Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. I natt hadde jeg en merkelig drøm. Jeg drømte at jeg var ute i skogen , det var natt. Det var så mildt ute ,og jeg oppdaget en ugle som stirret ned på meg. I samme øyeblikk som jeg så den, forandret den seg til en mørk flaggermus og fløy av gårde i natten. Jeg har grublet endel over denne drømmen og finner ingen annen forklaring på den at bak det gudommelige, uglen representerer altså det ville, det fantastiske , det gudommelige ved naturen, så finnes det også mørke krefter som en bør være oppmerksom på. Flaggemusen representerer den mørke og ubegripelige smerten som også er til stede i skaperverket. Noen annnen forklaring på det kunne jeg rett og slett ikke finne. Hva med dere, hva drømte dere i natt, og hvordan har dere tolket drømmen?

Med hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke noe fra i natt, men i forgårs lå jeg på sykehuset og ble flyttet på gangen. Da drømte jeg at jeg måtte ligge på rom med masse lik med kroppsdeler revet av osv. Helt forferdelig. Betød vel at jeg ville ligge på et vanlig rom på sykehuset kanskje? Ikke gøy på gangen iallfall... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Å ja, jeg hadde en kjempe fin drøm.

Drømte at Marco (en som eier en butikk her jeg bor).

I drømmen ga han meg hele klesbutikken, også kom beckham inn og spurte om tlf.nr mitt.

Merkelig drøm.

Vel jeg og beckham ble sammen da. og han skilte seg fra victoria. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte at jeg var på en fest...med mange av mine gamle venninner fra barneskolen (de bor i en annen by nå så treffer de aldri) og en av de ble plutselig sjikkelig teit mot meg...ei av de jeg faktisk har likt,å ikke likt litt om hverandre sånn i virkeligheten når vi var yngre... å tilslutt ble jeg helt fortvila å stakk å ringte typen min men han var på en buss med masse fulle folk å hørte ikke hva jeg sa å jeg malte plutselig en vannslange svart, som lå på et gress...mens jeg sutret endel...kom meg liksom ikke noe sted. dum drøm, så våknet jeg av vekkerklokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at jeg plutselig så at jeg kjørte forbi en bensinstasjon hvor de tok 7,- for literen. Tok en krapp sving inn for å fylle.

Hadde jeg bare vært sanndrømt! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva jeg drømte i natt, men jeg husker jeg hadde en skikkelig narko drøm her for ikke så lenge siden. Han jeg var sammen med før (vi er veldig gode venner nå) har hatt en sprekk igjen , og en blir jo litt bekymret og sånn. Jeg husker jeg drømte om sprøyter og overdoser og alt som følger med. Skikkelig mareritt med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke hva jeg drømte, men søs ringte og sa: Kjør forskiktig *lene* Jeg hadde nemlig en ekkel drøm i natt :overrasket:

Koselig liksom, siden jeg straks skal hente ungene og reise på fjellet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte jeg var på et gartneri for å kjøpe blomster. Jeg kjøpte tre rosa blomster. På blomstene var det masse edderkopper.

Det er det jeg husker av min drøm...

Jeg fant en side for å tolke symbolene i drømmen :

Drømmetydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går natt drømte jeg at jeg satt på med bestevenninna mi i en traktor. Det var midt på natta og traktoren hadde hun tyvlånt.

I natt lå jeg i halvsøvne og hadde to tall på hver sin side av puta som var

opphøyd i -1/2. Tror det må ha hatt noe med matteinnleveringa som jeg ikke ble ferdig med til i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke mange her er klar over hvor mye en kan lese om en person av det vedkommende drømmer :overrasket:

Drømmene våre er noe av det mest personlige vi har, og en dyktig drømmetyder har virkelig noe å fråtse i her.

Ok, alle har nick så det er jo anonymt, men har bare lyst til å tipse om at drømmer forteller utrolig mye om deg, din personlighet, det du sliter med, gleder og sorger.

Siden jeg lærte å jobbe med drømmer ser jeg alltid an hvem jeg forteller om en drøm til. Det er på en måte utlevering av ganske intim informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår drømte jeg at broren til bestevenninen min sto frem som homofil. Det var utrolig sært. Kjenner han jo ikke engang, så vidt møtt han ett par ganger. Lurer på hva den drømmen betydde mon tro.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spacegirl

Jeg drømte at jeg gikk ned i kjelleren, og der stod det plutselig en hest. Dette var en hest som hadde stått der i mange år, og jeg hadde helt glemt den så den hadde ikke fått noe stell eller mat eller noenting på laaang tid. Skikkelig ekkel drøm, men det er en drøm som dukker opp med jevne mellomrom med litt variasjoner. Jeg er ganske sikker på at disse drømmene kommer som et resultat av den dårlige samvittigheten jeg har ovenfor de dyrene (hamstere og fugler) som jeg hadde da jeg var liten. Mamma la alt ansvaret over på meg, og det gikk ikke særlig bra. Var nok altfor liten til å få det ansvaret, og det plager meg mye at jeg ikke tok bedre vare på dyra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en merkelig drøm.

Var på ferie et eller annet sted.

Gikk ned på en strand og satte meg på en stokk som hadde drevet i land.

Med ett kom en ganske stor bølge og skylte over hele stranda. Da vannet trakk seg tilbake lå det fult av fisk på stranda. To av fisene skilte seg ut. De hadde ansikt som ei steinbitt, størreslen var likeså, men de var lang som en ål. Selve kroppen var helt glatt, nesten som gele. Den ene var helt snø hvit den andre kull svart.

Jeg ville så gjerne ta bilde av disse underlige fiskene. De var liksom veldig stygge men allikvel så vidundelig vakre. Jeg gikk bort til den ene og da gikk den til angrep på føttene mine. En stemme ropte: Du må stå helt i ro, da angriper den ikke. Jeg sto helt musestille. Den lange gelefisken sirklet rundt føttene min noen ganger, tittet på meg å smilte og forsvant. D

et som var så merkelig av at under steinbittansiktet lå det liksom menneske øyne og menneske munn...

Våknet gangske forundret :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...