AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Det virker som det er mange som har svømmebasseng. Selvfølgelig et klart mindretall, men flere enn på 90-tallet. Merker at niesen stadig vekk bader i svømmebasseng hos en venninne. Da jeg vokste opp på 90-tallet var det uvanlig med svømmebasseng. Vi kjente noen, men det var luksus. Anonymkode: f95cb...17f 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Jeg leste i en annen tråd her inne at svømmebasseng var harry, men samtidig henger vel harry og mainstream godt i lag, så det stemmer vel kanskje sånn sett. Har selv basseng, men kjenner ingen andre som har. Anonymkode: 7b59e...90e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Det har jo blitt veldig billig etter hvert. Før var det mer en luksusting. Anonymkode: e5b88...599 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Nei, det er overhodet ikke "mainstream", selv om det nok er en liten økning. Anonymkode: ae290...f02 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Har ei tante med svømmebasseng, ingen ellers Men vi bor på sørlandskysten, og det er alltid et sted å bade. Anonymkode: b9e3d...a51
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Ja, det er blitt vanlig. Folk har penger og bruker dem. Anonymkode: d6aa8...db3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Det har jo blitt billigere, så da er det forståelig at flere anlegger basseng tenker jeg. En av de første familiene jeg visste om som gjorde dette hadde ikke noen eksepsjonell god økonomi akkurat, men sønnen og fare brukte en hel vår/sommer på lage bassenget, hullet hadde de gravd året før. Dette var til og med langt ute på bygda og ikke lagd for å ha noe å vise frem heller. Akkurat plass til noen lengder, ikke mer. Har ikke noe i mot det så lenge det ikke er en "see på meeeg og aaalle peeengene miine"-greie, men jeg liker ikke sånne folk uansett hva de gjør for oppmerksomhet. Synes faktisk vi har så lange og gode somre i Norge at det er helt greit med noen bassenger rundt om, spesiellt om man bor et stykke unna gode badeplasser. Anonymkode: 615fd...b9f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 Det kan aldri bli mer mainstream enn det er mainstream med hage med plass til svømmebasseng. Markedet har et naturlig tak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå