Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #1 Del Skrevet 21. september 2005 Vært her inne noen gang....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 21. september 2005 #2 Del Skrevet 21. september 2005 Å der har de mye fint . Var på Løiten Lys seinest i går og brukte litt for mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. september 2005 #3 Del Skrevet 21. september 2005 Ååhhh... Hysj på dere! Jeg har drømt om å reise dit i mange år nå, men aldri fått somla meg til det... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. september 2005 #4 Del Skrevet 21. september 2005 Og for den som bor lenger nord kan kanskje dette være et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #5 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg er så heldig at jeg bor like ved... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #6 Del Skrevet 21. september 2005 Innom hver gang jeg er på hytta! Nesten et sånn mini Løiten lys hjemme hos meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #7 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har slekt fra Løten, så hver gang jeg er i nærheten må jeg innom. Nå har det kommet avdelinger også i Trondheim, Stavanger og Haugesund (som er de byene jeg er mest i, det finnes sikkert flere steder også), men ingen er som den orginale. Likevel, jeg klarer nesten alltid å finne et eller annet å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 22. september 2005 #8 Del Skrevet 22. september 2005 Hjelp... Jeg har aldri vært på Løiten lys, bare gått forbi. Tror ikke jeg kommer til å gå inn heller. Vokskonkylier er ikke helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #9 Del Skrevet 22. september 2005 De har mye, mye mer enn de maksimalistiske lysa og tilbehøret de er mest kjent for. Mye av utvalget er stilrent og i mange tilfeller minimalistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #10 Del Skrevet 22. september 2005 Men det beste for Tex er nok at der er det jul hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 22. september 2005 #11 Del Skrevet 22. september 2005 Ååhhh... Hysj på dere! Jeg har drømt om å reise dit i mange år nå, men aldri fått somla meg til det... *sukk* ← Men bor ikke du i Østfold da? Da kan du jo bare ta turen til Moss. Løiten lys har avd her, i Møllebyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 22. september 2005 #12 Del Skrevet 22. september 2005 Bor like i nærheten jeg også, er veldig my fint der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 22. september 2005 #13 Del Skrevet 22. september 2005 Vært her inne noen gang....? ← Nei, men har vært på LøitenLys, og det var ganske spesielt. Så mye fint de kan lage i lys - det er helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #14 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Ååååhh.. det har så mye fint. Var der (avdelingen i Bergen) for første gang for ett par uker siden og jeg ble helt forelsket i stedet. For en herlig butikk! Fant altfor mye jeg hadde lyst på. Og de hadde gjort det så fint der, var ikke som en vanlig butikk. Jeg er heller ikke så glad i "vokskonkylier" og slikt som hilli nevnte, men de hadde virkelig mye annet fint også. Masse helt enkle, men veldig fine ting! Og de har jo ikke bare lys heller da. Masse annet fint også! Endret 22. september 2005 av Titta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #15 Del Skrevet 23. september 2005 Men det beste for Tex er nok at der er det jul hele året ← Tenk det har de ikke (men det hadde vært fint...) Ihvertfall har de ikke det på den avdelingen her jeg bor (og den er ganske diger) men det forhindrer ikke at jeg fint kan legge igjen elektroniske spor etter meg hver gang jeg er der......... Kan ellers opplyse om at juleutstillingen der åpner i uke 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 23. september 2005 #16 Del Skrevet 23. september 2005 Det er jul hele året på Løiten. Ihvertfall var det jul der i mai, da jeg var der sist. Må ta en tur igjen snart. Glimrende julepresang til den som har alt. Man bruker dem jo opp, istedenfor at de fyller opp i skuffer og skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #17 Del Skrevet 23. september 2005 Ikke sant? Jeg har allerede vært der og kjøpt 2 julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #18 Del Skrevet 23. september 2005 På hovedbølet i Løten er det jul i hele kjelleren hele året! Fire etasjer lys, kafe, stemningsfulle grotter, små koselige butikker som selger helt andre ting og to etasjer gamle bøker på toppen. -For ikke å snakke om Akevisitten, da! Løiten Brænderi anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #19 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har vært på Løiten Lys (på Løten) flere ganger........... og det er balsam for sjelen og rusle rundt der. Stemningen der er utrolig fin.......... behagelig *drømmer* Men - om det er balsam for lommeboka............ Det lurer jeg faktisk litt på altså........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå