AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hva må til for at jeg får hovedomsorgen for tvillingene mine? Går jeg fra samboer har h*n for mye gjeld til å få seg et bosted (ikke kredittverdig), h*n har trekk i lønn pga gjeld og ikke engang mulighet til å ha et mobil abonoment på seg selv. H*n har også en tidligere voldsdom fra noen år tilbake. jeg ønsker selvfølgelig at tvillingene skal ha h*n i livet sitt med samvær, men for barnas sitt beste vil jeg ha de hos meg 100 %. ja jeg har valgt å få barn med dette menneske, men ting forandrer seg og barna fortjener et stabilt og trygt hjem. jeg vil ikke si om jeg er mor eller far. Takk for råd/svar. Anonymkode: afb8e...84d
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Så lenge vedkommende ikke er en fare for barna vil barna ha rett til samvær med far. Hvor mye samvær avhenger av alder på barna. Om den andre parten ønsker samvær og du ikke må du hyre advokat, kunne dokumentere grunn til hvorfor vedkommende ikke skal ha rett på samvær og gå vi retten. Og fremdeles er det ikke sikkert at du får hovedomsorgen. Det er utrolig vanskelig i Norge.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Ikke spør oss, spør en advokat. Du vet ikke hva vi som svarer her kan, og uansett må man vite mange flere detaljer for å kunne gi et svar. Anonymkode: 74427...d44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå