Gå til innhold

Ny vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny vibrator og det er jo en liten investering. Jeg skal IKKE ha Womanizer eller tilsvarende, jeg skal ha en tradisjonell vibrator. Jeg har bestandig kjøpt de mellomstore til Lelo og liker veldig godt designet. Elise og Gigi er vel navnene på de jeg kjenner. 

Spørsmålet er: Jeg kjører alltid disse på full guffe. Maksimum intensitet. Betyr det at jeg burde oppgradere til noe heftigere? Har noen her inne erfaringer med de større leketøyene fra Lelo? Soraya og lignende? Eller er det andre produsenter som lager like elegante greier og som leverer enda bedre?

Jeg bruker ikke vibratorene på g-punktet, men nesten utelukkende på klitoris. Jeg liker likevel størrelsen på disse andre, i stedet for de småtassene som selger som klitorisvibratorer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert en «wand»? De gir kraftige vibrasjoner.

Anonymkode: a1da4...609

• Liker 2
Skrevet

Vi har nok litt samme smak. Bra du styrer unna Womanizer. Jeg kjøpte en og det var en dyr skuffelse. 

Jeg er veldig fornøyd med denne Wangen. Den er ikke alt for stor. Den har sterke vibrasjoner. Den er også veldig billig. Det eneste Jeg ikke er så fornøyd med er støynivået, men jeg kan leve med det. Anbefaler å prøve! https://www.sinful.no/romp-flip-wand-vibrator

Anonymkode: d02d5...e3a

Skrevet

En wand kan være spennende. Jeg kjenner at jeg er litt usikker på noe veldig nytt, derfor våger jeg ikke å både skifte vibb-type og produsent. En wand fra Lelo kan friste. Dessuten liker jeg ikke høy lyd. Jeg jakter på noe som effektivt og raskt kan gi to-tre orgasmer på en pålitelig og forutsigbar måte.

Skrevet
Hunmedham skrev (1 time siden):

En wand kan være spennende. Jeg kjenner at jeg er litt usikker på noe veldig nytt, derfor våger jeg ikke å både skifte vibb-type og produsent. En wand fra Lelo kan friste. Dessuten liker jeg ikke høy lyd. Jeg jakter på noe som effektivt og raskt kan gi to-tre orgasmer på en pålitelig og forutsigbar måte.

Jeg har ikke en lelo wand, men har andre lelo produkter, og de er bra altså. Så tror ikke du kan ta feil av å gå for det merke 😄

Man må nesten bare teste ut, føler de fleste leketøy lager lyd, selv om de er annonsert som «stillegående».

Anonymkode: a1da4...609

Skrevet
Hunmedham skrev (6 timer siden):

Vil anbefale deg min favoritt. Sinful Magic Wand. Den er ganske heftig, og om du klarer å bruke denne på høyeste intensitet, så har du klitoris av stål.... Den bråker litt, men det er jo verdt orgasmene uansett. Orgasmene kommer som perler på en snor, stopper ikke før du plugger den ut. :P 

Skrevet

Aldri hatt wand før. Fikk lyst på det nå 🤤

Anonymkode: 97d76...c50

Skrevet
Trøst skrev (14 timer siden):

Vil anbefale deg min favoritt. Sinful Magic Wand. Den er ganske heftig, og om du klarer å bruke denne på høyeste intensitet, så har du klitoris av stål.... Den bråker litt, men det er jo verdt orgasmene uansett. Orgasmene kommer som perler på en snor, stopper ikke før du plugger den ut. :P 

Takk for tips. Jeg liker egentlig ikke høy lyd eller ledning, så dette må jeg tenke litt på. Men jeg har jo ellers sans for det du skriver. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...