Matdronningen Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Flyttet inn i flermannsbolig for 2 uker siden, og no er jeg på 4. Natt jeg er voken pga Matos som kommer fra kjøkkenvifte uttak rett uttafor soverommet mitt. Og det lukter svidde nudler fra ballahland. Er så sterk svilukt det sprer seg i heile leiligheten og jeg får hodepine(muligens fordi jeg blir stresset også) er alltid mellom kl 00-01 på natten såklart Er kommunen som eier leiligheten under meg, der matosen kommer fra. Lurer på å ringe de og legge inn bekymringsmelding på svilukt på natten. Kjøkkenet er under soverommet mitt og jeg er også litt brann-redd. Er en alkoholisert utlending som bor der. Og har ikkje hatt så mange vellykka samtaler med han. Og noen som kan litt med ventilasjons-regler, er det virkelig lov å sette opp kjøkkenventilasjon-uttak rett uttafør et soveroms vindu? Hilsen ei trøtt som drømmer no om enebolig
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Så skal kommunen gjøre hva da tenkte du? Lage en spesialregel om at naboen din ikke får lage nattmat? Anonymkode: 748bf...cf3 2
Matdronningen Skrevet 15. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så skal kommunen gjøre hva da tenkte du? Lage en spesialregel om at naboen din ikke får lage nattmat? Anonymkode: 748bf...cf3 Nei, tenkte meir branninspeksjon på leiligheten. Gud vite sist kjøkkenvifta ble vasket. Lukter jo svidd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå