Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i billig RR bukse?`

Billig er vel relativt, men billigere enn 2700 som er vanlig pris i butikken hvertfall :ler:

Har så utrolig lyst på sånn.

Ser det er noen på qxl, men er det andre steder?

Den er jo sååå stilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det?? Sinnsyk pris for jeans da! men men meg om det...lykke til m buksejakten.

Skrevet

Syns som sgat buksen er svært stilig, digger kronemerkene på lommene og det ser ut som en bukse som passer min passform perfekt.

derfor ;)

Skrevet

De hadde noen på salg hos Ferner Jacobsen for en liten stund siden. De var fine, men for meg var de veeeldig rare i størrelsen og fasongen. De kostet ca 1100-1200 kr, så det var jo ikke så galt i forhold til at det ellers er et så dyrt merke.

Skrevet

Jeg var nettopp i Mew York og der hadde de haugevis på Bloomingdales. Kostet 220 dollar. Men samboeren nektet å gå sammen med meg hvis jeg kjøpte en bukse som hadde navnet til Victoria Beckham på... Hehe. Fikk selv litt assosiasjoner til Spice Girls.

Skrevet

Er det en hvilken som helst R&R bukse du er ute etter, eller er det VB-buksa?

Skrevet

Det er VB buksen. Helst med hvite kroner bakpå. evnt kanskje blå.

Skrevet
Syns som sgat buksen er svært stilig, digger kronemerkene på lommene og det ser ut som en bukse som passer min passform perfekt.

derfor ;)

Kjenner meg igjen, Tonjee. Er selv jeansjunkie av den verste sorten, og kan gjerne punge ut flere hundrelapper. :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...