AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hadde utrolig dårlig samvittighet for å ha brukt så mye penger på et tastatur. Som student er det mye penger for meg. Men 6 måneder etter er jeg sjeleglad for at jeg investerte i et mekanisk tastatur som passet meg perfekt. Jeg skriver mye i hverdagen og det har har vært helt herlig å skrive på tastaturet. Skriver raskere gjør jeg også. Har gått fra 70-80 ord i minuttet til 100. Det utgjør mye over tid. Særlig ved eksamen har dette betalt seg. Skulle ønske jeg gjorde dette tidligere. Bare nevner det i tilfellet det kan hjelpe andre. Anonymkode: ffaa7...350 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Skriver du dette innlegget for å få brukt tastaturet? Anonymkode: 419e8...d09 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 ja, et godt tastatur gjør underverker! det er god investering. på hjemmekontor har jeg brukt gaming tastaturet til mannen og har ingen smerter i fingre. vanligvis på billig jobbtastqtur får jeg vondt. å skrive rett på bærbare klarer jeg maks 10 min. I studietiden kjøpte jeg til og med eget lite tastatur til å bruke når jeg gjorde oppgaver, og det reddet meg?! Anonymkode: fa9bd...ede 1
Leonora99 Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 3000 for et tastatur? 😂😂 da blir det for dumt å si samtidig at det er mye for en student, galskap..
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde utrolig dårlig samvittighet for å ha brukt så mye penger på et tastatur. Som student er det mye penger for meg. Men 6 måneder etter er jeg sjeleglad for at jeg investerte i et mekanisk tastatur som passet meg perfekt. Jeg skriver mye i hverdagen og det har har vært helt herlig å skrive på tastaturet. Skriver raskere gjør jeg også. Har gått fra 70-80 ord i minuttet til 100. Det utgjør mye over tid. Særlig ved eksamen har dette betalt seg. Skulle ønske jeg gjorde dette tidligere. Bare nevner det i tilfellet det kan hjelpe andre. Anonymkode: ffaa7...350 Kult, hvilket tastatur valgte du? Jeg er og glad jeg la en god slump i tastaturet mitt, husker ikke akkurat hvor mye, men det var et stykke under 3000. Ser det ikke koster i nærheten i dag. Razer Huntsman Elite, er veldig fornøyd og ligger nå på ca. 110 WPM Anonymkode: 76e5c...884
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Jeg hat to stk vortex race3, et med mx blues for hjemmekontor og et med mx reds for kontoret. Disse gjør hverdagen bedre, det er en fryd å trykke på knappene, verdt hver eneste krone. Anonymkode: 561c5...bb5 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Just now, Leonora99 said: 3000 for et tastatur? 😂😂 da blir det for dumt å si samtidig at det er mye for en student, galskap.. Hvis man skriver veldig mye, så er det viktig å ha et godt tastatur. I tillegg så er det en fordel å kunne skrive raskt, og et mekanisk tastatur legger til rette for at du kan få opp hastigheten betydelig. 500 tastetrykk/tegn i minuttet gir god produktivitet Selv er jeg ferdig med studier og jobber hele dagen lang foran tastaturet, og det er et av mine viktigste arbeidsredskaper. Da er ikke 3000 kroner i nærheten av galskap! Anonymkode: 76e5c...884 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde utrolig dårlig samvittighet for å ha brukt så mye penger på et tastatur. Som student er det mye penger for meg. Men 6 måneder etter er jeg sjeleglad for at jeg investerte i et mekanisk tastatur som passet meg perfekt. Jeg skriver mye i hverdagen og det har har vært helt herlig å skrive på tastaturet. Skriver raskere gjør jeg også. Har gått fra 70-80 ord i minuttet til 100. Det utgjør mye over tid. Særlig ved eksamen har dette betalt seg. Skulle ønske jeg gjorde dette tidligere. Bare nevner det i tilfellet det kan hjelpe andre. Anonymkode: ffaa7...350 Og jeg brukte over 20K på skjerm, 20K på 3090. Sånn er gaming. Anonymkode: debcd...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 Leonora99 skrev (3 timer siden): 3000 for et tastatur? 😂😂 da blir det for dumt å si samtidig at det er mye for en student, galskap.. Jeg brukte over 5000 kr på leppestifter en gang. 🙉 Det er galskap! Anonymkode: 8952e...4b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå