Gå til innhold

Er det rart å ikke kysse på munnen under ons?

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Jeg har likt å kysse på munnen under ons, men under pandemien har jeg ikke det. Man må jo ikke kysse ons på munnen tenker jeg, det viktigste er jo sexen og den er like god uansett, men noen synes det er rart at jeg ikke vil. Skjer det at noen gjør det så blir jeg irritert. Det er greit å kysse og bli kysset fra halsen og ned, men bare ikke munnen og ansiktet.

Kysser dere sexpartneren på munnen under ons? Synes dere det er rart å ikke gjøre det? Hvorfor? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex uten kyssing er dårlig sex for min del så ferdig med ONS for lenge siden. 

• Liker 7
Skrevet

Kysser alltid når jeg har sex. Tror du at du ikke får korona hvis du har sex, men ikke kysser? 

Anonymkode: 9315b...5b8

• Liker 20
Skrevet

Nei man må jo ikke det. Jeg har vært full og kåt noen ganger og blitt med menn jeg egentlig ikke har tent på hjem til dem. Da har jeg ikke orket å kysse dem selv om jeg har spredt beina for dem. 

Anonymkode: 6babd...c50

• Liker 2
Skrevet

Kyssing og klining er en stor del av sexen. Det er også øyekontakt og å være interessert i hverandre. Ikke noe tøm og røm her i gården, det skal være lidenskapelig og intenst, enten det er med en partner over flere år eller med en random mann fra puben en lørdagskveld. Hadde jeg opplevd at kysset mitt ble avvist i forkant av sex, hadde jeg ikke gått videre, for å si det slik. 

Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kysser alltid når jeg har sex. Tror du at du ikke får korona hvis du har sex, men ikke kysser? 

Anonymkode: 9315b...5b8

Vet det kan høres rart ut men synes det er verre med kyssing på munnen, men selvfølgelig kan man få korona selv om en ikke kysser på munnen også. Kan aldri være 100% trygg.

Noe annet når det er snakk om fast sexpartner. Da går kyssingen automatisk. Gikk nesten automatisk med ons før pandemien også men har mine regler etter korona kom dessverre, men sex er like godt det selv om det ikke blir kyssing på munnen. 

Skrevet
Warrior skrev (2 minutter siden):

Vet det kan høres rart ut men synes det er verre med kyssing på munnen, men selvfølgelig kan man få korona selv om en ikke kysser på munnen også. Kan aldri være 100% trygg.

Noe annet når det er snakk om fast sexpartner. Da går kyssingen automatisk. Gikk nesten automatisk med ons før pandemien også men har mine regler etter korona kom dessverre, men sex er like godt det selv om det ikke blir kyssing på munnen. 

Man har nok litt mangel på kunnskaper om smittevern, når man tenker at man kan ha sex med vedkommende men ikke kysse - og dermed unngå å bli smittet. Men når jeg tenker meg om kan jeg se for meg at det er litt pirrende med sex når man bruker munnbind... ;) 

Skrevet
Warrior skrev (1 minutt siden):

Er man først dum nok til å pule randoms midt i korona (unnskyld, jeg mener det ikke), så tar man ingen forholdsregler ved å ikke kysse. Blir jeg ikke kyssa under ons, så spør jeg hvorfor. Hadde svaret du hadde gitt meg vært: Jeg vil ikke få korona, eller eventuelt gi det videre, så ville jeg ha ledd. Man puler, puster og peser og SÅ NÆR hverandre. Puler du en med korona, så får du korona, men mindre du er nærmest immun, som noen er. Mange samboere som har sluppet unna korona, men det er ikke fordi man ikke kysser.

Anonymkode: 12fd2...b0a

• Liker 6
Skrevet

Har aldri hatt ONS, men syns det høres helt sykt ut å tenke på korona og pandemi og derfor ikke kysse. 
Er man redd for smitte, ikke ha ONS. Greier jo ikke å opprettholde meteren uansett, vil jeg tro 😅

Hvis man ikke vil kysse fordi man føler seg lite intim med motparten blir det en annen (og for meg mer forståelig ) sak. 

Anonymkode: 94471...7b5

Gjest Warrior
Skrevet
Trøst skrev (3 minutter siden):

Man har nok litt mangel på kunnskaper om smittevern, når man tenker at man kan ha sex med vedkommende men ikke kysse - og dermed unngå å bli smittet. Men når jeg tenker meg om kan jeg se for meg at det er litt pirrende med sex når man bruker munnbind... ;) 

Jeg vet, men det er bare sånn jeg er. Liker ikke å kysse fremmede på munnen nå enda jeg er fullvaksinert, men sex går bra. 

Sex med munnbind er bare sexy det😅

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei man må jo ikke det. Jeg har vært full og kåt noen ganger og blitt med menn jeg egentlig ikke har tent på hjem til dem. Da har jeg ikke orket å kysse dem selv om jeg har spredt beina for dem. 

Herregud, så ekkelt...

Anonymkode: 2c313...852

• Liker 3
Skrevet
Warrior skrev (28 minutter siden):

Jeg vet, men det er bare sånn jeg er. Liker ikke å kysse fremmede på munnen nå enda jeg er fullvaksinert, men sex går bra. 

Sex med munnbind er bare sexy det😅

Fullvaksinert og ung og sprek men fortsatt redd for en sykdom som er nå halvparten så dødelig som influensa😂

Ps nærhet er særdeles dumt hvis du er redd for virus og bakterier

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Herregud, så ekkelt...

Anonymkode: 2c313...852

Er man kun ute etter pikk, så spiller ikke alltid mannen den sitter på noe særlig rolle. Skal uansett ikke ha noe mer med han å gjøre etterpå. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er redd for corona er ikke ons det beste valget🤣 å droppe kyss beskytter deg ikke mot corona uansett, er ingen avstand og man puster på hverandre så blir bare teit

• Liker 2
Skrevet

Ok, så du er redd for corona, men ikke for kjønnssykdommer? 😂

Anonymkode: a4882...8c7

Skrevet

Sex uten kyssing og klining er helt utenkelig. Har ikke ONS under corona.

Anonymkode: 9d744...09f

• Liker 1
Skrevet

Nå kan ikke jeg skryte på meg noen "ons" (og iaf. ikke i cerveza-perioden), men det virker jo FANTASTISK merkelig å skulle ha noen "ikke-kysse-regler" , men likevel ha  sex, og samtidig få de tingene til å gå "opp i opp" basert på frykt for smitte.

It mÆiks no sænese whatsoever, mæn :fnise: (for meg i det minste)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig med deg TS. Jeg har ikke lyst til å kysse nå under korona, selv om jeg er fullvaksinert. Mulig det bare er tull, men jeg føler likevel at kyssing er ekstra ille. Nei, man holder ikke meteren men uansett så er ansikt til ansikt kontakt mer skummelt synes jeg. 

Anonymkode: 27859...e87

Skrevet

Har ikke noe erfaring med det, men har hørt at prostituerte heller ikke kysser på munnen. Kanskje det en god grunn ved tilfeldig sex?

Anonymkode: 34e00...442

• Liker 1
Skrevet

Kysser ikke pga. smittefrykt, men har sex? Kødder du? Hvordan i alle dager har du høy nok IQ til i det hele tatt forfatte HI? 

Anonymkode: 2e46a...41f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...