Gå til innhold

Merkeklær og accessories…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du merke til stilen og hvilke merker folk bruker? Hva tenker du om stilen til andre?

Ble stående i kø med ei jente (rundt 30 år) i går… Hun hadde et enkelt fint antrekk, hvit, cropped Levis t-skjorte og lyse wr.up jeans. Så kommer det til accessories da… Da var det Michael Kors veske på skuldra, matchende MK lommebok i hånda, MK solbriller, MK klokke , MK belte,  MK ørdedobber og MK joggesko…  

Jeg må si jeg ble litt overraska over hvor mye MK ho hadde, og det må jo fort ha vært accessories for 10-15 tusen kroner… Samtidig syns jeg det var litt stilig at alt var samme merke!

Hva tenker du om stilen? Og er det fint med samme merke på alt?

Anonymkode: c785d...c10

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh.... Smakløst, men sikkert dyrt nok for denne jenta

Anonymkode: 2686e...456

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg ...mk veske som koster 1000 ny, 300 kr brukt. Puma sko, 300 kr på 70% salg. Merkebukse brukt, 200 kr. Merke topp og jakke, også kjøpt 70% salg. Perlesmykke, kjøpt brukt. 😂

Anonymkode: ff320...8d0

• Liker 1
Skrevet

Da tenker jeg hun liker MK. Også får hun lov til det.

Personlig er jeg glad i litt mer variasjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns klær og tilbehør med logomerker på er harry. Så nei, dette hadde blitt too much.

Anonymkode: 88cb5...ada

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg syns klær og tilbehør med logomerker på er harry. Så nei, dette hadde blitt too much.

Anonymkode: 88cb5...ada

Jeg får aldri for mye MK 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Legger du merke til stilen og hvilke merker folk bruker? Hva tenker du om stilen til andre?

Ble stående i kø med ei jente (rundt 30 år) i går… Hun hadde et enkelt fint antrekk, hvit, cropped Levis t-skjorte og lyse wr.up jeans. Så kommer det til accessories da… Da var det Michael Kors veske på skuldra, matchende MK lommebok i hånda, MK solbriller, MK klokke , MK belte,  MK ørdedobber og MK joggesko…  

Jeg må si jeg ble litt overraska over hvor mye MK ho hadde, og det må jo fort ha vært accessories for 10-15 tusen kroner… Samtidig syns jeg det var litt stilig at alt var samme merke!

Synes det er avtennende med kvinner som tror de kan kjøpe seg personlighet og selvtillit!!  Tar mye heller hun i en lett sommerkjole fra fretex..hun med hjerne og glimt i øyet...

Skrevet

Nå er MK et ganske billig merke da, kan ofte syntes det er mer harry og bruke forskjellige merker på alt, som chanel veske, fendi genser, LV sko osv.

Anonymkode: 26d58...012

Skrevet

Overhodet ikke noe jeg legger merke til, om det er tskjorte fra et eller annet fancy merke eller Cubus aner jeg ikke. Jeg er ikke interessert i slikt, men folk må selvsagt få gå kledd og økonomisk sett få prioritere det de ønsker.

Anonymkode: 0c889...629

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er MK et ganske billig merke da, kan ofte syntes det er mer harry og bruke forskjellige merker på alt, som chanel veske, fendi genser, LV sko osv.

Anonymkode: 26d58...012

Ja, det er bedre å holde seg til et eller mens et par merker på et antrekk! 

Skrevet

Jeg synes det er fint at folk gjør sin greie. Hun er sikkert glad i MK og det gjør ikke noe at alt accessoirer er derfra, selv om jeg ikke liker MK🙂

Det er gøy hvis jeg ser noen med litt annerledes stil på gata, uansett om jeg liker den stilen eller ikke. Det hadde vært kjedelig hvis alle skulle gå likt.

• Liker 1
Skrevet

På sporstklær og streetwear synes jeg merker er helt OK. Om du har en Nike eller Adidas hettegenser med logo på hele brystet så er det liksom litt av den stilen. Men på penklær synes jeg det er skikkelig harry. Gucci eller LV belte eller skjerf synes jeg er altfor bling. Mye stiligere med solbriller fra et merke hvor man knapt ser logoen enn der den er synlig to meter unna. Samme med klokker. Man bør egentlig ikke se merket før vedkommende holder klokka opp for deg så du kan se. Sko utover joggesko bør ikke ha merker selv om jeg synes de motsatte C-ene på Gucci mokasiner er greit nok. Jeg synes nesten Polohesten er i meste laget på penere tøy. Har Ralph Lauren selv, men kun klær hvor de ikke bruker Polo logoen. 

MK synes jeg personlig gjengs over er litt nyrik russer. Det vil si altfor bling. 

Anonymkode: 5e125...8cd

Skrevet

Det ble spurt om min mening, og det over er min mening. I utgangspunktet bryr jeg meg fint lite i hva folk kler seg i.

Anonymkode: 5e125...8cd

Gjest Blinkie
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 9.01):

Hun høres ut som en fin dame. Kanskje hun elsker Michael Kors? Smaken er som baken, delt i to :) 

Endret av Blinkie
Skrevet

Jeg legger merke til det, men ikke nødvendigvis på en positiv måte.

Var ei dame som hentet ungene på skolen med det jeg regner med var en Birkinveske. 

Type over håndleddet. Mannen ble helt satt ut når jeg kommenterte til mannen hva ei sånn veske koster. 

Jeg liker selv halvdyre greier, men på et punkt blir ting harry/smakløst og oppsiktsvekkende på en negativ måte.

Blir litt som gigantiske silikonpupper liksom.

Men, vil man ha det så go for it 🤷‍♀️

Skrevet

Siden MK har vært ganske utskjelt i motekretser de siste årene, synes jeg egentlig hun er ganske modig. Selv jeg som ikke er så opptatt av hva andre mener hadde nok latt MK hvile i skapet noen år. Så modig.

Anonymkode: a758a...a4b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Siden MK har vært ganske utskjelt i motekretser de siste årene, synes jeg egentlig hun er ganske modig. Selv jeg som ikke er så opptatt av hva andre mener hadde nok latt MK hvile i skapet noen år. Så modig.

Anonymkode: a758a...a4b

Har registrert at en del har mye imot Michael Kors…Uten at jeg helt skjønner hvorfor…  Jeg personlig liker det, og har og bruker derfor mye MK accessories. Har flere vesker, lommebøker, sekk, klokke, solbriller, skjerf, belter og sko. Vil heller ha flere MK ting, så jeg kan variere i forhold til antrekk/situasjoner, enn en kjempedyr veske som jeg skal bruke til alt… Jeg syns det er fine ting, som jeg er stolt av og liker. Har aldri tenkt at jeg er modig som bruker det… 😂 

Har akkurat bestilt nytt belte og solbriller nå! 😍

FD5B0485-2DD7-4BB6-A346-AD01F34E4401.png

3E08F24F-431F-4B56-8A76-BE9D2ECDE0AE.png

• Liker 2
Skrevet
Just now, TinaEmilie98 said:

Har registrert at en del har mye imot Michael Kors…Uten at jeg helt skjønner hvorfor…  Jeg personlig liker det, og har og bruker derfor mye MK accessories. Har flere vesker, lommebøker, sekk, klokke, solbriller, skjerf, belter og sko. Vil heller ha flere MK ting, så jeg kan variere i forhold til antrekk/situasjoner, enn en kjempedyr veske som jeg skal bruke til alt… Jeg syns det er fine ting, som jeg er stolt av og liker. Har aldri tenkt at jeg er modig som bruker det… 😂 

Har akkurat bestilt nytt belte og solbriller nå! 😍

Det er nok fordi MK er litt som LV, og plasserer logoen sin alle steder der den kan få plass. Det er tacky. I tillegg er det ikke et spesielt dyrt eller luksuriøst merke, men ligger litt sånn i midten. Derfor er det et merke som er populært blant nyrike, influensere og fjortiser, og det er ikke helt heldig for omdømmet til merket. 

Men nå gjetter jeg nærmest bare...

Anonymkode: e8138...643

• Liker 2
Skrevet

Er så glad jeg ikke er merkebevisst altså. Tenk hvor mye penger folk kaster bort bare fordi det må være det og det merket. Begriper det ikke at dere gidder. Slikt er overfladisk.

Anonymkode: fd7a9...e40

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er så glad jeg ikke er merkebevisst altså. Tenk hvor mye penger folk kaster bort bare fordi det må være det og det merket. Begriper det ikke at dere gidder. Slikt er overfladisk.

Anonymkode: fd7a9...e40

Deg om det… Jeg liker Michael Kors, syns det er pene ting med god kvalitet, og det gir meg en god følelse å ha og bruke de tingene. For meg er ikke det å kaste bort penger!

Endret av TinaEmilie98
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...