Gå til innhold

Kjæresten har bilder av seg og eksene sine på facebook

Gjest Lilleluring

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleluring

Hva syntes dere om at kjæresten deres har bilder av seg selv og alle eksene dems på face og insta osv? 

Er ikke noe bilder av meg og han på sidene hans liksom. (hvert sammen lenger enn han og mange av eksene på bildene) 

Jeg sliter med angst og selvtilitt og dette går litt innpå meg... For du lager deg bilder i hodet av både det ene og den andre med alle eksene når man ser dem sammen. 

(ja jeg er sjalu av meg og ikke døm meg og rakk enda mer ned på meg, jeg sliter nok som det er) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer sikkert til å få høre hvor utrolig sjalu og usikker du virker som bryr deg om bilder på Facebook (kjenner jeg kg rett), men det der er ikke greit. Har du spurt han rett ut hvorfor han har bilder med alle eksene men ikke med deg? 

Anonymkode: c68b9...615

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han da. Si at det kanskje er dumt av deg å føle slik, men at du synes det er vanskelig for deg at han har bilder av dem. 
( Han husker garantert ikke at han har dem. Enkelte har mye gammelt grums på fb-sida si fra starten av. Mens nå er man mye mer restriktiv på hvor mye en legger ut 😅)

Anonymkode: e03c7...d9c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (2 minutter siden):

Hva syntes dere om at kjæresten deres har bilder av seg selv og alle eksene dems på face og insta osv? 

Er ikke noe bilder av meg og han på sidene hans liksom. (hvert sammen lenger enn han og mange av eksene på bildene) 

Jeg sliter med angst og selvtilitt og dette går litt innpå meg... For du lager deg bilder i hodet av både det ene og den andre med alle eksene når man ser dem sammen. 

(ja jeg er sjalu av meg og ikke døm meg og rakk enda mer ned på meg, jeg sliter nok som det er) 

du mister han hvis du holder på slik som dette og være sjalu... jeg har bilder av eksen på min og samme med kjæresten, vi begge har hatt et liv før hverandre og vi stoler på hverandre

Anonymkode: 2c1c4...b32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

du mister han hvis du holder på slik som dette og være sjalu... jeg har bilder av eksen på min og samme med kjæresten, vi begge har hatt et liv før hverandre og vi stoler på hverandre

Hun vet jo bedre med sine rasjonelle tanker, men er vel ikke noe problem for han å rydde opp litt på sida si.

Anonymkode: e03c7...d9c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bilder av en eks for lang tid tilbake. Poster ikke lengre, derfor ingen av nåværende type. 
Ville ikke vurdert han og forholdet ut i fra det. 
Virker det ellers som han liker deg godt?

Anonymkode: a5be9...ecd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilleluring skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke noe problem med det. 

Anonymkode: 5d40d...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært glad for at kjæresten hadde vært i et tilsynelatende normalt forhold uten dramatikk. Jeg vet mye om det motsatte og unner ingen det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den samme som skrev om at du ser helt ulik ut enn eksene til kjæresten? Isåfall kan jeg godt forstå at det skaper litt usikkerhet, hvis det er slik at de jentene han poster er alle av en viss type (utseendemessig) og at du ikke ligner.. Det hadde jeg også følt var sårt.. 

Poster han mye annet? Eller kan det være som over her, at han ikke lenger poster særlig mye og dermed ikke poster av deg? Det høres mer sannsynlig ut enn at han ikke synes du er pen nok! Han er jo sammen med deg fordi du er fin i hans øyer❤️

Anonymkode: 93e92...7d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler det du føler, og det er helt greit. Ta det opp med ham, og si hva ddt føler. Ikke klandre ham for det, men si at du synes det gjør vondt å bli påminnet om hans tidligere kjærester.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring

Takk for fine svar uten kritikk... Jeg vil ikke ta det opp.   Jeg er bare litt ekstra sår i dag og gikk inn på siden hans og snoken... Ser det står masse kjæreste kommentarer på bildene og det er velsig vondt og se. Jeg har ikke bilder av meg og ekser på sosiale medier og har slettet klisse kommentarer fre dem på mine bilder. og er heller ikke venn med ekser eller gamle elskere og ikke har jeg kontakt med dem. 

Grunnet til at jeg er sjalu er mange... Jeg har hatt en vond barndom uten noe spes kjærlighet og jeg har opplevd utrolig vondt brudd av min eks jeg jeg var sammen med i 13 år. Så ting sitter inne fra før av. Og det og se bildene til min nåværende kjæreste gjør at jeg nesten ser for meg at det er dem han er sammen med nå eller hva jeg skal si... Off jeg vet jeg er teit. Men vi alle mennesker føler på ting... Har forresten tatt det opp med han før... 

Den siste eksen hans før meg hadde han setti på begrens og sagt til meg at hun var blokkert... Så noe skirret den tiden og er innimellom usikker på om jeg kan stole helt på han når det gjelder sosiale medier. 

Begrens vil si at personen fortsatt blir følgt på insta men om personen skriver kommentarer på bildene dine så kommer det rett på innboksen så andre ikke ser det...... Han sa han trodde begrens var og blokkere... 

Han er smart og har stor IQ så akkurat der vet jeg han juger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som et fotoalbum. Bilder blir oppbevart og glemt. Kanskje husket på noen ganger. Forstår at du er ung. 

Anonymkode: e2c3d...8a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er som et fotoalbum. Bilder blir oppbevart og glemt. Kanskje husket på noen ganger. Forstår at du er ung. 

Anonymkode: e2c3d...8a7

Nei jeg blir 39 og sliter med angst depresjon og det og stole på mannfolk. Jeg er sjalu og sliter med og stole på menn. 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleluring
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke det at jeg ike stoler på han. Men jeg syntes det er sårt når tilogmed de i slekta mi spør meg hvorfor han har bilder av alle ekser og ikke noen av meg der.. Når vi har hvert sammen i 2 år. Også mener jeg også at man trenger ikke ha gamle ekser i "livet" når man har startet på nytt med noen andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi er jo ikke så lett, og du må nesten bare snakke med ham om det.

Jeg hadde lett fjernet bilder av meg og ekskjæresten hvis det var viktig for kjæresten. Rett og slett fordi det ikke er viktig for meg å ha bilder av ekskjæresten der lenger. Andre sjalusimotiverte forslag ville jeg vært totalt imot. Spesielt alt som minner om overvåking.

Du kan jo være obs på at angst sjelden blir bedre av mer kontroll, selv om det er det man ofte ønsker seg når man har angst. Sjalusien din vil kanskje ikke bli bedre av færre bilder. Veien å gå er nokså sannsynlig å tåle at slikt finnes i verden. Selv om jeg vet at det er mye enklere sagt enn gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring
CamillaCollett skrev (16 minutter siden):

Sjalusi er jo ikke så lett, og du må nesten bare snakke med ham om det.

Jeg hadde lett fjernet bilder av meg og ekskjæresten hvis det var viktig for kjæresten. Rett og slett fordi det ikke er viktig for meg å ha bilder av ekskjæresten der lenger. Andre sjalusimotiverte forslag ville jeg vært totalt imot. Spesielt alt som minner om overvåking.

Du kan jo være obs på at angst sjelden blir bedre av mer kontroll, selv om det er det man ofte ønsker seg når man har angst. Sjalusien din vil kanskje ikke bli bedre av færre bilder. Veien å gå er nokså sannsynlig å tåle at slikt finnes i verden. Selv om jeg vet at det er mye enklere sagt enn gjort.

Jeg vet det. Takk for svar. Som jeg skrev lenger opp her så er jeg ekstra sår i dag og har en skiiiiikkelig dårlig deppe dag... Jeg er så redd for og ikke føle meg pen nok osv. Det er et stort utseende press på oss damer for tiden og det går virkelig inn på meg. Jeg føler meg ikke bra nok på noe omtrent. Jeg er ufør også, så det også gnager på usikkerheten min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lilleluring skrev (4 minutter siden):

Jeg vet det. Takk for svar. Som jeg skrev lenger opp her så er jeg ekstra sår i dag og har en skiiiiikkelig dårlig deppe dag... Jeg er så redd for og ikke føle meg pen nok osv. Det er et stort utseende press på oss damer for tiden og det går virkelig inn på meg. Jeg føler meg ikke bra nok på noe omtrent. Jeg er ufør også, så det også gnager på usikkerheten min. 

Selv så er jeg ekstremt lite sjalu. Så jeg syns faktisk det er litt vanskelig å forstå dette helt fullstendig. Men hvis han nå fjerner disse bildene. Blir det ikke en neste ting også da? At det kommer noe annet som gjør deg usikker igjen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Selv så er jeg ekstremt lite sjalu. Så jeg syns faktisk det er litt vanskelig å forstå dette helt fullstendig. Men hvis han nå fjerner disse bildene. Blir det ikke en neste ting også da? At det kommer noe annet som gjør deg usikker igjen? 

Det er sant det du sier.. Kanskje tåpelig av meg... Men jeg sammenligner meg med dem😅 jeg vet det er teit... Jeg skal glemme hele greia nå å la det være.. Jeg vet det er litt dumt... Men samtisig så tok han seg nær av at jeg var venn med 2 stk jeg hadde ligget med på Facebook så jeg slettet de (selvom jeg ikke har snakket med dem) 

Og han liker heller ikke at jeg er på kvinneguiden, han blir sjalu av det.... 

Så det er jo ikke bare jeg som er rar da... 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (Akkurat nå):

Det er sant det du sier.. Kanskje tåpelig av meg... Men jeg sammenligner meg med dem😅 jeg vet det er teit... Jeg skal glemme hele greia nå å la det være.. Jeg vet det er litt dumt... Men samtisig så tok han seg nær av at jeg var venn med 2 stk jeg hadde ligget med på Facebook så jeg slettet de (selvom jeg ikke har snakket med dem) 

Og han liker heller ikke at jeg er på kvinneguiden, han blir sjalu av det.... 

Så det er jo ikke bare jeg som er rar da... 😬

Sjalusi er jo en forferdelig vond ting å føle på. Skjønner at det ikke er lett. 

Dere er begge sjalu ja. Huff, kanskje ikke den beste kombinasjonen;) Sjalu på at du er på Kvinneguiden? Da har det bikket over for lenge siden, syns jeg. Da er bildene du vil ha fjernet, bare en liten filleting til sammenligning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Sjalusi er jo en forferdelig vond ting å føle på. Skjønner at det ikke er lett. 

Dere er begge sjalu ja. Huff, kanskje ikke den beste kombinasjonen;) Sjalu på at du er på Kvinneguiden? Da har det bikket over for lenge siden, syns jeg. Da er bildene du vil ha fjernet, bare en liten filleting til sammenligning. 

Tusen hjertelig takk for svar. Vi sliter begge to med angst hehe. Off dette ble bare teit. Men noen ganger godt og få luftet tankene sine her inne enn med venner og kjærester for og høre om man er helt dom i hue eller om man har litt rett i det man føler ❤️

Han ringte meg nå for og fortelle at han var på vei hjem og at han elsker meg kjempe kjempe høyt så det lettet litt... ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...