AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 De siste gangene jeg har sex lukter det svært mye dagen etterpå. Dette har ikke vært tilfelle tidligere. Er dette noe som skjer periodevis eller andre som har opplevd dette? I tillegg blør jeg hver gang etter samleie. Noe som også er nytt. Anonymkode: 6aa2d...f66
Nuttery Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Da hadde jeg tatt meg en tur til legen, sporenstreks. Mest pga blødningen. 3
C-girl Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Tipper du har skjedekatarr(bakteriell vaginose), for det ligner veldig på symptomene jeg hadde når jeg ble diagnostisert med det. Fikk antibiotikakur så var det ok, men har hatt det et par ganger i etterkant. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De siste gangene jeg har sex lukter det svært mye dagen etterpå. Dette har ikke vært tilfelle tidligere. Er dette noe som skjer periodevis eller andre som har opplevd dette? I tillegg blør jeg hver gang etter samleie. Noe som også er nytt. Anonymkode: 6aa2d...f66 Bødning etter samleie bør sjekkes. Sannsynligvis ufarlig, men bør undersøkes likevel. Jeg og opplever lukt etter samleie. Særlig hvis jeg ikke får ut alle sædrestene...jeg har slitt litt med BV, og da forblir lukten i dagevis🙄...det kan legen heldigvis også hjelpe deg med.😊 Anonymkode: ecca2...037 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Hvis utfloden har litt type "fiskelukt"/"rekelukt" (som ofte er ganske intens ifbm og etter sex), er dette ofte et tegn på bakteriell vaginose, som kommentert over her. Har erfaring med det selv også. Dette må noen ganger behandles av lege, men noe som også fungerer bra er denne: https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-actigel-vaginalgel-50ml-953352p Den både behandler og forebygger. Kan være fin å ta for å regulere ph-verdier og miljøet i underlivet, og kan brukes forebyggende et par ganger i uka f eks. Kanskje du skal prøve det som forebygging og se om det har effekt? Lykke til! Anonymkode: 44f74...dae
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Hvis det er bakteriell vaginose funker bare antibiotika. Eventuelt at kroppen ordner opp i ubalansen, men det kan ta evig lang tid. Det er typisk at det lukter mest etter samleie. Kom deg til lege 👍 Anonymkode: 13d6f...29b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Hva med å slutte å la menn penetrere deg med den skitne penisen sin. Anonymkode: 28139...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå