Gå til innhold

Hva er det som gjør at jeg ikke klarer å holde meg til menn på egen alder, daddy issues?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig daddy issues? 
Jeg har vokst opp med skilte foreldre, og min far var en egoistisk dritt med grensepsykopatiske trekk. 

Jeg trekkes ALLTID mot eldre menn (de må være flotte å se på såklart) som er 15-20 år eldre. Mens mine venner får seg kjærester som de etterhvert kan gå videre med og hvor de kan utvikle forholdet med, så ender jeg med å bli med slike menn hjem for en hyggelig stund. Jeg er så absolutt fin nok til menn på min egen alder, så det er ikke der det ligger. Jeg har prøvd å forklare meg selv at det trolig er fordi jeg liker de mer erfarne osv, men det må være noe mer underliggende bak? 
Hva er egentlig det å ha daddy issues? At man liker eldre menn om man ikke har godt forhold til faren sin? Det er jo egentlig bare ekkelt… At jeg skal knulle på en eldre mann pga jeg ikke har et godt forhold til faren min? 
Jeg bør jo bryte ut av dette mønsteret etterhvert…

kvinne 25

Anonymkode: 8dd9a...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det trenger jo ikke ha noe med pappa å gjøre? Men det kan jo ikke utelukkes heller så klart. Det kan jo ha noe med modenhet på gutta å gjøre. Kommer litt ann på hva du egentlig er ute etter. Er du ute etter noe kortvarig kos, så er det jo ikke noe problem. Men tenker du å slå deg til ro, så kommer problemet når du blir 60 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktor Dyregod skrev (3 minutter siden):

Men det trenger jo ikke ha noe med pappa å gjøre? Men det kan jo ikke utelukkes heller så klart. Det kan jo ha noe med modenhet på gutta å gjøre. Kommer litt ann på hva du egentlig er ute etter. Er du ute etter noe kortvarig kos, så er det jo ikke noe problem. Men tenker du å slå deg til ro, så kommer problemet når du blir 60 år. 

Håper du har rett. At jeg ikke er relasjonsskadet.. 😳 Er nok en helt vanlig kvinne med normalt nettverk og mange venner.. Bare av å lese overskriften på en annen tråd her «sex med eldre» tror jeg den het, så blir jeg tent. Men som sagt, ikke med de som er gammel og grå, men de som er en del eldre enn meg.. Gutter på min alder er jo så små og puslete…. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke unormalt at jenter synes gutter på egen alder er litt umodene. Det stemmer nok også at vi gutta henger litt etter der. Lykke til uansett hva du velger å gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker å bli annerkjent og sett av en farsfigur. En del av deg løengter etter å bli likt og akseptert av en eldre mann. Du søker respekten og interessen dems. Ja, det er nok grunnet tilknytningsskade, og det gjør deg et lettere mål for eldre menn som manipulerer og bruker. 

Anonymkode: 07832...6d4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du grubler på alder nyter vi andre kjærligheten.

Det finnes mange vakre kvinner som er både yngre og eldre enn meg. Matcher vi vil variablen alder bety mindre en tiden en har sammen. 

Anonymkode: 6c1cc...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tenner på aldersforskjell? tenner du på at han tenner på deg? eller har du enorm omsorg i deg som gjør at du vil please han?

Den makten av å høre den andre få klimaks, før min egen gjør meg spinnvill.. Hvor deilig er det ikke å gi, det som gleder andre til en himmelsk nytelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Håper du har rett. At jeg ikke er relasjonsskadet.. 😳 Er nok en helt vanlig kvinne med normalt nettverk og mange venner.. Bare av å lese overskriften på en annen tråd her «sex med eldre» tror jeg den het, så blir jeg tent. Men som sagt, ikke med de som er gammel og grå, men de som er en del eldre enn meg.. Gutter på min alder er jo så små og puslete…. 

Hvorfor ikke 5 år eldre? Eller 10?

Anonymkode: 57c8e...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du ønsker å bli annerkjent og sett av en farsfigur. En del av deg løengter etter å bli likt og akseptert av en eldre mann. Du søker respekten og interessen dems. Ja, det er nok grunnet tilknytningsskade, og det gjør deg et lettere mål for eldre menn som manipulerer og bruker. 

Anonymkode: 07832...6d4

Det er interessant altså. Og jeg tror du har rett på et vis. Snedig fenomen da, for det er jo ikke noe sexy med en far. 
Jeg liker ansvarlige menn som har orden på økonomien, som er velartikulert, velkledd. Ikke nødvendigvis en som kan passe på meg, men kanskje.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som gjør at du ikke tiltrekkes jevnaldrende?

Alderen din, helt klart. Du er jo bare 25, så dine jevnaldrende er som barn å regne.

Vent noen år.

Anonymkode: 62a56...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker ansvarlige menn som har orden på økonomien, som er velartikulert, velkledd. Ikke nødvendigvis en som kan passe på meg, men kanskje.. 

Slapp av, det gjør alle normale kvinner.

Det er de som ikke liker slike menn, men som liker menn de må passe på som barn, som er de mest dysfunksjonelle. 

Anonymkode: 62a56...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...