AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Sitte på do med døra oppe,gå naken eller i undertøyet rundt i huset når man vil, fise hvor som helst i huset når man må, shave leggene i stua, trimme kusehåret i stua, sitte i bar overkropp (som dame) når det er varmt, klø seg i ræva uten å være diskré, spise hva man vil, drikke alkohol når man vil? Sikkert flere ting jeg ikke kommer på akkurat nå. Men kan man gjøre alle disse tingene med en samboer? Anonymkode: a3c82...bed
Gjest Robin666 Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Kjør på. Antar at hun (måten du skriver på tilsier at du er mann/evt lesbisk) dumper deg raskt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Jeg gjør ikke disse tingene når jeg er singel en gang. Dessuten er det ALDRI ok at en mann går med bar overkropp heller. Menn skal være maskuline, de skal være påkledt og utendørs. Anonymkode: 2f87b...a9a 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Mye av dette er ikke normal atferd.. Singel eller ei. Anonymkode: ba795...703 19
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Det spørs vell mest på hva samboeren godtar. Jeg hadde ikke godtatt det Anonymkode: 5f3d9...a37 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Robin666 skrev (5 minutter siden): Kjør på. Antar at hun (måten du skriver på tilsier at du er mann/evt lesbisk) dumper deg raskt. Jeg er ikke noe av det, men kan det ha noe å si at jeg har asperger og aldri hatt samboer? Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør. Anonymkode: a3c82...bed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det spørs vell mest på hva samboeren godtar. Jeg hadde ikke godtatt det Anonymkode: 5f3d9...a37 Hva hadde du ikke godtatt? Du gjør vel sikker selv mange av disse tingene når ingen andre er i hus? Anonymkode: f4676...8df
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sitte på do med døra oppe,gå naken eller i undertøyet rundt i huset når man vil, fise hvor som helst i huset når man må, shave leggene i stua, trimme kusehåret i stua, sitte i bar overkropp (som dame) når det er varmt, klø seg i ræva uten å være diskré, spise hva man vil, drikke alkohol når man vil? Sikkert flere ting jeg ikke kommer på akkurat nå. Men kan man gjøre alle disse tingene med en samboer? Anonymkode: a3c82...bed Det bestemmer man sjøl. Jeg bor aleine og legger ikke irjrn kusehår i stua. Både jeg og kjæresten går iblant naken eller med bar overkropp hos meg, fortrinnsvis bak gardiner, men jeg har ikke gjenboere, så spesielt om kvelden er det ikke så viktig. Alkohol går det lite i, uansett. Drakk alkohol sist på 17.mai, og da kun 1 glass sjampanje. Jeg spiser sterk mat når kjæresten ikke er på besøk, hadde vi bodd sammen hadde jeg spist det når vi jobba om hverandre. Det er ikke noe stress, han tåler bare ikke chili og sånt. Anonymkode: 4a535...ef9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ...kan det ha noe å si at jeg har asperger og aldri hatt samboer? Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør. Anonymkode: a3c82...bed Ja, det kan ha noe å si. Spesielt dette med asperger. Anonymkode: 4a535...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det kan ha noe å si. Spesielt dette med asperger. Anonymkode: 4a535...ef9 Ok, så når folk sier til meg at man kan gjøre de samme tingene med samboer og at et forhold ikke forhindrer noen ting, så er det blankt løgn det da. Anonymkode: a3c82...bed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, så når folk sier til meg at man kan gjøre de samme tingene med samboer og at et forhold ikke forhindrer noen ting, så er det blankt løgn det da. Anonymkode: a3c82...bed Jeg vet ikke hvilke folk du kjenner, hva de har sagt til deg og hvordan du har tolka det de sa. Det er vanlig å måtte tilpasse seg noe som samboer. Men det kommer jo helt an på hva som plager den du skal bo med, og hvilke vaner du har fra før. Anonymkode: 4a535...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 De gikk nok ikke inn for å lyve til deg men ordla seg litt feil. I et forhold må man gi og ta. Man må tilpasse seg den andre. Ikke leve helt som før Anonymkode: 82231...8a9 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #13 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sitte på do med døra oppe,gå naken eller i undertøyet rundt i huset når man vil, fise hvor som helst i huset når man må, shave leggene i stua, trimme kusehåret i stua, sitte i bar overkropp (som dame) når det er varmt, klø seg i ræva uten å være diskré, spise hva man vil, drikke alkohol når man vil? Sikkert flere ting jeg ikke kommer på akkurat nå. Men kan man gjøre alle disse tingene med en samboer? Anonymkode: a3c82...bed Vi sitter på do med åpen dør, går nakne eller i undertøyet når vi vil, fiser når vi må (når det bare er oss hjemme), sitter i bar overkropp om vi er varme (eller i trusa...), spiser hva vi vil (men ofte planlegger vi jo hva som skal spises og spiser sammen, men blir jo noe vi har lyst på), drikker alkohol når vi vil (drikker uansett ikke så ofte). Å shave kusa eller leggene i stua har vi aldri gjort, og jeg vet ikke om noen som gjør det heller. Det gjøres i dusjen på badet, men har ikke noe problem med at døra er åpen når jeg shaver...Er også sjelden jeg har rævkløe, så det er ikke noe jeg trenger å tenke på - ikke han heller, men dersom det skulle ha skjedd, så hadde vi vel ikke gjemt oss på do for å klø - men heller ikke stått åpenlyst å gravfsa i rompa 😂 Anonymkode: 5e16b...43e 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Skrevet 15. august 2021 Jeg skjønner ikke det der med hårfjerning i stua. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 45b3f...d2f 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #15 Skrevet 15. august 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Sitte på do med døra oppe,gå naken eller i undertøyet rundt i huset når man vil, fise hvor som helst i huset når man må, shave leggene i stua, trimme kusehåret i stua, sitte i bar overkropp (som dame) når det er varmt, klø seg i ræva uten å være diskré, spise hva man vil, drikke alkohol når man vil? Sikkert flere ting jeg ikke kommer på akkurat nå. Men kan man gjøre alle disse tingene med en samboer? Anonymkode: a3c82...bed Jeg har gjort og kunne gjort de fleste tingen på denne lista. De tingene jeg ikke ville gjort er ting jeg heller ikke ville gjort alene/som singel. Skjønner at ikke alle har det sånn i sitt samboerskap, men jeg vil være i et forhold hvor det er rom til å være 100% seg selv. Heldigvis har vi veldig like preferanser og prioriteringer, så det blir ikke noen konflikter rundt det, og vi er begge kjempefornøyde. Anonymkode: 0f117...834 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #16 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok, så når folk sier til meg at man kan gjøre de samme tingene med samboer og at et forhold ikke forhindrer noen ting, så er det blankt løgn det da. Anonymkode: a3c82...bed Etter som du har Asperger, så er sikkert en av utfordringene dine at du tar alt helt bokstavelig. Når folk sier de gjør de samme tingene når de har samboer, som når de er single, så mener de nok ikke at de lever som en huleboer, uansett. Å trimme kjønnshår i stua er nok ikke vanlig å gjøre, uansett om man er singel eller ei. Å kle på seg er noe de fleste gjør hver dag. Og folk har forskjellig drikkemønster når det kommer til alkohol. Noen drikker mye, andre lite. Om du velger å rape, fise og klø deg i ræva om du får samboer, så er jo det opp til deg. Kanskje finner du en som synes det er helt greit, kanskje ikke. Folk er forskjellige, og har ulike grenser. Anonymkode: 7c2e2...b63 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #17 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skjønner ikke det der med hårfjerning i stua. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 45b3f...d2f Fordi det er et tidsfordriv. Jeg kan se på tv samtidig. På samme måte som å ta et fotbad foran tv'n. Anonymkode: a3c82...bed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #18 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg gjør ikke disse tingene når jeg er singel en gang. Dessuten er det ALDRI ok at en mann går med bar overkropp heller. Menn skal være maskuline, de skal være påkledt og utendørs. Anonymkode: 2f87b...a9a Huff da... går rundt i bar overkropp nå og gjør husarbeid! Blir jo svett... oh well... 🤷♂️ Hilsen mann 40 Anonymkode: 74993...285 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #19 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi det er et tidsfordriv. Jeg kan se på tv samtidig. På samme måte som å ta et fotbad foran tv'n. Anonymkode: a3c82...bed Hvis du får samboer er det vel mer aktuelt å knulle foran tven. Anonymkode: 4a535...ef9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #20 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Etter som du har Asperger, så er sikkert en av utfordringene dine at du tar alt helt bokstavelig. Når folk sier de gjør de samme tingene når de har samboer, som når de er single, så mener de nok ikke at de lever som en huleboer, uansett. Å trimme kjønnshår i stua er nok ikke vanlig å gjøre, uansett om man er singel eller ei. Å kle på seg er noe de fleste gjør hver dag. Og folk har forskjellig drikkemønster når det kommer til alkohol. Noen drikker mye, andre lite. Om du velger å rape, fise og klø deg i ræva om du får samboer, så er jo det opp til deg. Kanskje finner du en som synes det er helt greit, kanskje ikke. Folk er forskjellige, og har ulike grenser. Anonymkode: 7c2e2...b63 Ja, jeg gjør kanskje det. Det er jo mange som påstår at de kan gjøre akkurat det samme som singel i et forhold, men ikke alt tydeligvis. 😜 Anonymkode: a3c82...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå