AprilLudgate Skrevet 16. august 2021 #41 Del Skrevet 16. august 2021 Cuntzilla skrev (45 minutter siden): Ja stemmer, mye Monstera og kaktuser og hengeplanter. Møbler fra Hay eller Bolia. Noen mintgrønne vegger, kanskje fargen Oslo bak TVen. Voluspa duftlys/pinner, Meraki håndsåpe og Missoni håndklær på badet. Plakatkunst på veggen, vintage reklame for Oslo, bilder av noe trær eller flamingoer eller noe. Kate Moss eller Audrey Hepburn kanskje, eller ligger jeg for langt bak igjen nå? Muligens en inspirerende quote på veggen, eller kanskje bare noe artig rundt at man liker avocado, bacon, vodka eller hvordan de ikke kan leve uten kaffe. Til de av dere som skulle mene jeg beskriver basic bitches med forakt, så har jeg jo mye av dette selv 😛 Seriøst, den Kateplakaten hvor hun holder en finger under nesa kan BRENNE. Den har sjuuuuukt mange - but why? Synes de kan sette quoten hennes på kjøkkenet: «Nothing tastes as good as skinny feels» 😅🤷♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 16. august 2021 #42 Del Skrevet 16. august 2021 Trenger ikke være noe galt i å være basic bitch, da. Om det er enkelt og minimalistisk så er jo det bare pent og ryddig. Men man er fortsatt basic bitch, det kommer man ikke fra. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. august 2021 #43 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg synes det er litt mye forakt i denne tråden...Ikke at jeg er som beskrevet, jeg følger ikke trender, men liker tidløse plagg ispedd noen detaljer jeg liker her og der. Vil bare si at jeg mye heller ville vært en basic bitch (bitch er jeg faktisk noen ganger) enn de usikre som skriker etter oppmerksomhet (elsk meg!) ved å være overdrevent "originale," f.eks med liksminke, svart hår og fæle svarte vulgære klær med for mange nagler eller en med blå hanekam og rare kjoler i knallfarger og med altfor sterk sminke. Det er mye jåleri i forsøk på å markere avstand fra andres forfengelighet via klær og stil. Anonymkode: b6033...0c5 Forakt? Eller selvironi? Jeg har svart tidligere i tråden, men er en basic bitch selv og liker mye som er nevnt i her (ikke alt det jeg nevnte selv da men... Merkeklær som bare overlever motebildet i en måned og store logo-vesker er ikke min greie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2021 #44 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg skjønner ingenting, jeg... Finnes det noen tilsvarende for menn ? Type - "standard-kÆll" evt. "gjennomsnittlig-pikk"-stil, jeg kan gå for, eller blir det omtrentlig bare det samme som "hipster" ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2021 #45 Del Skrevet 16. august 2021 Ullvott skrev (12 timer siden): gå til nr 5: Interiørjentene 😂 + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 16. august 2021 #46 Del Skrevet 16. august 2021 Beeblebrox skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ingenting, jeg... Finnes det noen tilsvarende for menn ? Type - "standard-kÆll" evt. "gjennomsnittlig-pikk"-stil, jeg kan gå for, eller blir det omtrentlig bare det samme som "hipster" ? Basic bro 👍 https://www.bustle.com/articles/62368-42-undeniable-signs-you-or-someone-you-know-is-a-basic-bro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2021 #47 Del Skrevet 16. august 2021 Saph skrev (4 minutter siden): Basic bro 👍 https://www.bustle.com/articles/62368-42-undeniable-signs-you-or-someone-you-know-is-a-basic-bro SkårÆt dessverre ikke så høyt på den Virket jo mer som det gikk på "holdninger" enn "stil", men da har jeg jo iaf. noe å jobbe opp imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 16. august 2021 #48 Del Skrevet 16. august 2021 Beeblebrox skrev (20 minutter siden): Jeg skjønner ingenting, jeg... Finnes det noen tilsvarende for menn ? Type - "standard-kÆll" evt. "gjennomsnittlig-pikk"-stil, jeg kan gå for, eller blir det omtrentlig bare det samme som "hipster" ? Ja. "Basic man, 40". