Gå til innhold

Trenger hjelp til å fylle ut meldekort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 uker ferie nå å skal fylle det ut for første gang på meldekortet. Jeg jobber litt å får resten på AAP. Skal fylle ut for uke 31 og 32. I uke 31 så jobbet jeg 6 timer mandag og 6 timer tirsdag som er fast hver uke og i uke 32 har jeg hatt ferie hele uken. Noen som vet hvordan jeg skal fylle det ut. Er litt redd for å gjøre feil. På forhånd takk! 

Anonymkode: 03fc1...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i samme situasjon, og fikk beskjed at jeg ikke skulle krysse av for ferie, men bare skrive timer på de dagene man har jobbet. 

Dersom begge ukene på meldekortet er ferie fra deltidsjobben, skal man krysse «nei» på det første spørsmålet (at du ikke har hatt lønnet arbeid).

Anonymkode: f526e...74e

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg var i samme situasjon, og fikk beskjed at jeg ikke skulle krysse av for ferie, men bare skrive timer på de dagene man har jobbet. 

Dersom begge ukene på meldekortet er ferie fra deltidsjobben, skal man krysse «nei» på det første spørsmålet (at du ikke har hatt lønnet arbeid).

Så da skal jeg krysse nei for at jeg har hatt ferie i uke 31 og 32 å så bare føre opp at jeg har jobbet 6 timer mandag og 6 timer tirsdag? Ikke skrive noe på uke 32? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så da skal jeg krysse nei for at jeg har hatt ferie i uke 31 og 32 å så bare føre opp at jeg har jobbet 6 timer mandag og 6 timer tirsdag? Ikke skrive noe på uke 32? 

Har du avklart med veilederen din at du kan ta ut ferie?

Anonymkode: 5cb1a...865

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du avklart med veilederen din at du kan ta ut ferie?

Anonymkode: 5cb1a...865

Jeg har gitt beskjed.

Skrevet

🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, da skal det bli riktig. Da vil du få aap for uke 32, siden du ikke får lønn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...