Gå til innhold

Jeg brukte 3000 kr på et tastatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde utrolig dårlig samvittighet for å ha brukt så mye penger på et tastatur. Som student er det mye penger for meg. 

Men 6 måneder etter er jeg sjeleglad for at jeg investerte i et mekanisk tastatur som passet meg perfekt. Jeg skriver mye i hverdagen og det har har vært helt herlig å skrive på tastaturet. Skriver raskere gjør jeg også. Har gått fra 70-80 ord i minuttet til 100. Det utgjør mye over tid. Særlig ved eksamen har dette betalt seg. 

Skulle ønske jeg gjorde dette tidligere. Bare nevner det i tilfellet det kan hjelpe andre.

Anonymkode: ffaa7...350

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver du dette innlegget for å få brukt tastaturet?

Anonymkode: 419e8...d09

• Liker 3
Skrevet

ja, et godt tastatur gjør underverker! det er god investering. 

på hjemmekontor har jeg brukt gaming tastaturet til mannen og har ingen smerter i fingre. vanligvis på billig jobbtastqtur får jeg vondt. 

å skrive rett på bærbare klarer jeg maks 10 min. I studietiden kjøpte jeg til og med eget lite tastatur til å bruke når jeg gjorde oppgaver, og det reddet meg?! 

Anonymkode: fa9bd...ede

• Liker 1
Skrevet

3000 for et tastatur? 😂😂 da blir det for dumt å si samtidig at det er mye for en student, galskap..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde utrolig dårlig samvittighet for å ha brukt så mye penger på et tastatur. Som student er det mye penger for meg. 

Men 6 måneder etter er jeg sjeleglad for at jeg investerte i et mekanisk tastatur som passet meg perfekt. Jeg skriver mye i hverdagen og det har har vært helt herlig å skrive på tastaturet. Skriver raskere gjør jeg også. Har gått fra 70-80 ord i minuttet til 100. Det utgjør mye over tid. Særlig ved eksamen har dette betalt seg. 

Skulle ønske jeg gjorde dette tidligere. Bare nevner det i tilfellet det kan hjelpe andre.

Kult, hvilket tastatur valgte du? Jeg er og glad jeg la en god slump i tastaturet mitt, husker ikke akkurat hvor mye, men det var et stykke under 3000. Ser det ikke koster i nærheten i dag. Razer Huntsman Elite, er veldig fornøyd og ligger nå på ca. 110 WPM :)

Anonymkode: 76e5c...884

Skrevet

Jeg hat to stk vortex race3, et med mx blues for hjemmekontor og et med mx reds for kontoret. Disse gjør hverdagen bedre, det er en fryd å trykke på knappene, verdt hver eneste krone.

Anonymkode: 561c5...bb5

• Liker 2
Skrevet
Just now, Leonora99 said:

3000 for et tastatur? 😂😂 da blir det for dumt å si samtidig at det er mye for en student, galskap..

Hvis man skriver veldig mye, så er det viktig å ha et godt tastatur. I tillegg så er det en fordel å kunne skrive raskt, og et mekanisk tastatur legger til rette for at du kan få opp hastigheten betydelig. 500 tastetrykk/tegn i minuttet gir god produktivitet :) Selv er jeg ferdig med studier og jobber hele dagen lang foran tastaturet, og det er et av mine viktigste arbeidsredskaper. Da er ikke 3000 kroner i nærheten av galskap!

Anonymkode: 76e5c...884

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og jeg brukte over 20K på skjerm, 20K på 3090. Sånn er gaming.

Anonymkode: debcd...d6e

• Liker 2
Skrevet
Leonora99 skrev (3 timer siden):

Jeg brukte over 5000 kr på leppestifter en gang. 🙉 Det er galskap! 

Anonymkode: 8952e...4b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...