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2021 #49 Del Skrevet 16. august 2021 Lafamiglia skrev (5 minutter siden): Ja. "Basic man, 40". Fitting! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #50 Del Skrevet 16. august 2021 Beeblebrox skrev (29 minutter siden): Jeg skjønner ingenting, jeg... Finnes det noen tilsvarende for menn ? Type - "standard-kÆll" evt. "gjennomsnittlig-pikk"-stil, jeg kan gå for, eller blir det omtrentlig bare det samme som "hipster" ? Du tenker på menn i blå dress med trange bukser og brune sko? På fritida driver de med kryptovaluta og brygger øl. Kjører Tesla. Anonymkode: ffdf1...89e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2021 #51 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du tenker på menn i blå dress med trange bukser og brune sko? På fritida driver de med kryptovaluta og brygger øl. Kjører Tesla. Anonymkode: ffdf1...89e Var ikke det jeg så for meg, nei! "Blådressen" er jo alltid stilig, og ingen kan vel rakke ned på noen som brygger øl selv... Litt skeptisk til kryptoz, og Tesla har jeg ikke noe forhold til. Ser ikke mange menn med blådress, forresten 🤔 Tenkte litt mer på skjegg med div produkter, snurrbart, og "side-cut", kjempe strikkegensere, piper/sigarillozøyking og 90`raybans e.l, jeg da.😅 Endret 16. august 2021 av Beeblebrox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #52 Del Skrevet 16. august 2021 Mange som har nailet det her. En basic bitch liker å snakke om "dype ting" (et begrep som er så grunt som det kan bli uten at det utbroderes), hun er "en av gutta", syns at jenter er "så overfladiske". Hun liker ikke å dra til "typisk turiststeder", men vil oppleve "ekte kultur". Når du sprø hva hun mener med det, så har hun ikke noe godt svar. Hun sier hun ikke liker å høre på musikk som "alle andre hører på", men om du spør henne hva hun liker å høre på så sier hun "bra musikk". Hun følger ikke moten, men "går med det hun liker" som basically er fast fashion. Sum summarum: Hun prøver å framstå som unik, men det er bare sjargong. #Basic bitch. Anonymkode: 357f3...8be 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #53 Del Skrevet 16. august 2021 Beeblebrox skrev (4 minutter siden): Var ikke det jeg så for meg, nei! "Blådressen" er jo alltid stilig, og ingen kan vel rakke ned på noen som brygger øl selv... Litt skeptisk til kryptoz, og Tesla har jeg ikke noe forhold til. Ser ikke mange menn med blådress, forresten 🤔 Tenkte litt mer på skjegg med div produkter, snurrbart, og "side-cut", kjempe strikkegensere, piper/sigarillozøyking og 90`raybans e.l, jeg da.😅 Ølbrygging og krypto er Basic bro. Det samme med "stilig skjegg". De går i Norrøna å bruker raske briller. Anonymkode: bdc31...8d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2021 #54 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ølbrygging og krypto er Basic bro. Det samme med "stilig skjegg". De går i Norrøna å bruker raske briller. Anonymkode: bdc31...8d5 Jaja, da har jeg jaffal "sjans". Ølbrygging burde jeg kunne klare en gang i fremtiden, muligens Kanskje "raske briller" også! Takk for gode tips!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #55 Del Skrevet 16. august 2021 Cuntzilla skrev (14 timer siden): Brukes vel ikke om de som nødvendigvis ønsker å gli inn i mengden, men om de som gjør det selv om det kanskje ikke akkurat var målet. Nå sauser jeg sammen trender fra flere år tilbake, men vil si en basic bitch i Norge har veske fra Michael Kors eller Marc Jacobs, 2xu tights, Holzweiler-skjerf, Canada Goose/Parajumpers-parkas, muligens Uggs på vinteren fremdeles, Ganni-kjole, fillers i leppene, 3-4 ringer i ørene, driver med yoga eller crossfit, elsker alt med quinoa eller avocado i, spiser ikke gluten, elsker å gå med Starbucks-kopp i hånden, har veskehund, alltid siste iPhone, har bikinibilder på insta, går på Palmesus eller Findings eller Øyafestivalen uten å bry seg veldig om musikken, og da har hun googlet opp hva kjendisene gikk i på Coachella det året og kopiert den stilen, eventuelt prøvd å kle seg ut som en som er litt rocka med converse-sko og bandskjorte fra HM. Drikker Skinny bitch, Aperol spritz eller Espresso martini på byen og snuser en hvit og slim sak (jeg har ikke peiling på snusmerker). Hun og de basic venninnene hennes bruker mer tid på å ta bilder av hverandre til Instagram og Snap enn å faktisk feste eller få med seg eventuelle konserter eller ferier de er på. På bildene legger alle hodet på skakke og smiler, og så kommenterer de "pena" til hverandre etterpå. 😂 Takk for denne! 🤭👍 Anonymkode: ced59...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eidvo Skrevet 16. august 2021 #56 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det handler ikke bare om mote, men det er en stor del av det. Ellers er basic bitches sjelden lidenskapelig opptatt av noe særlig. På Tinder-profilene har de typisk festbilder og en og annen fjelltopp, og de skriver at de er opptatt av jobb, hjem, familie, trening og reise. Hvis de leser bøker er det bestselger-krim, den dypeste innsikten de kan gi deg om en film er "den var bra", og de hører på den samme tamme listemusikken som alle andre. Som regel spiller de ikke spill, men om de gjør det er det typisk Candy Crush og Kortskalle. De jobber gjerne som kommunikasjonsmedarbeidere, og snakker sjelden om politikk. Anonymkode: bd5d0...3f2 Haha, jeg er en Basic bitch 😂 Men, jeg lever godt med det og har ingen ambisjoner om å forandre på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 16. august 2021 #57 Del Skrevet 16. august 2021 Cuntzilla skrev (14 timer siden): Brukes vel ikke om de som nødvendigvis ønsker å gli inn i mengden, men om de som gjør det selv om det kanskje ikke akkurat var målet. Nå sauser jeg sammen trender fra flere år tilbake, men vil si en basic bitch i Norge har veske fra Michael Kors eller Marc Jacobs, 2xu tights, Holzweiler-skjerf, Canada Goose/Parajumpers-parkas, muligens Uggs på vinteren fremdeles, Ganni-kjole, fillers i leppene, 3-4 ringer i ørene, driver med yoga eller crossfit, elsker alt med quinoa eller avocado i, spiser ikke gluten, elsker å gå med Starbucks-kopp i hånden, har veskehund, alltid siste iPhone, har bikinibilder på insta, går på Palmesus eller Findings eller Øyafestivalen uten å bry seg veldig om musikken, og da har hun googlet opp hva kjendisene gikk i på Coachella det året og kopiert den stilen, eventuelt prøvd å kle seg ut som en som er litt rocka med converse-sko og bandskjorte fra HM. Drikker Skinny bitch, Aperol spritz eller Espresso martini på byen og snuser en hvit og slim sak (jeg har ikke peiling på snusmerker). Hun og de basic venninnene hennes bruker mer tid på å ta bilder av hverandre til Instagram og Snap enn å faktisk feste eller få med seg eventuelle konserter eller ferier de er på. På bildene legger alle hodet på skakke og smiler, og så kommenterer de "pena" til hverandre etterpå. Dette er jo fasit. Mangler bare en løkkeskrifttatovering som sier "stay strong", noe Levis-tøy, og store klumpete joggesko. Og selvsagt tiktok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #58 Del Skrevet 16. august 2021 Cuntzilla skrev (14 timer siden): Brukes vel ikke om de som nødvendigvis ønsker å gli inn i mengden, men om de som gjør det selv om det kanskje ikke akkurat var målet. Nå sauser jeg sammen trender fra flere år tilbake, men vil si en basic bitch i Norge har veske fra Michael Kors eller Marc Jacobs, 2xu tights, Holzweiler-skjerf, Canada Goose/Parajumpers-parkas, muligens Uggs på vinteren fremdeles, Ganni-kjole, fillers i leppene, 3-4 ringer i ørene, driver med yoga eller crossfit, elsker alt med quinoa eller avocado i, spiser ikke gluten, elsker å gå med Starbucks-kopp i hånden, har veskehund, alltid siste iPhone, har bikinibilder på insta, går på Palmesus eller Findings eller Øyafestivalen uten å bry seg veldig om musikken, og da har hun googlet opp hva kjendisene gikk i på Coachella det året og kopiert den stilen, eventuelt prøvd å kle seg ut som en som er litt rocka med converse-sko og bandskjorte fra HM. Drikker Skinny bitch, Aperol spritz eller Espresso martini på byen og snuser en hvit og slim sak (jeg har ikke peiling på snusmerker). Hun og de basic venninnene hennes bruker mer tid på å ta bilder av hverandre til Instagram og Snap enn å faktisk feste eller få med seg eventuelle konserter eller ferier de er på. På bildene legger alle hodet på skakke og smiler, og så kommenterer de "pena" til hverandre etterpå. Spot on👌😃 Anonymkode: ed7d4...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #59 Del Skrevet 16. august 2021 1 hour ago, Saph said: Basic bro 👍 https://www.bustle.com/articles/62368-42-undeniable-signs-you-or-someone-you-know-is-a-basic-bro Eksen min er en basic bro, studerer økonomi og vil jobbe innen finans, går med capen feil vei, kaller kompisene sine bros og de norske for gutta boyz, skal alltid vise hvor mye penger han har og røyker sigar, elsker vegas selv om han aldri har vært der, poster throwback bilder fra coachella, snakker om russetiden som høydepunktet i livet sitt, poster stylet modell bilder av seg selv foran diverse ting, alltid en unnskyldning for å være toppløs, skal alltid drikke og er klar for fest, ser opp til hovedpersonen i Wolf of Wall Street, og masse masse mer 😅 han skiftet totalt personlighet etter det ble slutt, han vat en helt annen person da vi var sammen. Vet dessverre alt dette siden vi har en del felles venner. Anonymkode: 62180...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 16. august 2021 #60 Del Skrevet 16. august 2021 Cuntzilla skrev (14 timer siden): Brukes vel ikke om de som nødvendigvis ønsker å gli inn i mengden, men om de som gjør det selv om det kanskje ikke akkurat var målet. Nå sauser jeg sammen trender fra flere år tilbake, men vil si en basic bitch i Norge har veske fra Michael Kors eller Marc Jacobs, 2xu tights, Holzweiler-skjerf, Canada Goose/Parajumpers-parkas, muligens Uggs på vinteren fremdeles, Ganni-kjole, fillers i leppene, 3-4 ringer i ørene, driver med yoga eller crossfit, elsker alt med quinoa eller avocado i, spiser ikke gluten, elsker å gå med Starbucks-kopp i hånden, har veskehund, alltid siste iPhone, har bikinibilder på insta, går på Palmesus eller Findings eller Øyafestivalen uten å bry seg veldig om musikken, og da har hun googlet opp hva kjendisene gikk i på Coachella det året og kopiert den stilen, eventuelt prøvd å kle seg ut som en som er litt rocka med converse-sko og bandskjorte fra HM. Drikker Skinny bitch, Aperol spritz eller Espresso martini på byen og snuser en hvit og slim sak (jeg har ikke peiling på snusmerker). Hun og de basic venninnene hennes bruker mer tid på å ta bilder av hverandre til Instagram og Snap enn å faktisk feste eller få med seg eventuelle konserter eller ferier de er på. På bildene legger alle hodet på skakke og smiler, og så kommenterer de "pena" til hverandre etterpå. Haha dette burde stå i ordboka 😁🙌🏼 Helt rått bra beskrevet 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå