AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hører ofte om hvor vanskelig det er på Tinder, men hvordan er det for menn å få seg en FWB? Er det enkelt å få tak i, og noe de fleste har - eller hører det også med til sjeldenhetene? Anonymkode: 028f7...f01
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Det er egentlig ganske enkelt - de mennene som har tilgang på slik er de samme som er populære på tinder. Og som er populære på byen. Menn flest har ikke tilgang til noe av dette. Til gjengjeld så har nok de mennene som er populære muligheten til å ha flere fwb/ffs, samt treffe mange fra tinder. Det er veldig enten eller for menn, og for de fleste er det eller. Anonymkode: a3ca1...a20 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Når du kommer over en viss alder, blir det lettere for menn å møte noen, hvis du bare oppfyller noen basiskrav om renslighet og edruelighet etc. Problemet er jo at de fleste kvinnene ser etter et fast forhold, og tar til takke med andre løsninger, først etter å ha blitt desillusjonert og skuffet mange nok ganger. Jeg har ikke hjerte til å ligge med noen, som helst vil ha mer. Anonymkode: 6b73a...e01 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Har aldri hvert i nærheten en gang. Nett er dødt men på byen hender det man får opptatte kvinner som vil ha meg med hjem. single kvinner virker det som skyr meg. Anonymkode: 4dedc...d74 2
norw Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er egentlig ganske enkelt - de mennene som har tilgang på slik er de samme som er populære på tinder. Og som er populære på byen. Menn flest har ikke tilgang til noe av dette. Til gjengjeld så har nok de mennene som er populære muligheten til å ha flere fwb/ffs, samt treffe mange fra tinder. Det er veldig enten eller for menn, og for de fleste er det eller. Anonymkode: a3ca1...a20 Dette 👌 Og dette frustrerer mange menn, de som ikke er blant de 10-20 % mest attraktive og som tar hele markedet. Kan fort resultere i at man blir en kald og kynisk drittsekk som utnytter de få damene som viser litt interesse. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Kommer an på hvor du bor, og alder. Men det er generellt vanskelig for en mann å finne fwb! Anonymkode: 0a48a...1db
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Godt å høre det er vanskelig. Så da vil ikke eksen min, som er gammel og med mage, ha mange mulighetene for det. Moahahaha. Anonymkode: 954b1...991 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Umulig. Er fortsatt jomfru. Anonymkode: c57ab...83c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 norw skrev (15 timer siden): Dette 👌 Og dette frustrerer mange menn, de som ikke er blant de 10-20 % mest attraktive og som tar hele markedet. Kan fort resultere i at man blir en kald og kynisk drittsekk som utnytter de få damene som viser litt interesse. Dere bruker de samme utslitte prosentene om alt, enten det er forhold, ONS, fwb, you name it. Ikke glem at det er en stor anonym masse mennesker, som trenger litt kos og samvær innimellom, og som godt kan ha en fast sexpartner, som ikke nødvendigvis tikker av i alle boksene. Å tørre å lete, tørre å spørre, og å ha litt sosiale skills, er ofte det som skal til. Anonymkode: 6b73a...e01 3
Anonymburker Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 Jeg hadde det i 2018, og jeg tok ikke insj til det engang. 1
norw Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dere bruker de samme utslitte prosentene om alt, enten det er forhold, ONS, fwb, you name it. Ikke glem at det er en stor anonym masse mennesker, som trenger litt kos og samvær innimellom, og som godt kan ha en fast sexpartner, som ikke nødvendigvis tikker av i alle boksene. Å tørre å lete, tørre å spørre, og å ha litt sosiale skills, er ofte det som skal til. Anonymkode: 6b73a...e01 Ja, er jo selvsagt omtrent samme prosentene på dette. Det lille flertallet som lykkes og det store flertallet som i beste fall får smuler hvert skuddår.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 Fwb?? Jeg er sikkert super lam som ikke veit hva det betyr.. Sitat Anonymkode: 7ef4a...91d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 Det hadde vært mye enklere hvis folk slutter å slutshame damer som er glade i sex Anonymkode: 3c4dd...ba7 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Godt å høre det er vanskelig. Så da vil ikke eksen min, som er gammel og med mage, ha mange mulighetene for det. Moahahaha. Anonymkode: 954b1...991 😂😂😂😂dagens galgen humor😂😂😂
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fwb?? Jeg er sikkert super lam som ikke veit hva det betyr.. Anonymkode: 7ef4a...91d Venner med fordeler men stort sett kan du sette minus på friends så har du det basic. Og på hans premisser stort sett. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 De første her har nok rett. De fleste av mine mannlige venner som har hatt sånne opplegg, hadde gjerne flere på gang samtidig. Resten har omtrent aldri hatt noe ONS engang. Anonymkode: 21249...891 2
isw Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er egentlig ganske enkelt - de mennene som har tilgang på slik er de samme som er populære på tinder. Og som er populære på byen. Menn flest har ikke tilgang til noe av dette. Til gjengjeld så har nok de mennene som er populære muligheten til å ha flere fwb/ffs, samt treffe mange fra tinder. Det er veldig enten eller for menn, og for de fleste er det eller. Anonymkode: a3ca1...a20 Jeg er absolutt ikke interessert i det, men kan bare si rett ut at du tar feil. Du legger det fram som om kontakt med det motsatte kjønn er forbeholdt de få. Realiteten er at å være utiltrekkende er forbeholdt de få, gjerne de som sitter og skriver eder og galle på Kvinneguiden. Jeg er ikke spesielt vakker. Men jeg kommuniserer lett med kvinner fordi jeg faktisk genuint interesserer meg for personen og ikke bare hva hun har mellom beina. Jeg kan ha like stor interesse for å bli kjent med en mann. Folk generelt er hyggelige hvis du er hyggelig tilbake. Men offerrollen og troen på at verden skylder deg fitte er kanskje mer attraktiv? 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #18 Skrevet 16. august 2021 isw skrev (40 minutter siden): Jeg er ikke spesielt vakker. Men jeg kommuniserer lett med kvinner fordi jeg faktisk genuint interesserer meg for personen og ikke bare hva hun har mellom beina. Jeg kan ha like stor interesse for å bli kjent med en mann. Folk generelt er hyggelige hvis du er hyggelig tilbake. Men offerrollen og troen på at verden skylder deg fitte er kanskje mer attraktiv Blir altfor lettvint å bortforklare det med selvpåført offerrolle. Jeg har heller ingen problemer med å kommunisere med kvinner, men har aldri fikset meg en friend with benefits av den grunn. Hjelper ikke bare å være hyggelig. Utseende har mindre å si, så lenge man har antenner for å trykke på de riktige knappene. Her er det mange feller å gå i, uavhengig av hvor hyggelig man er og hvor lite man fokuserer på det mellom beina. Anonymkode: 6d20c...f46 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #19 Skrevet 16. august 2021 Jeg har ikke noen problemer med å få, nei. Heller motsatt: har to som vil ha mer men jeg vil ikke. Anonymkode: 0dba9...0f5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #20 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke noen problemer med å få, nei. Heller motsatt: har to som vil ha mer men jeg vil ikke. Anonymkode: 0dba9...0f5 Chad Anonymkode: c57ab...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå