Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL når jeg er 13+3, vil det være mulig å se kjønn da? Det viktigste er selvfølgelig at barnet er friskt, men er veldig nysgjerrig på hvem som gjemmer seg i magen :babysmokk:

Anonymkode: ed82f...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sier de kan se da, eller ihvertfall gjette. Men det blir lettere å se i uke 16+

Anonymkode: 7e36c...33d

Skrevet

Hvis du vil vite med 99% sikkerhet bør du ta NIPT test. Er vennepar av meg fikk ikke vite det på ultralyd siden babyen lå med beina i kryss. Det var en overraskelse frem til fødselen. Jeg har også venner som fikk vite feil kjønn så tidlig. 

Anonymkode: 3fdaa...fdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis du vil vite med 99% sikkerhet bør du ta NIPT test. Er vennepar av meg fikk ikke vite det på ultralyd siden babyen lå med beina i kryss. Det var en overraskelse frem til fødselen. Jeg har også venner som fikk vite feil kjønn så tidlig. 

Anonymkode: 3fdaa...fdf

NIPT-test bare fordi man ikke klarer å vente til OUL med å få vite kjønnet (ja, jeg vet at det er en risiko for å ikke få vite eller at man får oppgitt feil kjønn)? Får ikke TS vite det på denne UL i uke 13, så er det likevel stor sannsynlighet for at hun vil få vite det ved OUL. T.Å.L.M.O.D.I.G.H.E.T

Anonymkode: 89dce...b37

Gjest Robin666
Skrevet

Du må vente til barnet er 18 år og det kan bestemme selv hvilket kjønn det er. 

Skrevet
Robin666 skrev (6 minutter siden):

Du må vente til barnet er 18 år og det kan bestemme selv hvilket kjønn det er. 

For en teit kommentar. Barnet kan jo vite hvilket kjønn det er før det er 18 år, jeg sier bare feks Emma Ellingsen 

Anonymkode: 89dce...b37

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal på UL når jeg er 13+3, vil det være mulig å se kjønn da? Det viktigste er selvfølgelig at barnet er friskt, men er veldig nysgjerrig på hvem som gjemmer seg i magen :babysmokk:

Anonymkode: ed82f...f24

Det er nok veldig individuelt. Jeg hadde en abort 14+2 og fikk holde den lille da, kunne ikke se hvilket kjønn det var, selv med det blotte øyet.

Skrevet

Fikk vite det i uke 13+3, vel og merke av Jon Hausken, kanskje han er dyktig på akkurat det. Han sa han tenkte at det var en jente. Fikk bekreftet igjen i uke 16 av annen gynekolog. Deretter på ordinær i uke 20 og så på 3D-ultralyd i uke 33. 

Anonymkode: 0598d...f5f

Skrevet

Vi tok NIPT test i uke 10, og fikk da vite kjønnet. 

Anonymkode: 7b9ca...de7

Skrevet

Kjenner folk som fikk vite det (er vel ikke 100% sikkert men det stemte for dem) på UL i uke 12/13. Vi var på UL nå i uke 12 men da lå fosteret med bena i kryss så legen sa det ikke var vits å prøve å se da (som var ok for oss vi forventet ikke at de kunne se det). 

Anonymkode: 00cf5...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...