aktiv der nei. Og jeg har tenkt på at jeg for min egen del bør holde meg unna. Denne tråden din ga meg det siste pushet jeg trengte for å logge meg av for godt. Der forumet er som å gå nølende inn på en sexklubb for så å bli tvunget inn i en vill orgie. Anonymkode: e8647...a62
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #19 Skrevet 16. august 2021 Ingen vits å innlede et «forhold» til en på nakenprat. Nesten alle er i forhold som søker spenning. Jeg innledet et forhold til en derfra, som var «ulykkelig» i forhold. Jeg var i mitt, og fann en likesinna. Han løy så det rant av han i to år. Jeg flyttet fra min samboer, han ble værende, han fann seg bare ny elskerinne. Jeg var i gjennom verdens verste kjærlighettsorg. Stopp mens leken er god! Anonymkode: a9f69...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #20 Skrevet 16. august 2021 Bente1234 skrev (5 timer siden): Risikoen med ff, fwb og alt det der for oss damer. Vi lærer aldri at det der opplegget passer ikke for alle. Drittsekk til mann i hvertfall og en skog med røde flagg😩😩😩 Hvorfor «for oss damer»? Er vi damer mindre oppegående, mindre smarte, mindre i stand til å ta ansvar for oss selv, mindre i stand til å regulere egne følelser..? Hva gjør «oss damer» så lite i stand til å håndtere normale sider med livet, mener du? Uansett, kvinnefiendtlige holdninger til side - ts valgte denne mannen. Hun valgte å ligge med han, velger å fortsette med det, og velger om hun lar seg få følelser for han eller la seg manipulere av han. Intet av dette er noe som «bare skjer». Det er aktive valg ts tar. Anonymkode: e75e2...855 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå