AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Er det flere enn meg som har opplevd at en stor/kraftig penis faktisk kan skape litt problemer i sexlivet? I mitt forrige forhold var han ganske stor i mine øyne. Dvs ikke gigantisk, men med diameter på 6-7 cm kanskje, i erigert tilstand. Dette gjorde meg faktisk ofte sår rundt skjeden etterpå, fikk små sprekker i huden rundt pga «drag» i huden osv. Problemet var utvendig, liksom. Spesielt ved mellomkjøttet (mye detaljer her, godt jeg er anonym, haha🙈). Ellers funket det veldig bra, og ikke noe problem å «komme inn» (hvis det er lov å si) bare vi varmet opp først. Faen, vanskelig å forklare dette..😅 Håper noen medkvinner forstår problemet! Er det flere enn meg som har samme erfaring? Og hva kan man evt gjøre for å hindre «drag» i huden rundt skjeden og sårhet, utenom å bruke mye glid rundt + varme opp? Nysgjerrig på å høre tips, i tilfelle jeg blir utsatt for samme type utstyr en annen gang 😄 Anonymkode: 4c800...476
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Ja, sikkert.. John Holmes, mannen med "verdens største kuk" hadde 5.2cm i omkrets, så selvfølgelig, 7cm er ikke gigantisk, bare litt stor 🥱 Anonymkode: 30179...325
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Jeg lurer på det samme Anonymkode: e89a8...5ae
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Vaselin over hele underlivet fungerer. Ellers drar kukken med seg deler av leppene inn. Ellers bra oppvarming før en penetrerer sakte. Selve penetreringen blir dypere etter hvert som orgasmene hennes gir rom for å komme lenger inn. Som Tao beskriver. Først klitoris, så G punkt og til slutt livmor. Det fungerer hver gang. Anonymkode: 02a77...03a
Hr. Aktiv Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, sikkert.. John Holmes, mannen med "verdens største kuk" hadde 5.2cm i omkrets, så selvfølgelig, 7cm er ikke gigantisk, bare litt stor 🥱 Anonymkode: 30179...325 Du mener sikkert i diameter? Uansett ser ikke jeg på det som veldig stort og stiller meg undrende til at den var såpass tynn da min er 5 i diameter, men den er langt langt unna de som er store.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, sikkert.. John Holmes, mannen med "verdens største kuk" hadde 5.2cm i omkrets, så selvfølgelig, 7cm er ikke gigantisk, bare litt stor 🥱 Anonymkode: 30179...325 5,2 cm omkrets har lillefingen min. Stakkars John. Anonymkode: 02a77...03a 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Min er rimelig velutstyrt. Kan bli sår utenpå, og øm i bekkenet (kjennes det ut som dagen etter)😅 Men vi bruker godt med glid og tar oss god tid. Husker jeg de første årene tenkte om det kom til å være sånn resten av livet med litt ondter, men etter en kid var det ikke så ille i bekkenet mer. Og vi har jo funnet triks for "utenpåpartiene" 🙈 Anonymkode: 1473d...5c6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Diameter på 7 gir omkrets på 22 cm - aldri i verden om det er tilfelle. Anonymkode: b44c4...70b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 Diameter på 7 gir omkrets på 22 cm - aldri i verden om det er tilfelle. Anonymkode: b44c4...70b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 Jeg møtte nylig en jeg likte veldig godt, og han hadde omkrets på 20 cm, og det gikk ikke. Det var ikke mye vi fikk inn, og det ble jo sårt og ømt etterpå. Og synes det var veldig synd, for det er så sjelden jeg møter noen jeg liker, som og liker meg. Anonymkode: 2ee21...1d4
Gjest Trøst Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 Tenker du overdriver størrelsen noe nå, men har vel til dags dato IKKE tenkt at en tykk penis er til besvær. Litt sårhet etterpå og at det er litt vanskelig å få den inn i starten uansett hvor våt og kåt jeg er, er null stress. Verdt det...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 Jeg hadde en eks som hadde såpass tykk penis at jeg fikk "gnagsår". En gang fikk jeg en sprekk i mellomkjøttet, bakover, som hadde vanskelig for å gro helt etter som den ble trigga av ny sex, liksom. Men - han er jo en eks så rakk ikke å finne så mange løsninger på sikt, annet enn at man blir vant til det med tida, da det grodde.. Anonymkode: ff6a5...286
blaffen Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Diameter på 7 gir omkrets på 22 cm - aldri i verden om det er tilfelle. Anonymkode: b44c4...70b Så har kanskje trådstarter dårlig øyemål men det deler hun i så fall med 98% av de som poster om penisstørrelse her inne. Poenget er at hun hadde problem med størrelsen og der er det vel to ting som hjelper, glidemiddel eller øvelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå