Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mangfold skrev (Akkurat nå):

Det er normalt at etnisk norske angreiper invandrere jo. Angripe trenger ikke og bety og bli skytet på men bli spyttet på slått sparket mishandlet psykisk og fysisk.

Jeg har bodd i Oslo i mange år. Tro meg. Jeg har også sett det motsatte. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Hannah80 said:

Jeg har bodd i Oslo i mange år. Tro meg. Jeg har også sett det motsatte. 

Jeg har også bodd I oslo I mange år og ser dette ofte at etnisk norske og folk med lys hud angriper muslimer og invandrere. Dette er Heller ingen konkurranse om hvem som angriper mest slik du prøver på. Og gjøre HI til en konkurranse på hvem som angriper mest poenget er at både invandrere og etniske norske kan angripe. HI er ett godt eksempel på det. Du trenger ikke og spore av tråden. 

Endret av Mangfold
  • Liker 4
Skrevet

Jeg harvogså bodd I oslo I mange år og ser dette ofte at etnisk norske og folk med lys hud angriper muslimer og invandrere.

Og du har aldri sett eller hørt at rollene har vært byttet om? Aldri, noengang? 

• Liker 10
Skrevet
Mangfold skrev (11 minutter siden):

Om han var psykisk så hadde media skrivd det punktum finale. Hvordan vet du at mannen som drepte den stakkars kvinnen I haugesund med øks car psykisk syk? Fordi media opplyste om det. Det har de ikke gjort denne gangen. Hvilket betyr at gjerningspersonen mest sannsynelig ikke er psykisk syk.

Litt tidlig kanskje? Det kan jo være greit å vente til avhør og etterforskning er ferdig før man går ut med at vedkommende er psykisk syk.

Mangfold skrev (2 minutter siden):

Det er normalt at etnisk norske angreiper invandrere jo. Angripe trenger ikke og bety og bli skytet på men bli spyttet på slått sparket mishandlet psykisk og fysisk.

Normalt, hvor i landet er det du bor da? Jeg har hørt om mange tilfeller hvor det går motsatt vei, men aldri det du beskriver her.

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Hannah80 said:

Og du har aldri sett eller hørt at rollene har vært byttet om? Aldri, noengang? 

Hva mener du?

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du?

At du kun har sett at hvite har gått til angrep på ikke etnisk norske? Og ikke omvendt. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, KvinneMannen said:

Litt tidlig kanskje? Det kan jo være greit å vente til avhør og etterforskning er ferdig før man går ut med at vedkommende er psykisk syk.

Normalt, hvor i landet er det du bor da? Jeg har hørt om mange tilfeller hvor det går motsatt vei, men aldri det du beskriver her.

Nei vel.. vent litt

https://www.tv2.no/nyheter/14165944/

https://www.dagbladet.no/nyheter/gravid-kvinne-lagt-inn-pa-sykehus---ble-spyttet-pa-og-bedt-om-a-dra-dit-jeg-kommer-fra/70825893

https://www.vg.no/spesial/2019/angrepet-paa-al-noor-moskeen-i-baerum/

https://snl.no/terrorangrepene_i_Norge_22._juli_2011

https://www.aftenposten.no/norge/i/gE8A/politiet-kvinner-i-hijab-kan-vaere-spesielt-utsatt-for-hatvold

https://www.klartale.no/norge/2019/04/08/skal-ha-revet-hijaben-av-en-kvinne/

• Liker 4
Skrevet
Mangfold skrev (6 minutter siden):

Jeg har også bodd I oslo I mange år og ser dette ofte at etnisk norske og folk med lys hud angriper muslimer og invandrere. Dette er Heller ingen konkurranse om hvem som angriper mest slik du prøver på. Og gjøre HI til en konkurranse på hvem som angriper mest poenget er at både invandrere og etniske norske kan angripe. HI er ett godt eksempel på det. Du trenger ikke og spore av tråden. 

Du driver og endrer innleggene etter at jeg har svart deg. 

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Hannah80 said:

At du kun har sett at hvite har gått til angrep på ikke etnisk norske? Og ikke omvendt. 

Jeg har sett begge deler, men desverre blir det skrivd og snakket om mer, og I flere dager om når en invandrer går til angrep.

• Liker 4
Skrevet
Just now, Hannah80 said:

Du driver og endrer innleggene etter at jeg har svart deg. 

Nei det gjør jeg ikke.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett begge deler, men desverre blir det skrivd og snakket om mer, og I flere dager om når en invandrer går til angrep.

Var det som var poenget mitt. At det går begge veier. 

• Liker 2
Skrevet
Mangfold skrev (2 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke.

Jo. Det står jo endret under noen av innleggene dine😀 Etter at jeg har svart. 

• Liker 9
Skrevet

Vi får høre hva politiet sier, hvis de går ut med sånn info men, jeg tror dette er narkotika relatert. Min venn bor der det skjedde og har fulgt sirkuset fra balkongen sin.

Jeg vet at det bor utrolig mye unge utenlandske "løpegutter" oppover mot Bogerud, Skullerud og Mortensrud som denne T-banen kjører til, så derfor tror jeg det handler om dop.

Vitner sier at mannen som kom på t-banen å skøyt disse guttene helt klart så etter noen spesifikke. Det var flere ikke etniske på den T-bane turen så at disse guttene var helt tilfeldige offre pga hudfarge er er tvilsomt. At de ikke hadde noen relasjon til gjerningsmannen betyr ikke at dette var tilfeldig og rasistisk motivert.

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, Hannah80 said:

Etter at jeg har svart. 

Nei

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, malifika said:

Vi får høre hva politiet sier,

Ja og per nå høres det ut som at det var rassistisk motivert jeg har også bekjente som var vitne til hendelsen. 

• Liker 4
Skrevet
Mangfold skrev (1 minutt siden):

Ja og per nå høres det ut som at det var rassistisk motivert jeg har også bekjente som var vitne til hendelsen. 

Har du fått tak i mer informasjon, siden du mener at det høres rasistisk motivert ut? 

• Liker 5
Skrevet
Just now, Hannah80 said:

Har du fått tak i mer informasjon, siden du mener at det høres rasistisk motivert ut? 

Jeg har bekjente som var vitne til hendelsen ja.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du syntes det, så syntes du det. Jeg syntes det høres ut som om en person har vært ute etter å ta to andre personer fordi den personen som er ute etter dem mener at de har gjort noe mot han.

• Liker 7
Skrevet
Mangfold skrev (1 minutt siden):

Jeg har bekjente som var vitne til hendelsen ja.

Det var flere vitner til hendelsen. Noen har blitt sitert i media også. Men ingen som har sagt at gjerningspersonen gjorde rede for motivet da han skjøt. 

• Liker 4
Skrevet
Just now, malifika said:

Hvis du syntes det, så syntes du det. Jeg syntes det høres ut som om en person har vært ute etter å ta to andre personer fordi den personen som er ute etter dem mener at de har gjort noe mot han.

Noe av det teiteste jeg har lest. Så I følge din loglikk, så drepte og skadet abb alle disse stakkars menneskene ved regjeringskvartalet og utøya Fordi han mente at disse folka hadde gjort noe noe mot han?! Eller at alle invandrere og muslimer blir angrepet på åpen gate Fordi de har gjort noe galt? En høyreekstremist ønsker og skade personer paga etnisitet og intet annet.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...