Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager ny tråd da den gamle ble for kort ifh til regelverket. Jeg ønsker ikke å være i forhold med min samboer, men samtidlig alikevel. Det er så innviklet men nå føler jeg det er på sin plass å være egoistisk å tenke på meg selv.  Jeg er glad i han, men jeg elsker han ikke ikke lengre og tilliten er ikke der for fullt. Vi har det greit i perioder men i det lange løp føler jeg meg mest ensom med han.  Vi prater sjelden sammen om noe som hellst, bare hverdagslige saker. Intimiteten er borte og samlivet likedan. Samleiet var følelsesløst og den siste tiden var det kun jeg som tok intiativ. Jeg liker å drømme, gjerne sammen med noen jeg er glad i. Men med han er det som å prate med en vegg. Våre omkretsvenner har fått barn, er forlovet og virker som om de faktisk har et liv sammen som har en viss betydning. Ingen av oss har lyst på overrnevnte men føler alikevel vi ikke er på vei noe sted. Ingen felles drømmer eller mål vi kan gå mot sammen. Han er ikke den pratsomme av seg og heller ikke den følsomme som viser mye av følelser. Han sier han er glad i meg og gi meg masse kompliment som han mener. Men det går mye av det samme og jeg undres da om dette sies bare for å si det. Som sikkert flere så savner man jo kanskje en del ting i forholdet og det er pratet om. Det blir pratet om, holdt løfter men det blir med det. Derfor klarer jeg ikke å ta det innover meg før jeg faktisk ser handlingen.  Kanskje konmer det en bedring, men på den andre siden ikke. Et lite snev av håp er jo der men er det nok? Gjerne del synspunkt. 

Anonymkode: 29a77...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet ditt er for kort til å være sånn passe lykkelig. Ingen barn; lett å bryte opp. Jeg var i et ekteskap i mange år mer enn jeg burde, mest fordi jeg var redd for å såre ham ved å gå. Til slutt klarte jeg ikke late som lenger. Det var tøft, ensomt til tider, men verdt det og forhåpentligvis blir vi lykkeligere på hver vår kant. Ditt liv; du har rett til å være forelska og glad. 

Anonymkode: d4372...f34

• Liker 2
Skrevet

jeg er også i et slikt forhold, men vi bor ikke sammen. Største delen av meg vil forlate han, men noe holder meg igjen- håpet om at ting bedres, at gresset ikke er grønnere på den andre siden, frykten for å angre. Det er veldig vanskelig for man er ikke lykkelig, samtidig vet man hva man har.

Anonymkode: 31c42...d0b

Skrevet

Er gresset grønnere på den andre siden?

Skrevet
SnartMammaLykke skrev (4 minutter siden):

Er gresset grønnere på den andre siden?

Det vet jeg ikke og det er vel det som kanskje holder meg igjen også

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

jeg er også i et slikt forhold, men vi bor ikke sammen. Største delen av meg vil forlate han, men noe holder meg igjen- håpet om at ting bedres, at gresset ikke er grønnere på den andre siden, frykten for å angre. Det er veldig vanskelig for man er ikke lykkelig, samtidig vet man hva man har.

Ja, kjenner på mye av de samme følelsene.. Er ikke lett dette

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, kjenner på mye av de samme følelsene.. Er ikke lett dette

Kanskje gi det litt mer tid.
Jeg jobber med å venne med til tanken om å forlate, samtidig som det skjer mer mellom oss som forsterker tanken om forlate. Ta den tiden du trenger

Skrevet

Ikke vær i et forhold om du ikke vil..

Skrevet

Vanskelig. 

Skrevet

Du elsker han ikke. Du stoler ikke på han. Dere prater kun om hverdagslige ting. Sexlivet og intimiteten er helt borte. Hmmm. Syns ikke dette virket så komplisert 😔

• Liker 2
Skrevet

Det er helt greit å avslutte et forhold og gå videre. Avslutt som venner. Nå får dere begge sjans til å finne den rette. Eller leve livet lykkelig som singel om dere ønsker det 😊

Anonymkode: 6d3e3...d49

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er helt greit å avslutte et forhold og gå videre. Avslutt som venner. Nå får dere begge sjans til å finne den rette. Eller leve livet lykkelig som singel om dere ønsker det 😊

Anonymkode: 6d3e3...d49

Problemet er ikke hvorvidt det er greit eller ikke. TS er ikke lykkelig i forholdet, men håper på en bedring. Og skal man gi opp, når man ikke er sikker.

Skrevet

Ts virker ikke spesielt lykkelig.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts virker ikke spesielt lykkelig.

Nei. Blir hun det om hun forlater ham..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...