AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Disse kjønnsrollene og stereotypene mellom kjønn de driver med er et spill for å få det til å virke mer interessant for dem å være hetero. Fordi det å være hetero egentlig er kjedelig fordi det er så vanlig. Jeg skjønner biologien og alt det der, men det er faktisk sånn at det er større forskjeller mellom individene enn mellom menn og kvinner generelt. Heterofile vet det innerst inne, men de fortsetter med dette spillet for å ikke kjede seg ihjel av sin egen seksualitet. Anonymkode: 57322...ae8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Unnskyld. Jeg skal bli homofil nå som du har åpnet øynene mine. Anonymkode: 4e145...ae6
Adrenalina1 Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse kjønnsrollene og stereotypene mellom kjønn de driver med er et spill for å få det til å virke mer interessant for dem å være hetero. Fordi det å være hetero egentlig er kjedelig fordi det er så vanlig. Jeg skjønner biologien og alt det der, men det er faktisk sånn at det er større forskjeller mellom individene enn mellom menn og kvinner generelt. Heterofile vet det innerst inne, men de fortsetter med dette spillet for å ikke kjede seg ihjel av sin egen seksualitet. Anonymkode: 57322...ae8 Herregud for noe forbanna vås. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Adrenalina1 skrev (Akkurat nå): Herregud for noe forbanna vås. Nope, det er ikke så stor forskjell mellom menn og kvinner skjønner du. Anonymkode: 57322...ae8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Nei, det er nettopp det å være hetero som er det naturlige, det vakre og fine. Jeg elsker å være heterofil, feminin kvinne og leve ut kjærligheten og seksualiteten min sammen med min deilige mann. Slipper å late som, kan leve som den naturen/biologien mener jeg skal være. Er homofili som er marginalt og unntak, selv om propaganda i media vil fremstille det som om homofile nesten er majoriteten i samfunnet. Anonymkode: af45c...25d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei, det er nettopp det å være hetero som er det naturlige, det vakre og fine. Jeg elsker å være heterofil, feminin kvinne og leve ut kjærligheten og seksualiteten min sammen med min deilige mann. Slipper å late som, kan leve som den naturen/biologien mener jeg skal være. Er homofili som er marginalt og unntak, selv om propaganda i media vil fremstille det som om homofile nesten er majoriteten i samfunnet. Anonymkode: af45c...25d Selvfølgelig er det mest vanlig å være hetero, men det er drit kjedelig 💤 Og dessuten overdrevet med dette spillet om at det er så forskjell på menn og kvinner. Dere er nødt til å overdrive det sånn at dere ikke skal skjønne hvor kjedelige dere er. Anonymkode: 57322...ae8
Hannah80 Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 Det er stort sett jævlig kjedelig å være lesbisk også. Just saying. 1
LillEve Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvfølgelig er det mest vanlig å være hetero, men det er drit kjedelig 💤 Og dessuten overdrevet med dette spillet om at det er så forskjell på menn og kvinner. Dere er nødt til å overdrive det sånn at dere ikke skal skjønne hvor kjedelige dere er. Anonymkode: 57322...ae8 Jeg er heterofil og prøver å jobbe mot kjønnsroller og bryte ned forskjellene mellom kvinneroller og manneroller. Men jeg kan ikke endre legningen min. Dette handler ikke om legning, men det kan godt være at en del homofile er flinkere på å føle seg fri til å være den de ønsker. Jeg lever det livet jeg vil, og jeg ønsker å oppdra barna mine til å gjøre det samme. Følge sine interesser, sin seksualitet og sine drømmer. Å være hetero er ikke kjedelig for meg, siden jeg tross alt kun tenner seksuelt på menn. Da ville det å gjennomføre noe annet kun vært forstyrrende. Hvis du syns jeg er kjedelig, så gir vel jeg blaffen i det.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 Unnskyld meg, men jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mer spennende enn sex med kvinner. Jeg har hatt spennende, intens, deilig og eksplosivt vidunderlig sex med mange kvinner. Det blir aldri kjedelig, selv om jeg er blitt 30 år eldre enn da jeg debuterte. Alle mine fantasier handler om kvinner. Tanken på å ha sex med en mann er for meg faktisk litt ekkel. Beklager mitt store "avvik." Jeg er sikker den eneste som føler det sånn. Anonymkode: 0c42f...a22
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 Hannah80 skrev (På 15.8.2021 den 21.15): Det er stort sett jævlig kjedelig å være lesbisk også. Just saying. Så trist….
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå