Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+3. Og jeg er ENORM.

står at livmortoppen skal være slik ca 8 cm under navelen. Men, min er rett over, ca der navelen starter. Jeg føler meg enorm, og jeg har igjen ca 25 uker. Orker ikke tenke på de siste to månedene engang! Kan det være at jeg vokser mye nå, har et lite opphold, og vokser mer på slutten? Det er jo bare helt ellevilt om jeg skal vokse i dette tempoet hele svangerskapet!

er 13 mnd siden fødsel, så det vil jeg tro har en innvirkning... men uansett. Blir jo litt engstelig for sånn enorm «monsterbaby» da.

Anonymkode: 5ef38...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være flere inni magen? 

Anonymkode: 84e2c...782

Skrevet

Kan fint vokse i rykk og napp, ja 🙂 Så er det ikke alltid størrelsen på baby er lik størrelsen på magen. Jeg hadde nesten ikke mage, venninna mi var gigantisk, fødte på grammet like tunge og lange babyer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan jo være flere inni magen? 

Anonymkode: 84e2c...782

Er vel knapt en sjel her på KG som ikke styrer og stresser med flere tidligere UL før den ordinære, så TS har sikkert komtroll på det.

Anonymkode: dec24...8dc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er vel knapt en sjel her på KG som ikke styrer og stresser med flere tidligere UL før den ordinære, så TS har sikkert komtroll på det.

Anonymkode: dec24...8dc

«Styr og stress» er det vel ikke akkurat ikke å booke en enkel time på nettet, men du følte vel bare et behov for å få inn et lite stikk mot dem som velger flere UL enn kun den ordinære? Av grunner som for meg er helt uforståelige…😂

Heldigvis blir det snart standard med offentlig ultralyd rundt uke 12 også, da det er alvorlige tilstander som ikke kan avdekkes på ordinær UL - kun rundt uke 12.

Anonymkode: f1ef6...d93

• Liker 2
Skrevet

Magen vokser fortere og mer for hvert svangerskap er ofte erfaringen. Føler jeg var tydelig gravid fra uke 14 ish, men med minsten på 8 mnd og barn nr 5 var det vel bare sånn. Det stabiliserer seg ofte utover, og min lå helt på percentilen i vekst på ultralyder. 
så ikke bekymre deg, håper du bare kan kose deg med den fine babymagen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes også magen min var mye større denne gangen, viste seg bare at jeg hadde ELENDIG holdning. Med en gang jeg faktisk strammet meg opp, så forsvant den store magen....

Anonymkode: 5b932...c43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...