Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å finne meg en fin ting til minne om en avdød person son sto meg svært nær.  Jeg fikk beskjed om ikke å tenke pris, men jeg tenker at opptil 2000 kr kan være greit.  Jeg vil ikke føle meg komfortabel med høyere pris. 

For meg er det nærliggende å tenke på å kjøpe noe varig, som et smykke, men det er ikke noe jeg bruker så ofte, så... 

Bare for å få noen tips, hva ville dere kjøpt dere? 

Anonymkode: 7eb19...c75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en klokke. Kunne ha kjøpt et klassisk smykke. Eller en lekker vase e.l

Anonymkode: 471db...6a5

Skrevet

Jeg fikk vite om et veldig nært dødsfall når jeg var på vei for å kjøpe en kopp. Ikke dyrt, men jeg kjøpte den og den er min kjæres minnekopp. Som er fint siden koppen gir varme og brukes ofte.

Anonymkode: 260eb...c63

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk ikke direkte penger til å gjøre det, men normal arv. Jeg valgte et fotografi jeg likte og sendte det til en maler som laget et enkelt portrett/skisse ut fra bildet, rammet det pent inn selv og har det på veggen i gangen. Det synes jeg selv er fint.

Skrevet

Tatovering, om du er typen til det. 

Evt noe kunst, maleri, foto. 

Anonymkode: e9d2a...7cd

Skrevet

Et trykk, en klassisk klokke, en fin pynteting, et smykke?

Anonymkode: 212e2...2b4

Skrevet

Er det noe spesielt som minner deg om den personen? Felles opplevelser, hobby, aktiviteter - kan det være noe å ta utgangspunkt i?

Om det f.eks var bestefar som lærte deg å fiske - fiskestang

Anonymkode: 502c7...d87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...