AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Lager ny tråd da den gamle ble for kort ifh til regelverket. Jeg ønsker ikke å være i forhold med min samboer, men samtidlig alikevel. Det er så innviklet men nå føler jeg det er på sin plass å være egoistisk å tenke på meg selv. Jeg er glad i han, men jeg elsker han ikke ikke lengre og tilliten er ikke der for fullt. Vi har det greit i perioder men i det lange løp føler jeg meg mest ensom med han. Vi prater sjelden sammen om noe som hellst, bare hverdagslige saker. Intimiteten er borte og samlivet likedan. Samleiet var følelsesløst og den siste tiden var det kun jeg som tok intiativ. Jeg liker å drømme, gjerne sammen med noen jeg er glad i. Men med han er det som å prate med en vegg. Våre omkretsvenner har fått barn, er forlovet og virker som om de faktisk har et liv sammen som har en viss betydning. Ingen av oss har lyst på overrnevnte men føler alikevel vi ikke er på vei noe sted. Ingen felles drømmer eller mål vi kan gå mot sammen. Han er ikke den pratsomme av seg og heller ikke den følsomme som viser mye av følelser. Han sier han er glad i meg og gi meg masse kompliment som han mener. Men det går mye av det samme og jeg undres da om dette sies bare for å si det. Som sikkert flere så savner man jo kanskje en del ting i forholdet og det er pratet om. Det blir pratet om, holdt løfter men det blir med det. Derfor klarer jeg ikke å ta det innover meg før jeg faktisk ser handlingen. Kanskje konmer det en bedring, men på den andre siden ikke. Et lite snev av håp er jo der men er det nok? Gjerne del synspunkt. Anonymkode: 9fd7e...765
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Det er overskriften du må endre, ellers blir denne tråden også stengt. Overskriften skal ha sammenheng med innholdet / det du skriver noe om. Til det du spør om - er det liv er det håp. Høres ut som du burde åpne deg mer for samboeren din. Kanskje parterapi, få litt hjelp i stedet for bare å gå/avslutte. Ingen har vondt av å få litt hjelp utenfra. Anonymkode: 660f8...5a7
Matas Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg