AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Del Skrevet 15. august 2021 Hva trenger man? Kan man bruke ordinære truser - eller bør man ha egne gravidtruser? duger store joggebukser eller bør man investere i egne ? Anonymkode: c3ef9...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 15. august 2021 #2 Del Skrevet 15. august 2021 Kjøpte gravidtruser (vanlige strammer over livmora) og gravidbukser, av samme grunn 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 15. august 2021 #3 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg tror det er best å kjøpe etter behov. Brukte noe vanlige klær og noe gravid tøy. Vet om de som ikke bruker gravidbukser i det hele tatt. Jeg foretrakk det. Men kjøpte også noe klær jeg aldri fikk brukt, da magen ikke ble stor nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 Har tre barn og har aldri følt behovet for gravidtruser. Gravidbukser har jeg derimot brukt, og kjøpte også noen singleter og gensere. Og kjole til jul/nyttår/17. mai. Anonymkode: 114d1...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva trenger man? Kan man bruke ordinære truser - eller bør man ha egne gravidtruser? duger store joggebukser eller bør man investere i egne ? Anonymkode: c3ef9...2b5 Hm, aldri hørt om gravidtruser. Jeg kjøpte ett par gravidjeans. Ellers funket alt det andre jeg hadde. Anonymkode: 679c8...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 16. august 2021 #6 Del Skrevet 16. august 2021 Brukte bare "vanlige" truser, men hadde gravidbukser og-singletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Del Skrevet 16. august 2021 Vil anbefale å kjøpe etterhvert som du ser at behovet oppstår. Jeg tenkte å handle inn både før svangerskap og tidlig i svangerskap, men da ville jeg gått så mye opp i størrelse fordi jeg forventet å bli mye større enn jeg ble. Heldigvis handlet jeg ikke før behovet oppsto, og har kjøpt noen bukser, strømpebukser, en kjole og noen ekstra lange t-skjorter. Alt i samme størrelse som jeg vanligvis bruker, for det var bare magen som vokste 😊 H&m har litt i butikk, ellers har jeg god erfaring med zalando. Anonymkode: 03daf...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg brukte ikke ett gravidplagg. Trusene mine kunne jeg fint bruke, og jeg gikk bare i tights/strømpebukse og kjole da magen ble så stor at buksene ikke passet. Min mage var såpass liten at gravidbuksene ikke fikk noe å "henge" på, så de falt bare av da jeg prøvde i butikken. Kunne fint bruke joggebuksene mine. Så ville ventet og kjøpt etter behov, kan være du kaster bort penger på noe du ikke trenger Anonymkode: 649f4...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg bruker masse jumpsuits fra Other Stories og Monki. Det er ikke gravidplagg, men de har veldig god plass :). Kjøpte min vanlige str. Anonymkode: 4f9a5...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #10 Del Skrevet 16. august 2021 Foreløpig bruker jeg kun gravidbukser, fordi jeg bare hadde stramme bukser med høyt liv fra før. De «gamle» passer på alle måter, unntatt i midjen. Bruker også mykere BHer enn jeg pleier, men det hadde jeg fra før. Inntil videre er det god plass til å vokse mer i både alminnelige gensere, kjoler og t-skjorter (ti uker til termin nå). Anonymkode: 0b36f...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 17. august 2021 #11 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg er 34+ nå, og har ganske stor mage. Det jeg har kjøpt, og setter mest pris på er gravidtights og magebelte. Jeg er ikke veldig glad i å gå med bukser, men har kjøpt et par bukser og syns de er mye mer behagelige enn vanlige bukser. Fikk en joggebukse som jeg også har brukt mye, men bruker også et par av de gamle joggebuksene mine. Ang truser er min erfaring at det ikke er et kjempebehov for gravidtruser. Jeg har kjøpt et par, men syns ikke det er stor forskjell på de og de jeg har fra før av (men det avhenger nok av hvordan undertøy du bruker til vanlig). Selv har jeg kjøpt noen topper og kjoler, og har prøvd å handle sånn at det er tøy jeg kan bruke også etter fødsel (altså ikke utpreget gravidtøy). Hvis du kjøper underdeler som går over magen er det lurt å tenke på at du må ha større størrelse etter hvor stor magen blir, for det båndet kan bli stramt hvis magen vokser mye. Har du en mann/partner som er større enn deg er det også deilig å kunne robbe skapet deres. Bruker mye av t-skjortene og genserne til mannen. Og regn-/vindjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Del Skrevet 17. august 2021 Aldri hørt om gravidtruser, så det tror jeg du kan klare deg greit uten. Gravidbukser og gravid-tskjorter har vært helt avgjørende for meg. Bruker stort sett cardigans eller åpne skjorter på genserfronten, men da er det litt ekstra viktig at tskjorta dekker magen og det var ikke mulig ved å gå opp en størrelse med dagens motebilde. Skal sies at jeg er lang da. Såpass lang at gravidbuksene er høyvann uansett størrelse, så hadde jeg vært en svensk mann hadde jeg vært helt på ballen bukselengdemessig. Burde sikkert valgt kjole og strømpebukse istedet, men det liker jeg ikke å gå med så da får man bare være litt noldus noen måneder 🤷♀️😂 Anonymkode: df379...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 22. august 2021 #13 Del Skrevet 22. august 2021 Gravidtruser er lavere foran. Stremmer ikke over livmora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #14 Del Skrevet 22. august 2021 Kjøpte gravid- jeans som jeg kunne bruke på jobb. Kjøpte også behagelige, store truser og bher. Ellers har jeg kjøpt alle slags klær men i en myyye større størrelse enn jeg bruker til vanlig. Det synes jeg fungerer best. Gravideklær er ofte unødvendig dyrt og har veldig dårlig utvalg. Vil anbefale deg å kjøpe underveis som du vokser. Jeg er nå i uke 34 og går i samboerens boksere, store joggebukser og samboerens t-skjorter. Anonymkode: 71f87...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 22. august 2021 #15 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg kjøpte gravid-jeans da de vanlige buksene ikke funka over magen lengre. Så kjøpte jeg en langermet gravid-genser. Ellers så brukte jeg de klærne jeg vanligvis brukte (så lenge de gikk greit over magen) Brukte "bestemor truser" en god stund og kjøpte noen i en størrelse større en jeg normalt bruker (det var SYKT behagelig som høygravid når "alt" hovner opp + til de tykke bindene etter fødsel) Skulle ønske jeg kjøpte et par joggebukser i en romslig størrelse. tenkte at det var dumt å bruke masse penger på klær jeg kanskje kom til å bruke et par mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #16 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg kjøpte gravidjeans og noen tskjorter med ekstra plass til magen på H&M, pluss bher i større størrelser. Jeg har også kjøpt kjoler som det er plass til magen i, men da er det mye som funker Anonymkode: 5b085...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #17 Del Skrevet 23. august 2021 Rem skrev (13 timer siden): Gravidtruser er lavere foran. Stremmer ikke over livmora. Jeg har bare kjøpt de som er høy og dekker hele magen. Syns det er mer behagelig. Anonymkode: cb330...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå