AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Jeg er så lei meg i dag. 🥺 Jeg hadde det jeg engang trodde var venninner, vi hadde litt ulike interesser og jeg likte ikke så godt når de baksnakket andre på fester. Jeg var den eneste som ikke lo sammen med de. Disse to venninnene snudde plutselig ryggen til meg og de ville ikke gi meg en forklaring på hvorfor. Jeg har aldri sagt noe stygt om noen eller gjort noe galt imot disse to. Men så var det noen menn disse to likte som tok kontakt med meg istedenfor, og jeg kan forstå de ble skuffet. Jeg ga tydelig svar jeg ikke var interessert, fordi på den tida hadde jeg en kjæreste/min eks. Jeg har tenkt det var derfor disse to venninnene ikke ville være venninne med meg mer. Uansett.. på den tida hadde jeg også en kompis som jeg hadde kjent i mange år. Han hadde også hilst på min familie mange ganger opp gjennom årene vi hadde kjent hverandre, og han kom godt overens med min eks. Jeg trodde iallfall han var en god venn. … inntil jeg inviterte han med på fest, og han etterpå vendte ryggen imot meg uten å gi meg en forklaring på hvorfor. Nå er han invitert på fester til disse to eks venninnene hele tida. Jeg har alltid vært grei mot han og barna hans. Jeg har gått inn i meg selv så mange ganger og gransket meg selv, men jeg blir aldri klokere. 🥺 Nå er det nylig slutt mellom min eks og meg gjennom 10 år. Han vet så mange personlige ting om meg som jeg ikke ønsker skal bli utlevert, min familie og min datter. Vi har opplevd mye sammen i 10 år. Jeg frykter disse «venninnene» skal «huke tak i han..» fordi jeg vet de elsker og baksnakke meg. Det er ikke så vanskelig å unngå og legge merke til når jeg ser de sammen ute på byen engang i blant. Selv om det er slutt mellom min eks og meg, ble vi enig å skilles som venner og jeg håper så klart han vil være lojal mot min datter og meg. Helt ærlig så vil det gjøre så forferdelig vondt om de vil «ta han inn i varmen» og jeg vet hensikten deres er kun for å såre meg. Og eks min snakker mye om sin forrige eks, så jeg vet han kan være veldig naiv. I såfall føler jeg ikke tør å gå ut mer, ikke være pålogget noen plass eller kanskje det beste hadde vært å flytte. Anonymkode: 00e19...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå