AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Jeg ønsker ikke å være i forhold med min samboer, men samtidlig alikevel. Det er så innviklet men nå føler jeg det er på sin plass å være egoistisk å tenke på meg selv. Jeg er glad i han, men jeg elsker han ikke ikke lengre og tilliten er ikke der for fullt. Vi har det greit i perioder men i det lange løp føler jeg meg mest ensom med han. Hva hadde du gjort, evt synspunkt? Anonymkode: 83b6f...9c1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Det er på tide å slå opp når man tenker i fraser som "være egoistisk og tenke på meg selv" Anonymkode: c133c...5a8 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Hvis du ikke elsker han, ikke har tillit og at du føler deg ensom med han, så ville jeg gjort det slutt. Hva er det som holder deg igjen i forholdet? Anonymkode: c407e...b00
Matas Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg