Pludre Skrevet 5. oktober 2002 #1 Skrevet 5. oktober 2002 Long time, no see Pludre speaking Jeg har ikke glemt dere, er bare blitt litt vel fokusert på en annen side her på nettet :o :o Nemlig Snart Gravid. Jeg er jo nygift og vi prøver nå på nr. 2 :D Satt her forleden og tenkte at " Oisann, KG har jeg nesten glemt, og de er fryktelig lenge siden jeg har vært der inne nå. " :o :o Så her er jeg !! Har dere savna bussjåføren deres her inne da ?? Skal skjerpe meg noe alvorlig * klaps på lanken* Stor klem fra Pludre
Væren Skrevet 5. oktober 2002 #2 Skrevet 5. oktober 2002 Fint at du stakk innom, Pludre! :o Trodde du vi hadde glemt deg??? Hæ??? Alvorlig??? Se her, hva jeg foreslo for et par dager siden: http://kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php...b9a6a4acb85cb6c Tar du utfordringen? Vi trenger forsyninger, ettersom vår ellers så pliktoppfyllende bøssebærer og min egen hyrde, Kris, har valgt å ta ulønnet permisjon på ubestemt tid, utelukkende for å drive dank og slange seg med kassevis av pærebrus på bassengkanten! Han slår om seg med ordtak hentet fra alskens reklamesnutter, som f.eks. "MÅ HA DET - BARE MÅ HA DET!" og "FORDI JEG HAR FORTJENT DET!" Jeg prøver meg med "DET SKJER IKKE NOE FØR DU BEGYNNER, VET DU!" men det ser ikke ut til å ha hatt noen effekt så langt... Forøvrig kan jeg rapportere om en liten stigning i aktiviteten her i menigheten, etter en heller død periode. Det rasler i busker og trær, så det skjer ting på bassengkanten, i og utenfor lysthuset og garantert i Gullepleskogen! :D Lykke til med prøvingen, Pludre! Håper å se mer til deg framover! God klem fra
Kris Skrevet 6. oktober 2002 #3 Skrevet 6. oktober 2002 Hei! Jeg er her jeg også, og jeg har det bra! Væren jeg vet jeg burde vært ute med spannene, men jeg er ganske sliten for tiden, og trenger å samle overdkudd! Har du ikke hørt om at mennesker trenger ferie? Det er mulig dere hellige engler ikke trenger ferie, men bøssbærere uten vinger på ryggen må ha ro og fred en gang i blant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå