AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #21 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Trasig at konfirmasjon bare handler om penger. Jeg synest at 10 000kr er alt for mye som gave fra besteforeldre. Anonymkode: eca2c...913 Fordi? Anonymkode: b1840...fd6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #22 Skrevet 15. august 2021 Vet det blir 5000 fra min mor , hun er alene og har mange barnebarn Anonymkode: b1840...fd6
Gjest Saph Skrevet 15. august 2021 #23 Skrevet 15. august 2021 (endret) Besteforeldrene mine hadde sparekonto til alle barnebarna der det ble satt inn penger nå og da. Vet ikke hvor mye alle fetterne/kusinene mine fikk, men jeg fikk rundt 10.000. Søsteren min fikk spleisebunad så hun fikk ikke penger i hånd, og fetteren min ønsket seg moped og fikk det spleiset på. Men jeg tror du skal ta det tenåringsgutter sier til hverandre, med en klype salt. Vedder på de også forteller hverandre at de har fingret den fineste jenta i klassen og pult minst fire stykker, faren deres er verdens sterkeste og alle har kjemperike slektninger og kjenner kule kjendiser 😂 Endret 15. august 2021 av Saph
Ulrikke Skrevet 15. august 2021 #24 Skrevet 15. august 2021 Har aldri vært borti at noen FORVENTER noe som helst.... Ubetenksomme tenåringer kan kanskje "håpe", men å forvente blir jo helt på jordet.... Folk gir vel etter evne og etter hva de synes er ok, om det er tusen eller ti tusen kroner er jo opp til hver enkelt, ingen har lik økonomi og like utgifter! Svigerforeldrene mine har mange barnebarn, og de har ligget på 5000 til hver, såvidt jeg husker. Mine foreldre har god økonomi og bare ett barnebarn, men de har også gitt mer enn svigerforeldrene mine til konfirmasjonene til mine tre stebarn. Vi har selvfølgelig snakket med alle ungene om, utenom konfirmasjonen, at ikke alle har like mye penger de kan gi bort, og det har de skjønt uten videre. Dersom noen av dem hadde forventet noe som helst hadde det blitt månelyst....
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #25 Skrevet 7. mai 2024 Var nylig i en konfirmasjon der konfirmanten fikk et kort fra besteforeldrene om at de skulle vippse en tusenlapp når de fikk penger, for nå var de "blakk". De kunne ikke gi mer fordi de skal på flere ferier i år. Alle i selskapet har reagert på dette, at det var null gave på selve dagen fordi de skal ha ferier. De har vel visst i 15 år at det kommer en konfirmasjon🙄 Anonymkode: 4cc1f...a84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå