AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Som tittelen sier, menn vil aldri noe seriøst med meg. Jeg har truffet en del forskjellige menn opp i gjennom årene, å de forholdene jeg har hatt har vært preget av psykisk og fysisk vold, utroskap, manipulasjon, løgner, skuffelser og ghosting i forhold. Mennene jeg har truffet har lovet meg en framtid, sagt og gjort ting de ikke har holdt å deretter faset meg ut. Den siste mannen jeg møtte begynte som et ff forhold, men etterhvert sa han og gjorde ting som fikk meg til å tro at han ville noe mer fks jeg fikk treffe barna hans en gang, han kysset meg til og med foran dem når jeg skulle dra hjem. Han fortalte meg at barna hans lurte på om vi var kjærester, da svarte han bare med et smil til dem. Han ville jeg skulle bli med han på tur en gang, han har ofte sagt han liker meg, gitt meg mange komplimanger, gitt meg en liten tullegave. Latt meg sove over ved noen anledninger selv om han tidligere har sagt at han ikke har damer på overnatting. Tatt kontakt uten om å avtale sex bare for å høre hvordan det står til. Jeg åpnet meg opp for han å sa jeg hadde fått følelser, da bare forsvarte han seg med at han vet ikke hvorfor han sa og gjorde disse tingene mot meg å han beklaget seg om jeg hadde tolket det slik at han ville noe mer, men de tingene og ordene han hadde sagt og gjort tidligere ikke var kalkulerte eller noe men noe han bare sa og gjorde spontant.. Jeg ble helt matt av de dårlige bortforklaringene hans, å etter jeg åpnet meg for han har han distansert seg veldig å jeg sitter her såret og dum fordi jeg nok en gang har trodd en fyr ville noe mer med meg enn bare sex. Hver gang jeg har truffet en mann jeg har fått følelser for så skygger de banen, enten sier de at de ikke vil ha et forhold eller noe annet svada, men jeg finner alltid ut av at en liten stund etter får de seg dame barn og hele pakken. Å de fleste tar kontakt med meg igjen enten når forholdet deres går dårlig, dama er gravid å kjip på sex eller av andre grunner om de fks nettopp har blitt dumpet. Hva går det av disse mennene som tror de bare kan ta kontakt helt uten videre som ingenting etter en stund når forholdet deres er kjipt eller ryker? Hvor får de fra ar jeg bare skal åpne armer og ben for dem igjen etter å ha blitt valgt bort for noen de mener er mer verdig å bli i et forhold med enn meg. De sier de savner den fantastiske sexen vi hadde. Jeg føler meg så mislykket og jævlig for jeg er kun bra nok for sex å ingenting mer. Er såpass ødelagt at iom menn bare vil ha sex med meg å ingenting annet å at jeg er veldig frigjort og aktiv i sengen så vurderer jeg faktisk å begynne å ta betalt for sex er kun det menn vil ha fra meg å jeg er såpass fucka etter vonde tidligere forhold at det blir vinn vinn situasjon mennene får sex jeg får cash. Er det andre også som har hatt det slik? Anonymkode: 95e24...495 11
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Har det sånn jeg og. Har derfor kuttet ut menn totalt Anonymkode: 23a46...6b3 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har det sånn jeg og. Har derfor kuttet ut menn totalt Anonymkode: 23a46...6b3 Klem til deg❤️ Anonymkode: 95e24...495 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Samme her. Bortsett fra at jeg verken har hatt noe forhold eller vært på date noen gang. Ingen er interessert. Kun ONS i fylla. Orker ikke å bli behandlet sånn lenger og bare bli brukt. Ingen av dem har brydd seg om meg i senga heller. Det er tøm og røm. Har nå gått inn i frivillig sølibat og kommer til å fortsette med det. Anonymkode: 2e722...692 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Dere får tenke gjennom hva slags menn dere legger dere på rygg for. Anonymkode: b20a2...ffb 32
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere får tenke gjennom hva slags menn dere legger dere på rygg for. Anonymkode: b20a2...ffb Den gjennomsnittlige mann i gata! Alltid er det damenes feil at menn er egoistiske??? Samme regla gang på gang her inne Anonymkode: 0c9dd...cff 34
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Høres kjent ut 🙄Jeg er godt inne i mitt fjerde år i sølibat. Kvinne, snart 33 Anonymkode: 26678...7d6 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den gjennomsnittlige mann i gata! Alltid er det damenes feil at menn er egoistiske??? Samme regla gang på gang her inne Anonymkode: 0c9dd...cff Det er bare kvinner som kan lage menn som behandler kvinner dårlig, eller bruker dem for sex. Anonymkode: b20a2...ffb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her. Bortsett fra at jeg verken har hatt noe forhold eller vært på date noen gang. Ingen er interessert. Kun ONS i fylla. Orker ikke å bli behandlet sånn lenger og bare bli brukt. Ingen av dem har brydd seg om meg i senga heller. Det er tøm og røm. Har nå gått inn i frivillig sølibat og kommer til å fortsette med det. Anonymkode: 2e722...692 Bli brukt? Er ikke ons'en frivillig fra begge sin side? Anonymkode: c75e1...6c0 17
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare kvinner som kan lage menn som behandler kvinner dårlig, eller bruker dem for sex. Anonymkode: b20a2...ffb Enda mer mannelogikk! Voks opp! Anonymkode: 0c9dd...cff 14
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 Det er veldig kjent fenomen for meg og. Har dessverre truffet bare sånne menn. Takke meg til singellivet. Anonymkode: 284d0...90f 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bli brukt? Er ikke ons'en frivillig fra begge sin side? Anonymkode: c75e1...6c0 Poenget er at ingen har vært interessert ellers. Kun etter stengetid på byen. That's it. Anonymkode: 2e722...692 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #13 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere får tenke gjennom hva slags menn dere legger dere på rygg for. Anonymkode: b20a2...ffb De mennene jeg snakker om er godt voksne menn med bra utdanning og jobb. Ikke menn med «livets harde skole» som bakgrunn. Så om du hinter til at jeg har valgt kriminelle menn eller party boys som ser ut som en typisk fuck boy tar du feil. Det er snakk om mannen i gata. Det viser seg bare etterhvert at de lider av Peter Pan syndrom eller Future Faking og er emosjonelt utilgjengelige. Ts Anonymkode: 95e24...495 19
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Skrevet 15. august 2021 Peter Pan syndrom, future faking& emosjonelt utilgjengelige? Du beskriver cluster B menn, borderlines, narsissister&psykopater. Det er et spekter, og en del av dem. Anonymkode: 7b55b...179 7
Raven.Writingdesk Skrevet 15. august 2021 #15 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De mennene jeg snakker om er godt voksne menn med bra utdanning og jobb. Ikke menn med «livets harde skole» som bakgrunn. Så om du hinter til at jeg har valgt kriminelle menn eller party boys som ser ut som en typisk fuck boy tar du feil. Det er snakk om mannen i gata. Det viser seg bare etterhvert at de lider av Peter Pan syndrom eller Future Faking og er emosjonelt utilgjengelige. Ts Anonymkode: 95e24...495 Det er veldig trist at du har opplevd dette gjentatte ganger. Hvordan har du det på andre arenaer i livet ditt? 1.) Hvordan har du det i arbeidsliv? 2.) Hvordan har du det økonomisk ? 3.) Har du selv barn? 4.) Hva slags nettverk har du? 7
Gjest Trøst Skrevet 15. august 2021 #16 Skrevet 15. august 2021 Du kan prøve en holdningsendring. La menn være bare sex for deg også. Vinn-vinn situasjon. Jeg har slått ifra meg drømmen om forhold og kjærlighet for lengst. Sex gir mye nytelse og er også gøy. Menn er menn.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #17 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere får tenke gjennom hva slags menn dere legger dere på rygg for. Anonymkode: b20a2...ffb Akkurat som vi ikke gjør det ? Jeg har aldri tatt hva som helst. Har alltid hatt strenge krav til mannen. Aldri plukket med meg noen hjem etter fest, heller aldri blitt med noen hjem. Heller aldri vært interessert i ONS. Men allikevel ender det opp sånn. Anonymkode: 284d0...90f 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #18 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Peter Pan syndrom, future faking& emosjonelt utilgjengelige? Du beskriver cluster B menn, borderlines, narsissister&psykopater. Det er et spekter, og en del av dem. Anonymkode: 7b55b...179 Jeg beskrev han sisste jeg møtte. De andre jeg har hatt et forhold til tidligere går helt klart under den kategorien du beskriver. Ts Anonymkode: 95e24...495 3
Hr. Aktiv Skrevet 15. august 2021 #19 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De mennene jeg snakker om er godt voksne menn med bra utdanning og jobb. Ikke menn med «livets harde skole» som bakgrunn. Så om du hinter til at jeg har valgt kriminelle menn eller party boys som ser ut som en typisk fuck boy tar du feil. Det er snakk om mannen i gata. Det viser seg bare etterhvert at de lider av Peter Pan syndrom eller Future Faking og er emosjonelt utilgjengelige. Ts Anonymkode: 95e24...495 Du er en lykkejeger og får betalt deretter. 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #20 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg beskrev han sisste jeg møtte. De andre jeg har hatt et forhold til tidligere går helt klart under den kategorien du beskriver. Ts Anonymkode: 95e24...495 Men da er det ikker rart de ikke vil ha noe forhold, de har egentlig ingen forhold med noen, ikke en gang til seg selv. De vil kun ha nf, og ser på mennesker som objekter, som gjenstander de kan bruke- det er ikke slike menn du skal bruke tid på men du har mye å lære. Blogg: psykopati og kjærlighet- ta det på alvor, forstå. Anonymkode: 7b55b...179 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå