Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Har ikke shoppet på en evighet. Får snart 2000kr som kan brukes på hva som helst! Det er myye penger for meg. Skal kjøpe en brun og en grønn bolero. En jakke. Trenchcoat aktig kort. Fondation fra dior. Neglelakk i naturlig farge. Nytt bodybutter. Ett par topper. Dette er hva jeg har plaener om, er ikke sikkert det blir det. Hva ville du ha kjøpt? Kom gjerne med tips til hvor jeg bør handle. Skal til Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 2000 kr å shoppe for Jeg ville kjøpt en ny foundation som jeg har gått å kikket på lenge- en fra Estee lauder. Ville også kjøpt meg en ny god fuktighetskrem. har lite penger for tiden så det går i Loreal og Garnier,merker det tydelig på huden. Hadde nok kjøpt en av mine yndlingskremer fra enten Shiseido The Skincare eller Dermalogica. Ville også kjøpt meg en høst/vinter jakke med pelskant på hetta! Og nye boots til høsten. Noen beige høye med litt hæl. Så ville jeg kjøpt meg mye nytt undertøy i mørk rød og hvit. Har alt for mye undertøy allerede,men... En varm og god høyhalset genser. Kjøper ofte noen billige og fine på H&M, BikBok, Lindex... Ny øyeskygge vil jeg også ha. Kanksje prøve et nytt merke som kanebo, biotherm eller lancome?! Det er ihvertfall noe av det jeg vil ha,men i realiteten hadde nok de 2000 kr havnet i sparegrisen-som ikke blir knust før dagen jeg skal ta lappen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå