Gå til innhold

Skal ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg, nå skal jeg ned i vekt. Må være målbevisst for å klare det, og også beholde vekten etterpå. Skal ned 4,5 kg, skal altså ha 7,8% vekttap. Tror ikke det blir lett men jeg har bestemt meg for å klare det. 

Noen fler som skal dette? Noen som har noen tips til å holde motivasjonen i gang og ikke sprekke? Takk :)

Anonymkode: 47f37...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med i "vi som skal ned i vekt" tråden. Jeg merker det hjelper på motivasjonen at jeg veier meg på fredager sammen med "gruppen". Det at jeg rapporterer til noen (selv om det bare er på et forum) hjelper meg å holde fokus. Last ned en app for å få oversikt over hvor mange kalorier du får inn slik at du har et reelt kaloriunderskudd og vær i bevegelse. Avtal gjerne med deg selv hva du skal få i premie når du når målet ditt som en ekstra motivasjon om du trenger. 

Jeg har bare holdt på halvannen mnd, så jeg vet ikke om dette er en plan som holder over tid, men du får sikker flere gode tips :) Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Jeg har egentlig gått ned 20 kg men har pauset litt for å holde meg. Og er litt lei av dietter. Men har kun 4 kg igjen så trenger litt motivasjon. Takk for tips :) 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar. Jeg har egentlig gått ned 20 kg men har pauset litt for å holde meg. Og er litt lei av dietter. Men har kun 4 kg igjen så trenger litt motivasjon. Takk for tips :) 

Så flink du er! Jeg har også tenkt meg litt ned i vekt, fra 62 til 55, så tror vi har ca. samme utfordring? Begynte for en uke siden, har gått ned en kilo. Det har ikke vært så vanskelig til nå, har bare holdt meg helt unna snacks og alkohol, trent mer.Regner med det kan bli verre etterhvert....vinduet for utskeielse er jo så smalt når det er snakk om å gå ned i vekt når man allerede er innenfor normalvekt.

Anonymkode: 8a90e...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...