Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har feiret voksenbursdag utendørs? Tips til måter å gjøre det på? Har ikke så stort nettverk, og vet ikke helt hvor mange som ville kommet. Kan alltids invitere familie og, evt med barn. Alle tips til varianter av utebursdag tas i mot 👌

Anonymkode: 6d90b...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du forklare litt rundt? 

Pleier du å feire bursdagen din? Inne? Hvem pleier du å invitere? Skal det være utendørs nå? Pga Covid? Eller er det neste sommer? Hvor i landet bor du? Har du hage? 

Jeg har ikke feiret min etter videregående tror jeg, og har heller ikke vært i bursdager til andre annet enn noen få runde dager. 

Anonymkode: 1eeeb...243

Skrevet

Nå på sensommer/høst?

Hva slags områder ute har du tilgjengelig?

Her er vi mye turfolk, så hender seg vi tar sosiale sammenkomster rundt bålet :) som oftest ved et tilrettelagt uteområde ved begynnelsen på ei turløype rett i nabolaget her.

Bålplass, tømra bord/benker og gapahuk.

Pølsefest er vel innlysende? Skuffkake eller rullekake, lette å transportere. Evt krem på boks attåt rullekaka.

Anonymkode: 41c51...c6a

• Liker 1
Skrevet

Voksenbursdag ute, kan være koselig. Vi har feiret både som venner, men også bare familie. På sommer og på vinter. Siste voksenbursdagen ute, var i vinter grunnet covid. -15 grader, men med bålpanne, gode klær og varm suppe/gryte, ble "bursdagsbarnet" feiret til de grader.

Kan feire bursdag ute, på samme måte som inne.

Foruten bursdagen i vinter, har vi hatt feiringer i hagen, på sommeren, med god mat, drikke og koselig samvær. Vi har i slike tilfeller grillet, kokt kreps eller laget mat inne, som har blitt servert ute.

Har du ikke hage å feire i, kan parker brukes. Da er det ofte lettere å ta med seg mat som ikke trenger å serveres varm, om det ikke er mulighet til å grille i parken.

Annen type feiring jeg har deltatt på eller holdt, er i gapahuk litt mer ute i skogen. Fyr opp et bål, grill på bålet, eller varm opp ei gryte med suppe/gryterett. 

Det er vel bare fantasien som setter grenser for det med utefeiring, samt av og til været. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...