AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Jeg er 5+4 idag, og har hatt litt spotting ved avføring. Føler symptomene blir flere, og puppene blir ømmere og ømmere.. Hva er sjansen for at dette går bra? Anonymkode: f0bb2...81b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Hadde brun spotting nærmest daglig til langt uti andre trimester. Fant ikke ut av hva det var, men alt gikk bra. Anonymkode: 74dc3...703 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde brun spotting nærmest daglig til langt uti andre trimester. Fant ikke ut av hva det var, men alt gikk bra. Anonymkode: 74dc3...703 Var det mye som kom ut? Har hørt andre også har sagt dette, og jeg henger jo fast i det lille håpet som er. Ts Anonymkode: f0bb2...81b
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Jeg har hatt det med to av mine, det gikk helt fint
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Var det mye som kom ut? Har hørt andre også har sagt dette, og jeg henger jo fast i det lille håpet som er. Ts Anonymkode: f0bb2...81b Litt varierende. Noen dager nærmest kun på papiret da jeg tisset, mens andre dager nok til å fylle et par truseinnlegg. Måtte aldri bruke bind. Da dagene det var mest var fargen mer svart enn brun. Et pr dager var det noen dråper med friskt blod også. Anonymkode: 74dc3...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå