AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Noen som vil dele erfaringer?😊 Anonymkode: a7184...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Hatt profil der i to omg. Begge 3 mnd hver. Jeg har mange bilder og fyldig profiltekst, som etter min mening er litt humørfylt, samtidig som den beskriver meg; mine interesser i overskriftsform, at jeg har barn, jobben min, hva jeg ser etter. Tydelig på at jeg ser etter noe som kan bli en seriøs relasjon. Jeg smiler på bildene uten solbriller eller annet som skjuler meg, og har både portretter, helbilder og et fjellbilde- fordi jeg er veldig glad i å bruke naturen og være ute. Jeg har massevis av folk innom profilen, og en god del som liker meg. Men. 99% er fra andre kanter av landet. En veldig stor andel har jeg veldig lite til felles med; det virker som om kanskje 9 av 10 av de som liker min profil har maks videregående skole, og er interessert i bil/MC, fotball og/eller gaming. Ikke noe gæernt med dette altså, men det er ikke det jeg ser etter. De aller, aller fleste har profilbilder hvor de ser sur og misfornøyd ut. Det er veldig langt mellom de som smiler. Jeg tiltrekkes av varme personligheter, noe som ikke kommer fram på et bilde der det ser ut som han er dømt til å spise surstrømming resten av livet. Jeg har blitt kontaktet av 4 menn. 1. var rett på sak, om jeg ville ha det litt gøy i sommer. Ikke det jeg så etter. Svarte høflig, fikk en aldri så liten skyllebøtte i retur. Uoppdragne kiøter. 2. bodde på helt annen kant av landet, og spurte bare "Står til?" Svarte at jeg leter i nærområdet, men ønsket ham lykke til videre. Fikk et søtt og høflig svar tilbake. 3. Litt pussig profil, med masse bilder av en bålkjele og fotenden av sovepose, liggeunderlag og tursekk. Men ingen bilder av fyren, og ingen tekst. Men han presenterte seg selv skikkelig i teksten til meg da. Virka litt interessant, men jeg merka jeg ikke liker å snakke med noen jeg ikke har noe inntrykk av fysisk sett. Så jeg avslutta høflig. Fikk aldri svar på det. 4. Myyye yngre mann, på helt annen kant av landet, skriver bare "hei :)", har ingen tekst i profilen, ingen bilder av seg selv unntatt profilbildet, der han er laangt unna. Sorry, men sånt gidder jeg ikke. Jeg må da få noe info om hvem det er som ønsker å snakke med meg! Ingen har tatt tak i noe av det som står i profilteksten. Så. Når de 3 mnd er over om 2 uker er jeg off og ser meg aldri tilbake. Nå har jeg prøvd sukker, Tinder, Møteplassen og Match, er likt over hele fjøla, jeg orker ikke. Anonymkode: dba22...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå