Hedda-78 Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hvor lenge før konfirmasjonen fikk dere vite hvilken dato det kom til å bli? Og for dere som leide lokale, hvor lenge før konfirmasjonen bestilte dere lokale? Her får vi ikke vite datoen før i juni, altså 11 mnd før konfirmasjonen. Jeg frykter at det er for sent å bestille lokale da...
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Har hatt to konfirmanter, mener vi fikk vite det sommeren før (da var konfirmasjonene i mai året etter). Bestilte lokale så fort vi fikk vite datoen. Det var ledig da, men det ble fort fylt opp andre steder. Anonymkode: 9e244...840
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Vi ringte inn flere år i forveien og sporte om vi kunne få no lokale til konfirmasjon det og det året… liten plass, få lokale og bare en konfirmasjonshelg 😂 Anonymkode: c8e67...e83
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 3 år før leide lokale nesten 2 år før Anonymkode: f1f5a...588
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Vi koblet ikke at vi måtte bestille lokale da vi fikk datoen så da vi kom på det et par uker senere var jo alle de vanlige lokalene i bydelen tatt. Fant et i et borettslag vi ikke hører til så ingen krise heldigvis, men vil anbefale å følge med og bestille med en gang dere får datoen. Anonymkode: d81ca...a35
Hedda-78 Skrevet 15. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2021 Vi skal ha HEF-konfirmasjon, og jeg frykter at de som skal ha kirkelig konfirmasjon får vite dato lenge før oss, og dermed blir alle lokalene bestilt før vi har fått datoen... Men vi kan da ikke bestille før man vet dato??
Ulrikke Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Bestilte samme sekund omtrent vi fikk vite datoen. Husker ikke nå hvor lang tid i forveien det var, dessverre (skulle egentlig vært konfirmert mai 2020, ble september 2020 pga korona, så alle "hvis" og "muligens" mellom mai og september har gjort at jeg ikke husker... Her er humanistisk og kirkelig konfirmasjon aldri samme helger, så sånn sett er det ørlite mindre trøkk på lokalene... Man kan jo ikke bestille før man vet dato, men da bør man være kjapp.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 Hedda-78 skrev (17 minutter siden): Vi skal ha HEF-konfirmasjon, og jeg frykter at de som skal ha kirkelig konfirmasjon får vite dato lenge før oss, og dermed blir alle lokalene bestilt før vi har fått datoen... Men vi kan da ikke bestille før man vet dato?? Datoene for konfirmasjon neste år, ligger allerde ute på nettsidene deres. Anonymkode: a629f...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 Har ikke hatt konfirmant enda, men vet at det er konfirmasjoner i min kommune første helga i mai, siste helga i mai og første helga i juni. Så sånn sett er det bare å booke lokale for oss. Her må vi booke lokale minst 2 år i forveien, helst før. Bor i en liten kommune med 7000 innbyggere, og det er få lokaler å ta av. Anonymkode: 80b87...742
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 Her jeg bor, et lite tettsted med få lokaler, så er det ikke helt uvanlig at lokalet blir leid 4-5 år i forveien. Vet, helt sykt. Men så er det altså slik at det er fast med konfirmasjon i pinsen her og det har det vert i alle år. Anonymkode: 428b3...d7c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 Ikke booket enda selv, men har visst datoen i et par måneder alt. Må sjekke om vi får tak i et lokale, men ingen krise for kan i verste fall ha det hjemme. På små steder er det etter hvert vanlig å feire andre helger enn selve konfirmasjonshelgen fordi det er få lokaler å oppdrive. Anonymkode: b4412...259
Hedda-78 Skrevet 15. august 2021 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Datoene for konfirmasjon neste år, ligger allerde ute på nettsidene deres. Anonymkode: a629f...2c1 Ja, men det er ikke neste år vi har konfirmant, det er 2023😊 Det er flere mulige datoer her, og nøyaktig hvilken dato det blir vet man ikke før man har fått meldt seg på, og den påmeldingen åpnes ikke før i Juni 2022.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå