AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Noen her som har avtjent verneplikt og kan gi noen tips om hvordan man får sovet godt i forsvaret? Er det lyst/ mørkt der man sover? Ha med sånn sovemaske? Ørepropper? Hva gjorde du? Har fått beskjed om at det blir mye ventetid, men hva gjør man da? Bok, sitter med telefon og diller? Får man ladet vanlig, eller er innkjøp av en powerbank lurt? Alle tips tas imot med takk! Anonymkode: 78faa...ca0
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Mørkt når du sover. Ha med ørepropper 83 Jensen snorker noe jævlig Anonymkode: b59c0...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Ta med deg små plastposer til å ta mobil, tampong, speil, paracet osv. i klær så de ikke blir våte. Kjøp deg gode innleggsåler på apoteket til å ha i feltskoene og en god treningsbh som ikke strammer. Min erfaring er at jeg sov som en stein i militæret. Du får ørepropper utdelt. Jeg tror ikke det er lov å ha med mobil på alle øvelser, det er uansett vanskelig å få ladet. Jeg har powebank med når jeg kan. Militæret er MYE venting men også mange å skravle med. Lykke til 😃 Anonymkode: df064...f85 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Sug til deg alle triks i klasserommet før du skal på vinterøvelse. Er en grunn til at norske/finske soldater er drevne i snø. Tørk våte klær i bunnen av soveposen på natten, ikke vask fjeset og hold beina tørre og varme. Drikk nok vann. Kle av deg før aktiviteter og kle på deg når det er pause. Anonymkode: df064...f85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå