Gå til innhold

strømpebukse eller stay-ups?  

29 stemmer

1. 1. strømpebukse eller stay-ups?

• strømpebukse
      12
    • stay-ups
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg ble litt inspirert av en annen tråd her som gjalt stay-ups.

jeg har selv brukt strømpebukser siden jeg var liten.

har faktisk aldri tenkt på og bruke stay-ups.

så da tenkte jeg at jeg kansje skal bruke det neste gang jeg ha kjole/skjørt på meg.

men da lurte jeg litt her på hva dere foretrekker og bruke?

stay-ups eller strømpebukse?

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kjøper skikkelige stay-ups fra feks. Wolford så foretrekker jeg helt klart det. Ellers bruker jeg strømpebukser, men liker ikke merket på magen etter strikken.

Skrevet

Stay-ups! Så sant det mulig i forhold til antrekket. Er utrolig mye mer behagelig enn kjipe strømpebukser.

Skrevet

Strømpebukser, stay ups gir meg en stor bulk i låret. Kan hende jeg har vært uheldig, har kun prøvd stay ups fra hm, men det frister ikke til gjentagelse.

Skrevet

Helt klart stay ups!

Har aldri likt ekle strømpebukser...

Skrevet

Har opplevd at stay-upsen sklir ned på verst tenkelige øyeblikk (sto alene foran en folkemengde og spilte fiolin i en kirke, måtte klemme bena sammen mens jeg spilte, og var livredd for å bevege meg slik at det skulle gli enda mer...).

Så aldri mer stay-ups for min del. Jeg 'safer' med strømpebukse!

Skrevet

Strømpebukse! Men under den kjolen jeg bruker mest når jeg skal "være fin", kan jeg ikke bruke det, og da er stay-ups et godt alternativ.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Stort sett alltid stayups. Føler meg bedre. Strømpebukse er egentlig veldig ubehagelig å ha på.

Skrevet
Stort sett alltid stayups. Føler meg bedre. Strømpebukse er egentlig veldig ubehagelig å ha på.

For meg er det helt omvendt. Synes strømpebukser er mer behagelig og stayups er ukomfortabelt.

Skrevet

Stort sett strømpebukser, unntatt til lange, smale skjørt og kjoler.

Skrevet

stay-ups. og hofteholdere gjør at man slipper det ubehagelige problemet med at de glir ned :)

Skrevet
stay-ups. og hofteholdere gjør at man slipper det ubehagelige problemet med at de glir ned :)

Er ikke hofteholdere litt trøblete..? Har lurt på å kjøpe, men ser for meg at jeg kommer til å bruke mye tid for å få de til.... :ler:

Skrevet

kom på et strømpebuksetilfelle...

husket en venninne som (litt snytt ja) sto og rocka på et utested en gang.

jeg kom sammen med en annen venninne, og det første vi ser er x som står og shaker vilt med skrevet på strømpebuksa faretruende nært knærne, mao langt nedenfor skjørtekanten.

ler så jeg griner av det minnet.

men jeg bruker bare strømpebukser, stay-ups får jeg merkelige lår av.

liker heller ikke strikken, men kjøpte en strømpebukse helt uten hold-inn og den var mye bedre. men hun som skulle ta imot betalingen gjorde meg (høylytt) oppmerksom på at "du vet at dette ikke er en HOLDINNSTRØMPEBUKSE??"

forbanna krek...

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Helt klart stay-ups for meg. Hater strømpebukser når jeg skal tisse i fylla. Det verste er pinetrange hold-ins, som en nesten ikke kommer seg ut av... Men ser jo at det er delte meninger, så det enkleste er kanskje bare å prøve selv?

Skrevet

Min favoritt er stay ups!

Men en ting som er litt kjipt, er at de av og til kan falle ned og vil ikke henge skikkelig på. Jeg husker en episode spesielt godt. Jeg var ute på byen og litt på druen da jeg skulle hjem. Den ene stay upsen falt ned HELE tiden. Jeg ble skikkelig frustrert og letet etter ett sted hvor jeg kunne dra skjørtet mitt litt opp så jeg kunne få den skikkelig på. Jeg gikk langs bryggen ( i Bergen) og stilte meg inntil en bod hvor jeg da dro skjørtet mitt opp og prøvde å "feste" strømpen da det plutselig kom FLOMLYS på hele meg :overrasket: Da stod jeg rett ved siden av et stort Marine skip og mange menn stod plutselig og hoiet og ropte på meg. det var veldig PINLIG!! :rodme:

Skrevet

Bruker mest stay-up, men fra å nesten bare bruke dem, bruker jeg nå mer og mer strømpebukse.

Skrevet (endret)

Jeg simpelten elsker kvinner i stay-ups! :sjarmor::kyss:

Endret av Skauta
Skrevet

Stay-ups. Spesielt under jeans når det er kaldt er det mykje bedre enn strømpebukser.

Føler meg dessutan meir "pynta og sexy" med stay-ups på når eg skal ut.

Typen diggar forresten og at eg forfører han med stay-ups på. :sjarmor:

Sognejente

Skrevet

Bruker mest strømpebukser, for jeg liker ikke den kalde glippen. Eneste problemt er at det ikke er spesielt sexy og ta av og på strømpebukser. Litt mere "seduction" over stay ups i så måte.

Piglet

Skrevet

Kjæresten min er ikke begeistret for strømpebukser og brukte stay ups da vi kom sammen. Dyre løsninger, begge alternativer, når hun bruker skjørt mer enn bukse. Enten betaler man for buksedelen hver gang eller strikkene og blondekantene til glede for produsentene.

Hun hadde også noen strømper og holdere som ikke var egnet til mer enn innebruk og sjekket norske klesbutikker og undertøysforretninger. Ingenting brukbart som ville holde strømpene ordentlig på plass. Hun sjekket nettet og fant engelske butikker med gode kvaliteter og priser. Hofteholderne (er ikke strømpeholdere et bedre ord!) må ha metallklyper og helst seks stropper, sier hun. Etter denne tid har hun utelukkende brukt strømper, og med nettprisene spart en god del penger. Da jeg oppdaget at hun også brukte strømper på jobb, ble jeg først litt betenkt. Men nå trives jeg med tanken på en konservativ saksbehandler med litt bar hud under kontorpulten. Forøvrig bruker hun nå i kulden tynne ullstrømper og en truse som dekker den bare huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...