Gå til innhold

Hva er det beste ved kjæresten/ektefellen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja: Hva er det aller beste ved den du er sammen med? Er det noe han/hun gjør, en god side han/hun har? 

Anonymkode: 43c9d...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans ærlighet. 

Anonymkode: 7d40e...ebd

Skrevet

At han elsker meg akkurat sånn jeg er med alle mine skavanker ❤

Anonymkode: 0f605...d20

Skrevet

Hennes (kj)ærlighet og åpenhet. Hun forteller meg alt som skjer i livet hennes og det gjør meg utrolig trygg. Dessverre slet jeg med litt sjalusi i starten da jeg så hvor omsvermet hun var, men dette har gjort meg så trygg at all sjalusi er forsvunnet som dugg for solen. Vi har det fantastisk sammen selv etter mange år.

Skrevet

- Han er en fantastisk pappa for barna våre. 
- Han setter alltid familien først, selv om han har en stressende jobb

- Han er raus, både med meg, barna våre, familien sin, og familien min. 
- Han holder seg godt, trener mest for helsens del men det er jo fint for meg at han ser bra ut 😍

Men det som virkelig gjør en forskjell for meg når det gjelder tiltrekning er at jeg alltid føler meg så trygg med han. Han ordner opp i alle problemer, hva det nå enn skulle være, er ekstremt selvsikker (på en deilig, mandig måte) og jeg er uendelig stolt av å være konene hans. 

Skrevet

at alle syns han er så veldig grei

Skrevet

Ærlig, raus, tålmodig og trygg på seg selv. Alt det gir en urolig utstråling som jeg elsker.

Skrevet

Den fantastiske kjemien vi har, som gjør at det kjennes så rolig, stille, trygt, fint ut å være sammen. Men så kan det eksplodere i fantastisk sex når vi ønsker det også! 💕 

Jeg føler meg totalt trygg og hjemme når jeg befinner meg innenfor hans radius. 

Anonymkode: aaec5...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...