AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Del Skrevet 15. august 2021 Hender dere at dere tester maksløft i ulike øvelser? Kunne være morsomt å høre hva dere ligger på. F.eks. fant jeg på instagram dette klippet: https://www.instagram.com/reel/CR7Kp_aDax-/?utm_source=ig_web_copy_link 17kg biceps curls er vel ikke så verst, tror det er omtrent der jeg ligger selv. Men det er vel mest interessant i baseøvelsene. Vanlig markløft har jeg vel kalrt 120kg (1RM). Jeg tenkte kanskje jeg skulle test maksløft fremover sånn ca annenhver mnd. Er jo litt artig å se om maksstyrken øker... Anonymkode: e20ce...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Sist167cm, 62kg. Sist gang jeg sjekka klarte jeg en knebøy på 90kg, (men trener vanligvis med ca 60). I bicep curl tar jeg 10kg , men da ca 10 reps. Har ikke sjekket maks. (Gjør det sjelden) Anonymkode: c91c3...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå